Mrs Ladybird

Status PT

3 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Tænkte at der da måtte være flere der går i en venteboble, så hvad får i tiden til at gå med??

Jeg afsluttede min sidste eksamen i dag og dermed er jeg endelig på barsel.. De sidste uger har været lidt angstprovokerende, jeg har ikke helt turde tro på at jeg faktisk ville nå hertil.. Det var mærkeligt at skulle sige farvel til sin klasse, som studerende har jeg et års orlov og kommer jo så ind i en ny klasse, der hvor jeg slap.

For tre uger siden røg slimproppen og ca samme tid begyndte (undskyld detaljerne) den naturlige lavement.. det kan man godt blive træt af!! men det er selvfølgelig at foretrække frem for forstoppelse..

Min stedmor mente at jeg ville føde i dag, hun har altid haft de her fornemmelser omkring os børn.. Så jeg var meget lettet, da eksamen var overstået..

For en måned siden faldt maven, men nu er det som om den er kravlet op igen.. Kan den det?? Måske har han det bare rigtig godt derinde og vil ikke ud.. Det kan godt være jeg bare skal slå koldt vand i blodet, med alle de her tegn, der er trods alt halvanden uge til termin..

Jeg vil lave lækker mad til manden i aften og nyde stilheden og tosomheden..

Hvordan går det med jer, hvad bruger I ventetiden på??

:bd synes der manglede en ve- dust!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har nu 3 dage til termin og hvis jeg skal være helt ærlig så gider jeg slet ikke vente mere, syntes jeg har ventet i lang tid nok nu. :D

jeg ved ikke hvad jeg skal tage mig til. alt er klaret til han skulle komme og jeg har gjort rent i hele lejigheden. :D så jeg er ved at løbe tør for ideer til hvad jeg kan lave.

min mand er også blevet utålmodig nu, han har ellers hele tiden sagt at babyen kommer når den kommer og det var fint nok og så kunne vi lige nå det og det inden. men nu er han lige så utålmodig som mig. :loveshower hver gang jeg lige ømmer mig lidt hopper han op og spørger "er det nu?" lidt sødt men efter noget tid er det egentlig lidt træls hihi :D

men jeg håber virkelig snart han vil ud for vil såå gerne møde ham. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til sidste planlagte jordemoderbesøg, fik lige nye tider, hvis jeg skulle gå over tid

krydser alt hvad krydses kan for at det ikke sker..

Har vasket i bund, gjort rent, bagt boller og brød så fryseren er fuld..

Tasken er pakket, ønskelisten lavet og gennemgået med søster..

Manden har fået mig til, at sove på avispapir, så sengen ikke bliver våd, hvis vandet går..

(tror ikke det hjælper, men det gør ham glad :) )...

Han har det stadig godt derinde, men jeg kunne godt tænke mig, at han havde lyst til at komme ud og hilse på os andre :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER