Posted April 25, 2012 Ja det siger jo lidt sig selv , hvor meget mme skal de små omkring 6 mdr have i døgnet , og hvis der er et ca. antal ml om døgnet er mme pulveret der kommer i grød og mos inkl ? :S Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2012 Min sp siger at de har et mælk behov på 750 ml pr dag. Og det gælder sødmælk og mme. Og det gælder også det i grød og mos Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2012 Min sp siger at de har et mælk behov på 750 ml pr dag. Og det gælder sødmælk og mme. Og det gælder også det i grød og mos Okej , jeg har nemlig en sp der tager udgangspunkt i længde og vægt af min søn , om mente han fik for meget mme ( han er 6 mdr og vejer 10 kg og er 77 cm lang ) hun mener at det han er nede på nu 670 ml alt inkl er nok for ham og hans størrelse! :o han trives da også udemærket og spiser fint ( også brød ) og sover hele natten , synes bare ikke det lød af meget . Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2012 Der er ikke ret mange af de sp'er der er enige om ret meget. Mødte en anden en som sagde at tobias skulle have 1200 ml om dagen. Vil vi aldrig kunne komme op på så holder mig til min faste sp og hendes anbefalinger. Altså hvis barnet trives så er alt jo fint. Men der er jo heller ikke ret langt op til de 750 ml Share this post Link to post Share on other sites