Tangaa

Hvor er vi fra....

24 indlæg i dette emne

Ja jeg ved godt vi kan se, hvor vi skal føde henne i terminslisten, men tænker det er da sjovt at følge med i hvor i landet vi er fra :loveshower

Jeg bor lige udenfor Svendborg.

Oprindeligt er jeg dog fra Østfyn, en lille by, der hedder Herrested.

Hvor er alle I skønne august mødre fra ? :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er født i Kolding, opvokset i en lille landsby Almind lige uden for Kolding, men har altid gået i skole i Kolding ;)

Bor i Kolding nord i dag, lige i mellem by og center :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er født og opvokset på Amager, men bo nu i Søsum, som er en lille by uden for Stenløse i Nordsjælland.

-Maria

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er født og boet i Norge/Kristiansand til jeg var 7 år gammel.

Siden har jeg boet i en lille landsby der hedder Bedsted, ved Løgumkloster i Sønderjylland.

Jeg har haft et lille 2 årigt ophold på Bornholm hvor min mand er fra.

De sidste 5 år har vi boet Mellem Bedsted og Løgumkloster i Sønderjylland, vi har købt hus her, så vi er nok stavnsbundet i mange år frem. Dejlig tæt på mine forældre som fremdeles bor i Bedsted. smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fra området omkring Herning, har boet det meste af mit liv i Vildbjerg, men har ellers altid boet i Herning og Tjørring (bortset fra det halve år jeg boede i Glasgow).

Så vi har ikke langt til hospitalet 15 min på cykel :8: :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fra området omkring Herning, har boet det meste af mit liv i Vildbjerg, men har ellers altid boet i Herning og Tjørring (bortset fra det halve år jeg boede i Glasgow).

Så vi har ikke langt til hospitalet 15 min på cykel :8: :lolhit

Og du har tænkt dig at cykle til hospitalet når du skal føde :8: Det ville være lige en omgang til Youtube :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er født og opvokset i virum i Nordsjælland

Efter et par år i Tikøb (nær Helsingør), derefter Hillerød og Birkerød er jeg nu bosiddende i Herlev med min dejlige mand

Vi har 10 min på cykel til hospitalet men planen er klart at køre :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har boet i Århus i ret mange år efterhånden. De sidste år har jeg boet ganske tæt på Skejby Sygehus, hvilket nok skal vise sig at være praktisk til august. Jeg er også født i Århus men boede i København i min tidlige barndom, og har ellers haft mine skoleår på Viborg egnen, hvor mine forældre stadig bor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er født og opvokset i Aalborg, men flyttede til en "kæmpeby" lige udenfor Struer for 12 år siden. Det var lidt af en omvæltning at gå fra en bydel på 25.000 til en ..BY?.. med max 1000 indbyggere.

Det er måske liiiiige lidt for langt for mig at cykle til sygehuset, når jeg skal føde, for selvom vi har valgt Holstebro, er der jo stadig risiko for de sender os videre til Herning (Og så tager vi da bare det med... men nægter at cykle 50+ km for at komme på sygehus. Så hellere føde hjemme :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er født og opvokset nær Bredebro i Sønderjylland og bor nu 15 km udenfor Viborg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i Randers, hvor jeg er født og opvokset :)

Vi bor mindre end 5 minutters gang fra sygehuset, så der er heldigvis ikke så langt (max 2 min på cykel :P , måske 100x så lang tid med veer :lol) MEN, nu er planen heldigvis ikke at cykle til sygehuset når jeg skal føde :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oprindeligt fra Ringsted med afstikkerår i Sorø og Næstved.

Bor nu i Glostrup :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bor og opvokset i Århus (eller i en lille by syd for), meeeen 1 juni rykker vi teltpløkkerne op og flytter til Silkeborg, bl.a pga arbejde. DET bliver altså mærkeligt og lidt vemodigt :boo

Århus er jo MIN by!! Men det bliver også nyt og spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er opvokset i Gammel Holte nord for København, har efterfølgende boet i Virum, Helsingør, Hillerød, Holte, Holbæk og er sidste år flyttet til Ishøj.

Tog turen til Hvidovre hospital på cykel forleden dag og selvom det kun tog 35 min så tror jeg vi tager bilen når jeg skal føde... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opvokset på amager, flyttede sammen med C i roskilde, hvor vi boede 2 år, og nu har vi boet i Hillerød godt 2 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor pt i Esbjerg, hvor min mand er fra, men jeg er selv fra lidt nord for frederikshavn i nordjylland. jeg har så også boet i mariager i midtjylland i 4 år sammenlagt og også i randers i 2 år.. om et år regner vi med at flytte til århus, hvilket jeg ser meget frem til fordi Esbjerg er DK's største landsby!..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er oprindeligt fra en lille by uden for Køge, hvor jeg boede, indtil jeg var 20. Da flyttede jeg til KBH, fordi jeg skulle læse, og her har jeg boet siden. Pt. på mit elskede Frederiksberg :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og du har tænkt dig at cykle til hospitalet når du skal føde :8: Det ville være lige en omgang til Youtube :haha

Tjah man skal aldrig sige aldrig - min mor cyklede ind på sygehuset da hun skulle føde min storesøster :8: og da hun skulle have min lillesøster kørte hun derind med mig og min storesøster bag i bilen - med veer og det hele :gp så det gik ikke så stærkt.

Så det er lidt joken i familien hvor langt der er på cykel :8: :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha ej hvor vildt. Bare sørg for billeder ;-))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sætter jeg manden til :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tag endelig billeder hvis det ender med en Cykeltur... rolleyes.gif Jeg skal ikke cykle i hvertfald... jeg har næsten en time i bil til sygehuset.......unsure.gif elsker at bo i udkantsdanmark..!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er født og opvokset i Aalborg, men flyttede til en "kæmpeby" lige udenfor Struer for 12 år siden. Det var lidt af en omvæltning at gå fra en bydel på 25.000 til en ..BY?.. med max 1000 indbyggere.

Det er måske liiiiige lidt for langt for mig at cykle til sygehuset, når jeg skal føde, for selvom vi har valgt Holstebro, er der jo stadig risiko for de sender os videre til Herning (Og så tager vi da bare det med... men nægter at cykle 50+ km for at komme på sygehus. Så hellere føde hjemme :P )

Ja det er da godt et stort skridt at gå fra så stor en by til en lille landsby, det må man sige. Jeg er opvokset i en lille flække på landet og flyttede så senere til en større by med væsentligt flere indbyggere, så kender følelsen, den anden vej ;) Men bor igen på landet nu, elsker det :loveshower

Min man er født i Aalborg, opvokset i Holstebro så kender området du komemr fra lidt efterhånden :balloons dejligt område...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at se hvor i landet vi alle er fra, godt spredt må man sige ;)

Jeg er vist pt. den eneste fynbo :balloons ser det da ud til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oprindeligt fra Vejen, så et par år i Kolding og nu i udkanten af Haderslev :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER