Guest

CD-afspiller til børn?

15 indlæg i dette emne

Ronja er rigtig glad for musik, så jeg kunne godt tænke mig en cd-afspiller til hendes værelse. Udover cd-afspiller kunner vi godt tænke os at der er usb-indgang i. Den skal være nem at betjene så hun selv kan bruge den senerehen. Gerne i et sødt udseende men ikke et must.

Er der nogen herinde der tilfældigvis ved hvor man kan købe sådan en afspiller? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan man ikke finde noget i Bilka/kvickly/føtex som lever op til dine krav?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke finde noget i Bilka/kvickly/føtex som lever op til dine krav?

Godt bud. Der må jeg kigge :) Har kun lige kigget på nettet indtil videre og synes ikke lige jeg har fundet nogen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan hvert fald fortælle at den billigste afspiller fra elgiganten skal du holde dig fra!! Billigt bras siger jeg bare, så kunne vi lære det :whistling

Men generelt er det farligt at købe den slags billigt, for her hænger pris og kvalitet virkelig sammen!

Men lytter med her, for kunne godt tænke mig en rigtig god afspiller, som samtidig ser børnevenlig ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan hvert fald fortælle at den billigste afspiller fra elgiganten skal du holde dig fra!! Billigt bras siger jeg bare, så kunne vi lære det :whistling

Men generelt er det farligt at købe den slags billigt, for her hænger pris og kvalitet virkelig sammen!

Men lytter med her, for kunne godt tænke mig en rigtig god afspiller, som samtidig ser børnevenlig ud :)

Jeg holder mig generelt bare fra el-giganten ;)

Men ja lige her hænger kvalitet og pris sammen. Jonas er meget obs på alt der har med musik og lyd at gøre, så han vil ikke accepterer noget bras.

Jeg har kigget lidt på nettet og har endnu ikke kunne finde nogen med usb, kun aux og det er ikke godt nok til manden :rolleyes

Håber der er nogen der kan kommer med foreslag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilde har denne dog er der ikke usb-indgang i, men hun kan uden problemer selv betjene den ;) Og så er det bare herligt med mikrofoner :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har jeg også kigget på. Synes også mikrofonerne ville være gode når hun bliver ældre.

Tror jeg skal se om jeg kan overtale manden til at se bort fra usb hvis jeg vil gange en børne udgave ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilde elsker at synge i mikrofonerne ;) Det gode ved den cd-afspiller er, at der er antichok og Tilde kan uden problemer selv flytte den rundt, hvor hun nu gerne vil stå og synge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har en cd afspiller til knægten hvor der kan komme usb i...KAn ikke lige tjekke nu hvad den hedder for kæresten ligger og sover oppe på 1. salen...Men der kan faktisk og komme en ipod i...

Ikke at knægten får bug for det, men sådan er det jo nogen gange...Det er et vi har fået i gave, så ved ikke hvor det er købt... Men skal nok lige skrive senere hvad det hedder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har en cd afspiller til knægten hvor der kan komme usb i...KAn ikke lige tjekke nu hvad den hedder for kæresten ligger og sover oppe på 1. salen...Men der kan faktisk og komme en ipod i...

Ikke at knægten får bug for det, men sådan er det jo nogen gange...Det er et vi har fået i gave, så ved ikke hvor det er købt... Men skal nok lige skrive senere hvad det hedder...

Det lyder godt :) tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved David får sådan en Ipanda i 1 års fødselsdags gave med en ipod, så vi bare kan lægge musik over på..

Den ser da os børnevenlig ud og vil bestemt passe godt ind til hans værelse :)

post-1588-056568500 1334584436_thumb.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved David får sådan en Ipanda i 1 års fødselsdags gave med en ipod, så vi bare kan lægge musik over på..

Den ser da os børnevenlig ud og vil bestemt passe godt ind til hans værelse :)

post-1588-056568500 1334584436_thumb.png

Nårh hvor er den sød :) kan den også tage cd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er noget som hedder I-connex, kan ikke goggle det,så det er nok ikke noget syrt mærke... Det skal så siges at det spiller upåklageligt og knægten er vildt glad for det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er noget som hedder I-connex, kan ikke goggle det,så det er nok ikke noget syrt mærke... Det skal så siges at det spiller upåklageligt og knægten er vildt glad for det...

Ok tak :) Jeg prøver at høre min mand. Han kender mange af de der mærker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh hvor er den sød :) kan den også tage cd?

Nej det tror jeg ikke - kun ipod.

Men David får den på søndag så nu må vi se :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER