Tangaa

Skolebørn til August

12 indlæg i dette emne

Hej alle sammen :loveshower

Ja jeg er jo så mor, til 1 stk. skoleklar dreng, der fylder 6 i juni og starter skole til August :balloons

Han glæder sig helt vild til at blive skoledreng ... dejligt.... (endnu, dagen hvor de ikke gider mere, skal tids nok komme..smiler)

Men sikke mange tanker der ryger igennem ens hoved, når ens lille barn bliver til en stor skoledreng :biglove DET ER STORT syntes jeg, så er de pludselig ret store de små poder...;)

Hvad gør I jer af tanker omkring den kommende skolestart ?

knus :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Liva starter i skole til august og er helt vild efter det :)

Hun har så storesøster Freja på 9 som allerede går på skolen, så vi snakker noget om hvordan det vil være når hun starter :)

Skoletasken har vi allerede købt og den står pænt og venter :)

Men jo de bliver kæmpe store når de starter i skolen.

Kan ikke forstå hvor tiden bliver af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også et styk dreng som starter til august. Han gælder sig helt vild til det. Skoletasken er indkøbt, så vi venter bare på skolestarten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Julie som også starter i skole til august og hun glæder mig rigtig meget og er helt vildt skoleklar.

Skoletasken m. tilbehør står klar til brug ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en stor dreng der skal i skole til august :loveshower Storesøster skal så i 4.klasse så han glæder sig hver gang vi er på besøg på skolen med hende :loveshower de bliver bare så hurtigt store :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Laura skal også starte i skole til august :loveshower Hun har været skoleklar i LANG tid og glæder dig helt enormt.

Der flyver også mange tanker igennem mit hoved.. Jeg har altid haft en idé om at når de først kommer i skole, begynder det at gå stærkt med at de bliver store.. Og set i lyset af hvor hurtigt de første 6 år er gået, kan jeg godt blive helt nervøs :rolleyes

For mig er det en KÆMPE milepæl. Nu har man STORE børn, som står på vippen klar til startskuddet på deres løsrivelsesproces.

Og jeg har kun to år til den mindste skal starte også-- Puh tiden flyver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid skal også starte til august. Hun glæder sig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Katrinepige på 5 år (førstefødte) skal også starte til august. Men er allerede startet som førskolebarn den 1/5 og klare det rigtig rigtig godt.

Men det er virkleig svært og underligt for mig, da jeg er vant til hun er børnehavebarn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Nanna starter også til August. Hun glæder sig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores STORE pige på 5 år skal også starte til august :balloons NU er hun virkelig stor, synes jeg..

Hun startede dog førskole i SFO den 1 maj, så hun er vant til skolen og omgivelserne og hun elsker at være der og har fået en masse nye veninder og venner, det er bare SÅ fedt :loveshower

Jeg har været meget spændt, da hun skal på friskole, så dem hun går i klasse med nu er ikke nogle fra hendes børnehave, så hun stod pludselig på helt egne ben og som mor, synes jeg jo bare det næsten var for meget af det gode, for min lille pige, men hun klarer det perfekt :) Der har allerede været legekammerater med hjemme og hun har været hjemme hos nogle, så jeg er i dag super glad for vi valgte en friskole..

Der er flere års ventetid, så hun blev skrevet op da hun var 5 måneder, så det er jo svært at sige hvordan man reagerer, så mange år senere :)

Men skoletasken og penalhuset er klar..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Lisa skal også starte til August og hun glæder sig rigtig meget.

Hun har dog fået lov til at øve sig lidt ved at være over i o kl. 2 gange i Juni måned og 2 gange i SFO'en.

Som forældre er det et stort skridt for os at se vores store pige skal starte i skole.

Om 2 år er det Nannas tur ... som tiden går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Aija, der skal strakte i 0.a. Hun er super spændt <3 og glæder sig rigtig meget. Hun spørger hver dag, hvornår hun skal have sit nye tøj på.?!

Hun er startet i SFO.. Og det er hun allerede rigtig glad for. Jeg begriber ikke at endnu en af mine piger er nået dertil. 2 stk i skole. Wauw.. De blir store.

Aija, farmand og jeg havde en hyggetur i byen. En tur på cafe og så ud at kigge på skoletaske sammen. Aija faldt pladask for en. Og det kunne kun være den. Ikke tale om om hun skulle kigge på andre. Så self skulle hun have den. Og hold nu op hun var stolt <3

bERot.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER