Susse

Skal slettes

9 indlæg i dette emne

Jeg har desværre ikke rigtig nogen gode råd, men jeg kan meget godt nikke genkendende til den slappe mave <_< jeg har den stadig efter 8 måneder men jeg har så hellere ikke gjort noget overhovedet for at rette op på den. Jeg har tænkt mig at jeg vil i gang med at løbe igen, cykle på arbejde (når jeg når dertil) og ellers lave nået fitness herhjemme på x-boks kinect.

Umiddelbart tror jeg ikke der er noget du ikke må - bare husk at lytte til din krop og stop hvis der er noget der føles forkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Power-Hoop kan anbefales til at stramme maven op... Jeg skal igang med den nu, så kan kun tale om før-graviditets-erfaring :whistling Den var ihvertfald tilfredsstillende :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Power-Hoop kan anbefales til at stramme maven op... Jeg skal igang med den nu, så kan kun tale om før-graviditets-erfaring :whistling Den var ihvertfald tilfredsstillende :rolleyes

Den har jeg også hørt rigtig meget godt om, men jeg har ikke selv prøvet den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov lige bonus info.. Fik kejsersnit...

Har også tænkt på powerhoop, men tænker at jeg nok skal vente til 4 måneder efter fødslen?

Spinner nu og skal igang med løb her når jeg runder 3 måneder efter fødslen. Men har nu ikke som sådan fedt på maven, bare noget hårdt der buler ud tsk tsk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov lige bonus info.. Fik kejsersnit...

Har også tænkt på powerhoop, men tænker at jeg nok skal vente til 4 måneder efter fødslen?

Spinner nu og skal igang med løb her når jeg runder 3 måneder efter fødslen. Men har nu ikke som sådan fedt på maven, bare noget hårdt der buler ud tsk tsk :)

Jeg tænkte godt på det med KS da jeg skrev svaret men blev alligevel lige i tvivl om du havde fået eller ej. Når du har fået KS skal du være forsigtig og virkelig "lytte" til arret. Hvis det gør ondt og spænder skal du stoppe men ellers tror jeg ikke der er så mange ting du ikke må. Men måske vente lidt med sådan en powerhoop ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok i samme båd som dig...Er heller ikke tilfreds med min mave... Jeg ligner faktisk en der er gravid igen...Nu er jeg begyndt til zumba og kunne da godt ske man skulle anskaffe sig en af de ringe der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom min mave er blevet flad igen her 8 måneder efter er huden på maven stadig slap. Jeg tænker på om det overhovedet går væk efter den har været udvidet så meget. Det er ikke fordi den hænger men man kan bare mærke og hive i huden på en helt anden måde end før.

Det kan være du også lige skal give din krop noget tid til at finde ud af det selv, tænk på det tog den 9 måneder at udvide sig :)

Jeg fik strækmærker på lårene og under navlen og de har trukket sig rigtig meget sammen, så man kan næsten ikke se dem...hvis den oplysning kan give dig lidt håb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi det giver bestemt lidt håb, for synes at det er et deprimetende syn nu ;) min mand synes jeg er pjattet, så dejligt han ikke ser det som et problem..

ved godt at det tager tid, men især det med at den buler så meget synes jeg er trælst, så vil jo gerne gøre mit for at hjælpe den på vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER