Nitzen1987

Paradise Hotel Reunion

57 indlæg i dette emne

Hvem ser I som det stærkeste par i her i starten af finaleugen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ser det også - eller jeg skal lige have fulgt op, vi har ikke haft tv lidt over 2 uger da vi er flyttet. Men jeg optager det :whistling for det er ikke hver aften jeg kan holde mig vågen :unsure når jeg skal på job.

Jeg tror ikke det er alle der er interreseret i at være med. Jeg mangler fx Gleager. Men sidste år da de havde after dark, synes jeg de snakkede om han slet ikke vill have noget med det at gøre mere. Så det handler nok meget om hvem de kan få til at være med igen :)

Jeg har bare læst at mange af mine yndlings-deltagere har udtalt at de ikke er blevet spurgt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem røg ud??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem ser I som det stærkeste par i her i starten af finaleugen?

Regitze og Rasmus ELLER Line og Daghan (og jeg er IKKE i tvivl om, hvem jeg holder med ;))

Hvem røg ud??

Håber det er ok, at jeg skriver det, nu hvor det har været sendt... Hvis du ikke ved hvem der røg ud, så kig IKKE her! ;)

Pernille og Samantha :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare læst at mange af mine yndlings-deltagere har udtalt at de ikke er blevet spurgt :)

Hmm det synes jeg ikke er iorden! Men lurrer lidt på om de laver en omgang mere.. vi har pt viaplay, og har set 2 ugers afsnit der, fordi vi ikke havde tv efter vi flyttede. og der står sæson 1, afsnit X. Men man ved jo aldrig hvad de finder på..

Men den her reunion sænson, går jo ud over længden på den 'ordinære'. Jeg kan huske da der var finale uge i sæson 8 tænkte jeg at det da først plejer at slutte slut maj. Og det gik så op for mig igår da det er finaleuge i næste uge at det da er derfor sæson 8 sluttede så tidligt. Det var for at give plads til reunion.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PIS! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så røg Rasmus :(

Synes at det er alle de gode der ryger :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så røg Rasmus :(

Synes at det er alle de gode der ryger :(

Jeg synes det er lidt for begrænset hvor mange gode, der har været med :rolleyes Og synes ikke at der er nogen værdige tilbage derinde. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er lidt for begrænset hvor mange gode, der har været med :rolleyes Og synes ikke at der er nogen værdige tilbage derinde. :(

Jeg synes nu at Regitze og Darghan har været rimelig gode og Samantha også... men jeg synes godt nok også at det er de mindst værdige der er tilbage nu... Jeg forstår så heller ikke Lines valg om at smide Regitze ud i går....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes nu at Regitze og Darghan har været rimelig gode og Samantha også... men jeg synes godt nok også at det er de mindst værdige der er tilbage nu... Jeg forstår så heller ikke Lines valg om at smide Regitze ud i går....

Jaeh, altså af dem, der har været med, har de nok været de gode.. Jeg synes bare Samantha og Daghan er SÅ irriterende :badgirl

Jeg kunne bare så godt lide Rasmus. :( Synes både han var værdig og likeable...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaeh, altså af dem, der har været med, har de nok været de gode.. Jeg synes bare Samantha og Daghan er SÅ irriterende :badgirl

Jeg kunne bare så godt lide Rasmus. :( Synes både han var værdig og likeable...

Jeg er helt enig :ditto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

træls at Rasmus røg, synes han skulle have vundet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der synes at Frederik er herlig?! :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der synes at Frederik er herlig?! :wee

Han er fantastisk undeholdende. Men jeg synes bestemt ikke han fortjener at vinde når har er vinder af sin egen sæson..

Af dem der er tilbage syne jeg nok det er Michael der skal vinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er fantastisk undeholdende. Men jeg synes bestemt ikke han fortjener at vinde når har er vinder af sin egen sæson..

Af dem der er tilbage syne jeg nok det er Michael der skal vinde.

Altså, han bliver vel ikke mindre værdig til at vinde fordi han har vundet en gang før? Faktisk præcis modsat vil jeg mene.. Det handler vel om den ultimative paradiso, ikke den ultimative blandt dem der ikke klarede den sidst. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er Susan med? For hun snakker en del om PH Reunion på facebook :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, han bliver vel ikke mindre værdig til at vinde fordi han har vundet en gang før? Faktisk præcis modsat vil jeg mene.. Det handler vel om den ultimative paradiso, ikke den ultimative blandt dem der ikke klarede den sidst. :)

:ditto Helt enig. Jeg synes Frederik er sådan moderat irriterende, men klart den mest værdige af de seks, der er tilbage.

Er Susan med? For hun snakker en del om PH Reunion på facebook :)

Hun har været, men røg ud for noget tid siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også Frederik og Michael er herlige.. De giver et godt grin indimellem og synes de har gjort det meget godt på deres måde.. Håber da det er en af dem der vinder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der synes at Frederik er herlig?! :wee

Sidste gang var jeg helt vild med Frederik- men nu synes jeg musklerne har steget ham til hovedet og han kan være.... Moderat irriterende, som Barbamama pænt sige det :whistling Alligvel så håber jeg han vinder- eller i hvert fald ham eller Michael :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det helt naivt at håbe på et twist med at Rasmus PLUDSELIG tager en af de andres plads og vinder hele lortet? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det helt naivt at håbe på et twist med at Rasmus PLUDSELIG tager en af de andres plads og vinder hele lortet? :whistling

Haha :D det håber jeg også på :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :D det håber jeg også på :glad

Kom nu Rikke! Giv et twist!!!!! Ellers krydser jeg fingre for at Amalie i det mindste stormer ind og skubber Jeanette af stolen og indtager hendes plads... Simpelthen for anti-klimaks hvis en af de tre bliver kåret som den ULTIMATIVE paradiso :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så synes jeg iøvrigt at det er meget u-paradise, at deltagerne ikke er i finalen i par <_< (og jeg mangler altså det twist hvor en fra juryen tager en finalists plads!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der komemr et twist..det så jeg i reklamerne igår... så bliver spændende og se hvad det er..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen man har da hørt hende sige at der kommer et twist, så spændende at se, hvad det indebærer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER