Mor til 2

Tatoo af barns navne

20 indlæg i dette emne

Hejsa.

Der skal jo nok være nogle herinde med tatoveringer af jeres barn/børns navne :glad

Jeg er begyndt at få den tanke, at jeg godt kunne tænke mig mine 2 børns navne + fødselsdag tatoveret på mig selv.

Men hvor søren skal de da lige være henne, skal de sidde sammen og hvordan skal de se ud.....

Må jeg se jeres??

har i nogle gode råd/ideer??

kan i anbefale en der kan tegne hvordan det skal se ud?

og en god tatovør omkring Esbjerg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg vil også gerne have mine børns navne på mig på en eller anden måde.

Har tænkt på noget i stil med en blomst for dem hver og så enten med navnet indeni eller ned langs stilken :)

Det skulle så være på min venstre arm/håndled... den region :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo en bebser i maven, så der går nogen tid endnu, før jeg skal tatoveres, men jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg skal have tatoveret barnets navn og eller have et portræt af barnet når det er en 2-4 år gammel tatoveret på ryggen. Jeg har i forvejen tatoveringer, så har sagt det i maaange år :) Min mand har også hans børns navne tatoveret og skal også have Blops navn når den tid kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har begge mine pigers navne tatoveret på mit højre håndled :) Det er samme håndled som min vielsesring sidder :loveshower

Jeg kender slet ikke nogle tatovører i jylland, så der kan jeg ikke hjælpe så meget :)

Men jeg har på intet tidspunkt fortrudt dem overhoved og er super glade for dem :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har begge mine pigers navne tatoveret på mit højre håndled :) Det er samme håndled som min vielsesring sidder :loveshower

Jeg kender slet ikke nogle tatovører i jylland, så der kan jeg ikke hjælpe så meget :)

Men jeg har på intet tidspunkt fortrudt dem overhoved og er super glade for dem :balloons

Må jeg se dine? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender en tatovør i Ikast, han har lavet alle mine :)

Har ingen børn endnu, men kunne godt finde på at få hendes navn engang :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender en tatovør i Ikast, han har lavet alle mine :)

Har ingen børn endnu, men kunne godt finde på at få hendes navn engang :biglove

Ejj hvem?? :) kender en i ikast som har kommet sammen med min veninde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lavet denne efter at vi fik Lærke Mona. Det er en sommerfugl med et L og et M i den ene vinge. Den er tegnet og lavet af Karen D fra Living Image Tatoo i Herning. Hun var så positiv og kreativ, og jeg følte mig meget tryg i hendes hænder!

170834_10150105893074513_529944512_6061602_4025031_o.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lavet denne efter at vi fik Lærke Mona. Det er en sommerfugl med et L og et M i den ene vinge. Den er tegnet og lavet af Karen D fra Living Image Tatoo i Herning. Hun var så positiv og kreativ, og jeg følte mig meget tryg i hendes hænder!

170834_10150105893074513_529944512_6061602_4025031_o.jpg

Den er også rigtig flot :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste jeg kan bidrage med, er at anbefale dig, at tage til Frank Dickmann i Herning..... Han er fantastisk dygtig!!! Han kan også tegne hvad du skal bruge...... Skal selv derind (igen :rolleyes ) til november, og regner med jeg skal have mine drenges navne flettet ind i det jeg skal have lavet :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste jeg kan bidrage med er at anbefale dig dig at tage til Frank Dickmann i Herning..... Han er fantastisk dygtig!!! Han kan også tegne hvad du skal bruge...... Skal selv derind (igen :rolleyes ) til november, og regner med jeg skal have mine drenges navne flettet ind i det jeg skal have lavet :7himmel

Hvad skal du have lavet? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal du have lavet? ;)

Uhh.... Jeg har bestilt 10 timer, så skal have lavet højre arm færdig ned til albuen..... :loveshower En masse japansk stads.... Et templel, en tiger, bambus, vifter, en Buddha, kirsebærblomster, vand osv :) glææææder mig!! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh.... Jeg har bestilt 10 timer, så skal have lavet højre arm færdig ned til albuen..... :loveshower En masse japansk stads.... Et templel, en tiger, bambus, vifter, en Buddha, kirsebærblomster, vand osv :) glææææder mig!! :7himmel

Nøj det lyder fedt ;) Jeg har lige fået et gavekort til en tatovering og regner også med, at det skal være noget japansk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 7 små hjerter på højre håndled som et symbol på mine dejlige børn :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja må vi ikke se nogle billeder af jeres tatoveringer?

Min mand vil gerne have lavet en med babyen navn, så i må meget gerne flashe mændendes også. Jeg har en tatovering men ved ikke om jeg vil have flere. Fik min ved Frank i Herning, men har hørt godt om en i Holstebro, men kan ikke huske hvad den hedder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have skrevet Davids navn og fødselsdato på under siden af venstre arm :)

- men tror først det bliver til vinter eller starten af næste år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lavet et "armbånd" på højre håndled, med nogle blomster og så et T og et A. Og så med lilla og pink farver i.

Hanne inde i Storegade er god og rigtig sød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejj hvem?? :) kender en i ikast som har kommet sammen med min veninde :rolleyes

Han hedder Rene :D Rehan Tattoo.. :) Han har lavet alle mine.. Det er dog mange år siden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har i forvejen en tatoo af min egen fødselsdato mellem skulderbladene og har tænkt at få en mindre ved siden af, af mit barns dato. Så hvis der engang er to børn, er det min egen i midten og deres på hver side..

Jeg er lidt af en tal nørd og min dato er nemlig lidt speciel, så håber babyen bliver født på en "god" dato :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mine pigers navn med store bogstaver fra knæ til ankel på begge ben :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER