Emy

Hej! Jeg er ny herinde

34 indlæg i dette emne

Hej alle I skønne kvinder!

Jeg er ret ny herinde, og har luret rigtig meget med på jeres tråde, så nu vil jeg også lige melde mig på banen! :lovebk

Min mand og jeg er begge 32 år, og vi begyndte i januar på PB. Allerførst var det jo bare helt vildt dejligt og med sommerfugle i maven, men jeg måtte hurtigt erkende, at tålmodighed åbenbart ikke er min stærkeste side. I den første cyklus fik jeg allerede kort efter ægløsning graviditetssymptomer - murren i underlivet, virkelig ondt i brysterne og kvalme som kom og gik. Jeg var ret overbevist om, at jeg var gravid indtil testdag, hvor testen bare var negativ uden den mindste antydning af en streg nr. 2. Menstruationen kom da også nærmest på klokkeslettet. I næste cyklus fik jeg ikke så mange (indbildte ;) ) symptomer, men til gengæld lod min menstruation vente på sig. Efter næsten en uge over tid kom der en test med en meeget lille bitte streg nr. 2, og så troede vi jo straks at den var hjemme! Næste gang jeg testede, var testen imidlertid negativ, og så fik jeg min menstruation.. Muligvis en bio.. Ja, så nu er vi i gang med cyklus nr. tre, og jeg har testdag om en uge.

Jeg ved godt, at det er helt normalt at måtte vente i 1-2 år på at blive gravid naturligt og at vi først lige er startet... Men det er godt nok svært at lade være med at tænke på det hele tiden og bare HÅBE!!!! Det er rigtig dejligt at læse med herinde, og se at vi er mange, som går rundt med de samme frustrationer, håb og drømme.

Jeg krydser fingre for os allesammen :bd

Kh Emy :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :balloons

Håber du bliver glad for at være herinde og at I snart står med en positiv test :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :-) håber du bliver glad for at være med i dette forum :-D

Held og lykke til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! :balloons

Håber at du snart står med en positiv test! :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger :loveshower Dejligt at føle sig velkommen!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :glad håber du snart er der med s streger :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :loveshower

Vil glæde mig til at følge dig - og håber, det hurtigt lykkes for jer.

Kender selv frustrationerne, når man synes, tingene tager AAAALT for lang tid, selv om man næsten lige er startet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til Håber snart du står med de to magiske streger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have piger :) Jeg glæder mig virkelig til at følge jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen og held og lykke med at få de 2 ønskede streger :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaak :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommmen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Emy.

Velkomme til.. Jeg er også "ny" her inde..

:goodluck med PB.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser, håber snart vi kan hoppe over i en terminsgruppe :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også følge dig, selvom vi ikke selv er startet PB.

Kan vel godt være skruk på andres vegne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også følge dig, selvom vi ikke selv er startet PB.

Kan vel godt være skruk på andres vegne?

Det skal du i hvert fald være velkommen til :loveshower Har du planer om at gå i gang, eller det bare oppe til overvejelse? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal du i hvert fald være velkommen til :loveshower Har du planer om at gå i gang, eller det bare oppe til overvejelse? :)

Jeg vil jo rigtig gerne, men min (kommende, snart) mand er ikke helt klar endnu.

Han vil gerne være færdig med sit studie, så økonomien er iorden. Gerne med et fast job også. og der er 1½ år til.

så om 1 års tid dropper vi nok pillerne.

men vil følge så mange andre i mellemtiden, så jeg er godt forberedt på det meste når vi engang er klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil jo rigtig gerne, men min (kommende, snart) mand er ikke helt klar endnu.

Han vil gerne være færdig med sit studie, så økonomien er iorden. Gerne med et fast job også. og der er 1½ år til.

så om 1 års tid dropper vi nok pillerne.

men vil følge så mange andre i mellemtiden, så jeg er godt forberedt på det meste når vi engang er klar.

Jeg har også været klar i længere tid end min mand, så det der kender jeg godt :rolleyes Ja, så er du i hvert fald velinformeret, når han også når dertil, og i mellemtiden kan du få afløb for noget af din "skrukhed" herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været klar i længere tid end min mand, så det der kender jeg godt :rolleyes Ja, så er du i hvert fald velinformeret, når han også når dertil, og i mellemtiden kan du få afløb for noget af din "skrukhed" herinde :)

Det var også min tanke at "i andre får børnene, jeg får glæden" :whistling

hvis du kan følge mig. :rolleyes

Når nu jeg ikke må få mine egne babyer (endnu). :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :balloons :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også min tanke at "i andre får børnene, jeg får glæden" :whistling

hvis du kan følge mig. :rolleyes

Når nu jeg ikke må få mine egne babyer (endnu). :prik

Hej Mannie. Nu ikke for at være på tværs, bare et lille råd. Da jeg endnu ikke havde fået grønt lys for PB synes jeg faktisk min skrukhed blev værre af at være herinde på BK. Jeg kunne mærke at jeg tænkte langt mere på PB når jeg brugte meget tid herinde, og det gjorde bare ventetiden hårdere. Når jeg undgik BK, selv om det var svært, fik jeg det lidt bedre. Så måske du skal huske at tage nogle pauser herindefra.

Men jeg slugte også til mig med viden og nu når vi endelig er gået igang med PB kan jeg endelig bruge al min tid herinde uden at det gør noget :whistling

Og du har jo heldigvis også søster BK endnu hvor du jo stadig mangler de sidste anstrengelser og så selvfølgelig den store beretning som jeg glæder mig til at læse :glad

Bare et lille tip så din tid indtil i begynder på PB ikke bliver for hård :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til, Emy, og masser af babystoev til jeres PB balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og held og lykke med projektet :bd :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mannie. Nu ikke for at være på tværs, bare et lille råd. Da jeg endnu ikke havde fået grønt lys for PB synes jeg faktisk min skrukhed blev værre af at være herinde på BK. Jeg kunne mærke at jeg tænkte langt mere på PB når jeg brugte meget tid herinde, og det gjorde bare ventetiden hårdere. Når jeg undgik BK, selv om det var svært, fik jeg det lidt bedre. Så måske du skal huske at tage nogle pauser herindefra.

Men jeg slugte også til mig med viden og nu når vi endelig er gået igang med PB kan jeg endelig bruge al min tid herinde uden at det gør noget :whistling

Og du har jo heldigvis også søster BK endnu hvor du jo stadig mangler de sidste anstrengelser og så selvfølgelig den store beretning som jeg glæder mig til at læse :glad

Bare et lille tip så din tid indtil i begynder på PB ikke bliver for hård :kram2

Tak for rådet, tror nu ikke jeg bliver mere skruk af at være her for glæder mig meget over andres lykke.

Og ja har min søster-BK jeg bruger god tid med, Glæder mig også til at skrive beretning fra den store dag.

Har nærmest ingen viden om det at være mor, da ingen af mine nære veninder er mødre endnu, så tror det er sundt for mig at "blive lært op" herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :balloons :balloons

Tak :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER