ChaosCat

skal du i sommerland syd i år så kig lige her

12 indlæg i dette emne

fik lige link til dette tilbud fra sweetdeal og syntes det er ret godt så ville da lige dele det

se her link

halv pris på op til 5 billetter til sommerland syd som ligger i tinglev (mener jeg ) i sønderjylland

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det ser faktisk rigtig hyggeligt ud...og det lyder godt hvis man har børn som ikke er så store...

Jeg tror vores knægt på 5 ville elske det...

Er der nogen som har været der... og hvad synes i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nice.. Nogen erfaringer med at have en 3 måneder gammel baby med i sommerland? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det ser faktisk rigtig hyggeligt ud...og det lyder godt hvis man har børn som ikke er så store...

Jeg tror vores knægt på 5 ville elske det...

Er der nogen som har været der... og hvad synes i...

altså vi havde sæsonpas der til sidst og vores børn hyggede sig alle tre.. det fede ved at have sæsonpas dertil er jo at så kan man tage det i ens eget tempo og når man ikke det hele så når man det nok næste gang. men nu er vores små jo også mindre end 5 år og havde vi kun haft silje sidste år havde vi fint kunne nå det hele rundt på en dag større er det ikke..

jeg syntes det er godt for der er noget for mange alders grupper og der er fine legepladser og godt muligheder for hvile steder hvor børnene kan lege lidt mens man sidder og fx spiser madpakker..

vi skal helt sikkert have sæsonpas igen og har også benyttet os af det her tilbud for man kan opgradere til sæsonpas ved kun at betale difference fra op til prisen på sæsonpasset og det er ikke fra de 89 kr men fra normalprisen altså 179 kr og op sagde ham jeg talte i tlf med tidligere idag..

Nice.. Nogen erfaringer med at have en 3 måneder gammel baby med i sommerland? :whistling

altså vi har jo godt nok andre børn også men vi har været afsted i sommerlande med små babyer og ja man tager jo tingene i et tempo hvor der er plads til amninger osv men vi plejer at hygge os. og vi skal jo så i år også afsted med en lille bebs og ja jeg regner med at det står i de stores tegn det meste af dagen og når lillebror melder sig gør vi stop ved en af legepladserne der ude også må de store lege mens jeg ammer eller hvad der nu skal gøres

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg da,jeg skal have kigget nærmere på :)

Et godt bud på en heldags udflugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super tip mange tak :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sæsonpas dertil, og vores drenge på nu 5 og 3 år elsker det. :glad Efter der er kommet nye ejere, prøver de at lave det om til et børne/familie sommerland. Der er ikke de helt vilde forlystelser mere. Men stadig noget der kan kilde i maven. Der er i hvert fald rigeligt vores børn gerne vil prøve, og de elsker legetårnet, og forældrene er glade for bænkene rundt omkring. :rolleyes Dety er ikke så stort, men vi synes det er dejligt at komme der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor så jeg det ikke noget før... Nu er det jo udløbet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor så jeg det ikke noget før... Nu er det jo udløbet

Det er under sweetdeal/ Aabenraa i dag i stedet for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er under sweetdeal/ Aabenraa i dag i stedet for :)

Tak jeg kigger lige ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak jeg kigger lige ;-)

det er det ikke når jeg kigger... ÆV

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER