Tumlepigen

Cykelstol + cykelhjelm

43 indlæg i dette emne

Jeg vil også gerne :)

Vi har en Hamax. Den er vildt god. Det vigtigste for mig er at ryggen er høj og giver god støtte også til det større barn. Desuden har den bløde puder og man kan indstille fodstøtten.

Modsat Tumlepigen så synes jeg det er rart at der er armstøtte på vores ;) Har faktisk undret mig over Yepp stolene, fordi børnenes arme bare hænger ned. Men ja det er nok en smagssag ;)

Vores kostede 800 kr. i Babysam (nedsat til 500 kr.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også gerne :)

Vi har en Hamax. Den er vildt god. Det vigtigste for mig er at ryggen er høj og giver god støtte også til det større barn. Desuden har den bløde puder og man kan indstille fodstøtten.

Modsat Tumlepigen så synes jeg det er rart at der er armstøtte på vores ;) Har faktisk undret mig over Yepp stolene, fordi børnenes arme bare hænger ned. Men ja det er nok en smagssag ;)

Vores kostede 800 kr. i Babysam (nedsat til 500 kr.)

Det var også det første jeg tænkte, da jeg fandt et billede af den. Tænker, at armstøtte da også må yde en form for støtte hvis de er trætte og hvis de forfærdelige skulle ske, at man væltede :o

Jeg synes det er en jungle! Ligesom alt andet baby-gear :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også det første jeg tænkte, da jeg fandt et billede af den. Tænker, at armstøtte da også må yde en form for støtte hvis de er trætte og hvis de forfærdelige skulle ske, at man væltede :o

Jeg synes det er en jungle! Ligesom alt andet baby-gear :rolleyes

Ha ha, ja babyting er en pengemaskine, så derfor bliver der jo produceret så meget forskelligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det Yepp Maxi, der koster ca. 1000 kr. på nettet I har?

Præcis :)

Vi fandt dem til 900,-.

Vi blev også bildt ind, at det blev lovpligtigt med en 5-punktssele, som Yepp er en af de eneste der har. Om det er korrekt, ved jeg ikke :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har polisport Billy.. Kan nogen gange fåes på tilbud i Kvickly..

Jeg er rigtig godt tilfreds med vores :-)

Let indstillelige fodstøtter, fem-punktssele, pude i stolen, høje sider m.v.

Og så er den neutral at se på..

Den kan jeg klart anbefale!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den billige fra Kvickly og min mand har en dyr hamax. Jeg synes ærlig talt ikke der er så stor forskel.... Jo, den dyre er lidt nemmere at spænde i fødderne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den billige fra Kvickly og min mand har en dyr hamax. Jeg synes ærlig talt ikke der er så stor forskel.... Jo, den dyre er lidt nemmere at spænde i fødderne.

Er den billige fra Kvickly en Polisport Bilby?

Polisport-Bilby.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den billige fra Kvickly en Polisport Bilby?

Polisport-Bilby.jpg

Ja, det er den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den billige fra Kvickly en Polisport Bilby?

Polisport-Bilby.jpg

Øv, de siger det er smart at have baggagebærer.. Ellers var vi nok hoppet med på den her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, de siger det er smart at have baggagebærer.. Ellers var vi nok hoppet med på den her!

Det har jeg ikke, men de siger jo ikke noget om det er et krav. Hvis det var farligt at køre uden, så ville det jo være et krav, tænker jeg :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bagagebærer, men kan ikke se det gør en forskel.

Den må/skal alligevel ikke støtte på den - men derimod hænge frit..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hiver lige denne tråd frem igen - nu er det os der er kommet til at overveje cykelstol :o :loveshower

Alle Jer der skulle ud og købe en stol sidste forår: hvad købte I og har I været glade for Jeres valg?

Jeg er også faldet over Tænks testresultat fra sidste vinter og testvinderen Polisport Bilby tiltaler mig da helt sikkert, da den kan købes for 359 kr. og så synes jeg den er pæn ;) Er der nogen der har købt den?

Har I købt den Susanne? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det har jeg ikke - det er jo stadig skide koldt ;)

Men jeg gør det snart. Jeg kan se, at den da vist har skiftet navn og er på tilbud i Kvickly til 350 kr. Er Polisport Bilby ikke den samme som den her: (de siger i hvert fald bedst i test hos Tænk og det var jo Polisport Bilby der vandt den for et år siden) ?

cykelstol-model-mustang-bilby.jpg?id=6337144&w=500&h=500

Jeg tror vi køber sådan en og hvis den er god køber vi måske en til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det har jeg ikke - det er jo stadig skide koldt ;)

Men jeg gør det snart. Jeg kan se, at den da vist har skiftet navn og er på tilbud i Kvickly til 350 kr. Er Polisport Bilby ikke den samme som den her: (de siger i hvert fald bedst i test hos Tænk og det var jo Polisport Bilby der vandt den for et år siden) ?

cykelstol-model-mustang-bilby.jpg?id=6337144&w=500&h=500

Jeg tror vi køber sådan en og hvis den er god køber vi måske en til :)

Hvad hedder den nu?

Jeg tror også vi ender med at købe den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad hedder den nu?

Jeg tror også vi ender med at købe den :)

Den hedder Mustang Bilby ;) LINK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hedder Mustang Bilby ;) LINK

Okay :) men den koster vidst nogenlunde det samme på nettet næsten altid som i Kvickly :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ligner ihvertfald meget den vi har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er suuuuuuper glade for yepp maxi!!!! Og så er den flot OG kan tAges let af ( sidder på en base) og skiftes til anden cykel mm....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER