Caddie

Når andre er syge - baby med på besøg?

8 indlæg i dette emne

Kort og godt - vil i tage baby med på besøg hos nogen der er syge?

Jeg syntes det er rigtig svært at finde ud af hvornår folk er 'for syge' til baby kan komme med, og vil jo selvfølgelig passe på min lille baby ikke bliver syg. Men hvor går grænsen......?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en svær balancegang synes jeg.... Vi var faktisk rigtig hysteriske med det, og Marlon var faktisk stort set ikke syg de første 11 måneder. Men så startede han i DP og fordi hans immunforsvar ikke havde "været i brug" så har han bare været syg SÅ mange gange siden... Stort set hver uge :rolleyes

Så måske havde det været bedre hvis vi bare havde taget ham med når folk var forkølede og sløje.....

Men synes bare også det er træls når baby bliver syg, hvis man nu kan undgå det..... Så det er svært.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, nu har jeg ikke selv nogen baby :) Så ved ikke lige hvordan jeg ville tackle det..

Men, umiddelbart synes jeg min kusine kører det på en god måde :)

Hun siger at baby kan holde til de vi "voksne" kan - dvs, hvis folk ville være kommet alligevel, så skal de ikke blive væk pga baby.. Det samme med hvis de skal i byen :)

Det eneste der er, er dog at babyen selvfølgelig ikke skal smides i hænderne på personen som er syg ;)

Men tror jeg vil køre det på samme måde - Som troldemor siger, så er det jo måske meget smart at få banket forsigtigt gang i immunforsvaret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også haft nicoline med nede ved farmor og farfar da de var sjøle forkølet...ingenting skete der...de tog hende ikke op, for de vidste jo godt de kunne smitte...

men som troldemor siger, så er det nok fornuftigt at få gang i immunforsvaret...og alligevel kan de godt blive syge når de starter i DP...for der er jo nogen helt andre bakterier end der er derhjemme..

Da vores dreng startede i BH, var han syg ugen efter, fordi der igen var nogle nye bakterier...

Men det genere ikke mig at tage hende med ud, medmindre de er rigtig syge dem vi skal besøge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det en alm. forkølelse ville jeg godt turde tage baby med. Men er eller har der været feber, opkast eller lignende ville jeg ikke gøre det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det en alm. forkølelse ville jeg godt turde tage baby med. Men er eller har der været feber, opkast eller lignende ville jeg ikke gøre det...

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det en alm. forkølelse ville jeg godt turde tage baby med. Men er eller har der været feber, opkast eller lignende ville jeg ikke gøre det...

Endnu en ditto her

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det en alm. forkølelse ville jeg godt turde tage baby med. Men er eller har der været feber, opkast eller lignende ville jeg ikke gøre det...

Jeg melder mig i koret af :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER