Tante Trine

Hvor I landet er vi fra...?

12 indlæg i dette emne

Mere præcist... er virkelig geografisk handicappet, så et er at man skal føde på et bestemt sygehus, men hvor er vi egentlig fra...

Jeg er jo Københavner og er man ikke i tvivl om hvis man hører mig snakke, men lige pt er jeg bosat i Haderslev, Sønderjylland, sammen med min dejlige mand :) hvor jeg snart har boet i ½ år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er stadig lidt hemmelig, men kan vidst godt fortælle at jeg bor på Lolland og skal føde på Nykøbing F. sygehus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fre Fredericia og skal føde i Kolding

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fra Aabenraas omegn, vil ikke nærmere ind på det. Vil gerne stadig være lidt "hemmelig" :rolleyes

Jeg skal føde i Sønderborg. Kunne også føde i Haderslev, men valgte Sønderborg, da jeg har født der de sidste gange, og der er kortest vej, især efter motorvejen er kommet. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er også stadig lidt hemmelig- så jeg bor i en lille by en halv times kørsel fra Grenaa - og jeg skal føde i Randers, hvilket jeg også har gjort de sidste gange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mere præcist... er virkelig geografisk handicappet, så et er at man skal føde på et bestemt sygehus, men hvor er vi egentlig fra...

Jeg er jo Københavner og er man ikke i tvivl om hvis man hører mig snakke, men lige pt er jeg bosat i Haderslev, Sønderjylland, sammen med min dejlige mand :) hvor jeg snart har boet i ½ år :)

Hihi, jeg er så flyttet den anden vej :) Bor i Kbh (eller rettere Hvidovre), men er opvokset tæt på Haderslev og har gået i skole der også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fra Vestjylland oprindeligt og bor i KBH og skal føde på Rigshospitalet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God nok et lidt halvgammel tråd jeg hiver op :)

Jeg er fra en lille by i midtjylland, (thorsø) men har de sidste 8 år være bosat på en lille ø i det nordlige græske øhav :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God nok et lidt halvgammel tråd jeg hiver op :)

Jeg er fra en lille by i midtjylland, (thorsø) men har de sidste 8 år være bosat på en lille ø i det nordlige græske øhav :)

Gammel men stadig gyldig ;) Uuuuuuuuh hvor spændende, hvordan er det at skulle føde dernede...? Hvordan med kontrol, scanninger jordemoder osv...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gammel men stadig gyldig ;) Uuuuuuuuh hvor spændende, hvordan er det at skulle føde dernede...? Hvordan med kontrol, scanninger jordemoder osv...?

Jeg har skrevet lidt i status tråden.

Men i Gr er det ens gynækolog som også er ens jordmoder. (hvis de har begge uddannelser - ikke alle har, men jeg har valgt min derefter) Så hver gang jeg skal til check er det hos samme person. ca 1 gang om måneden. (lægebesøg, jm og scanninger) Det betyder at jeg hver månede får en kig ind til lillemanden :loveshower:

Det er privat - så er af egen lomme. Det samme ved fødslen da jeg vælger og føde hos min gynækolog på en privat fødeklinik. Vores forsikring dækker ellers hospitalts ophold, men jeg føler mig ikke trygt ved det. Så hellere ved en som jeg kender, ved kan tale engelsk når mit græske hakker. Bedre forplejning - og med krisen i Gr er det jo ikke de bedste og dyreste læger som stadigvæk er på hospitalerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fra København, nærmere betegnet fra Amager og skal føde på Rigshispitalet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigshospitalet ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER