Susanne

Den kinesiske graviditets-kalender

Den kinesiske graviditetskalender!   82 members have voted

  1. 1. Passer den kinestiske graviditetskalender på dig?

    • Ja
      47
    • Nej
      35

Please sign in or register to vote in this poll.

61 indlæg i dette emne

Det har sikkert været oppe før, men er undfangelsesmåneden den måned man har ÆL eller den måned, hvor ægget sætter sig fast? (Som jo er en uge senere og derfor kan være i en anden måned)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg så en bebs http://www.babyklar.dk/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/wink.gif Dog stadig i maven, men vi er RET sikre på kønnet. Og selvom vores er undfanget i oktober og med en 25-årig mor, præcis som jeg i sin tid var - så passer det denne gang: Vi skal have en dreng http://www.babyklar.dk/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/loveshower.gif

Og nu har jeg så bebs nr 2 i maven. Kalenderen siger dreng, kønsscanningen sagde pige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke gravid, men ifølge kalenderen skulle jeg være en dreng og det er jeg ret sikker på at jeg ikke er  ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den havde ret med Anna. Hvis den også skal have ret nu, så ligger der en lillebror i min mave ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kalender der bruges her, passer ikke for vores vedkommene. Men der var en anden der passede både med Charlie og med bettepigen i maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Passer ikke her - skulle have haft en dreng ifølge kalenderen men har den skønneste pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har faktisk passet begge gange på mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nr. 1: Med Theo passede den :)

Nr. 2: Ifølge ÆL-test er undfangelsen sket 2. marts, hvilket giver dreng. Men ifølge ny termin fra NF er undfangelsen sket i februar, hvilket giver pige. Og det er en pige vi venter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Passede ikke med Maja men passede med Malou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Passer på både mig og min lillebror ;)

 

Nu kommer det tricky: hvis jeg kigger på hvornår ægget blev taget ud og befrugtet (april) venter jeg mig en pige, men hvis jeg kigger på måneden hvor jeg er blevet gravid med pågældende æg (juni) venter jeg mig en dreng ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER