sala

Vil lige dele mit nye husapotek med jer

5 indlæg i dette emne

Hej piger

VIl da lige dele mit nye husapotek med jer.

Det består af 10 forskellige essentielle olier, som er helt uden tilsætningsstoffer af nogen art.

Der er en olie til at klare maven, hvis man får dårlig mave. Den er også god til spædbørn med kolik.

Der er ogå en olie som virker beroligende, som hjælper med at falde i søvn og som også virker beroligende på huden ved insektstik eller udslæt.

En anden olie er god mod hovedpine, kvalme og virker feber nedsættende. Jeg kunne næsten ikke overleve uden den de første 14 uger af min graviditet med Freya.

Der er også en som har hjulpet så meget på min mands astma, så han næsten kan undvære sin inhalator, som han har været afhængig af i 30 år.

Der er kort sagt en olie til næsten alle situationer, både til børn og voksne. Og det bedste ved det er at jeg nu kan hjælpe mine unger når de er syge uden at fylde dem med alle mulige kemikalier og skidt og møg.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kunne da være dejligt, hvis du så ville dele hemmeligheden med nogle navne på olierne, nogle priser og måske et sted de kan købes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne da være dejligt, hvis du så ville dele hemmeligheden med nogle navne på olierne, nogle priser og måske et sted de kan købes :)

Enig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det vil jeg da. Olierne er fra doterra og husapoteket hedder family physisian kit og koster ca. 825 kr.

Det kan købes på doterra.dk.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det vil jeg da. Olierne er fra doterra og husapoteket hedder family physisian kit og koster ca. 825 kr.

Det kan købes på doterra.dk.

Kram

Rikke

Det skal da lige tjekkes ud... det lyder spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER