Bed

Albert 7,5 mdr

8 indlæg i dette emne

Hvor mange er vi tilbage ??

Jeg har ikke selv været særlig aktiv her inden i læng tid. Men nu i denne sene nattetid ( hvis det ord findes) vil jeg lige opdatere lidt..

Albert er nu næsten 7,5 mdr, og jeg synes tiden denne gang er gået utrolig hurtig. Tænker meget over at han snart ( om 3,5 mdr) skal starte i vuggestue :( jeg er overhovedet ikke klar til at vende tilbage til jobbet igen.. Øv hvor jeg synes det bliver trist at vi ikke bare kan holde fridage, når det lige passer os, men at det skal planlægges og man skal ha lov... Osv

Nå men det er jo en nødvendig og min lille dreng skal jo nok klare det, han har jo storebror lige i nærheden i dagtimerne... Men ej, tænk at andre mennesker næsten får flere vågne timer sammen med mine børn end mig :-(

Nå nu til en lille status på Albert. Han er en glad, nem, skøn lækker dreng på godt 9,4 kg og 75-76 cm.. Han Kan sidde selv, uden støtte, har fået de første to tænder, hvilket vi ikke har mærket noget til, han nyder at få alm mad og nyder bare når vi eller storbror leger med ham..

Alt i alt har vi været super heldig med vores lille mus, jeg får helt lyst til en nr 3 ;0)

Ps, lige i nat har han holdt fest, derfor denne tråd på dette sene tidspunkt, men nu sover han så mon ikke også jeg burde det :0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt forstå at du synes det er lidt trist at pædagogerne har flere timer sammen med ham end dig :(

Men dejligt at høre at det går så godt med ham :)

Her er Theo lige blevet 8 mdr. Han har stadig ingen tænder. Han møver sig godt rundt på gulvet og er lige begyndt at bruge knæene også. Så jeg tror ikke det barer længe før han begynder at kravle :)

Han er også begyndt at sige "mam mam" og "ba ba" :biglove

Vi har skrevet ham op til vuggestue fra 1. august.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en opdatering :loveshower jeg ved ikke hvor mange der er tilbage men der er en del der kigger forbi engang imellem :)

Ronja runder de 8 måneder i morgen og skal allerede begynde i vs d 16/5. Jeg synes det er meget snart og har også temmelig svært ved at andre skal tage sig af hende og tænker meget på det. På den anden side tror jeg kun det er godt hun kommer afsted for der er krudt i røven på hende.

Hun møffer hurtigt frem og i øjeblikket prøver hun at få knæ og arme med men den er der ikke helt endnu. Hun sidder også uden støtte og hygger sig godt med det. Hun har 4 tænder.

Hun ligger omk 8 kg og 74 cm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også endnu :loveshower

Kristine er 7½ måneder. Hun kommer stadigvæk kun rundt baglæns :whistling Hun kommer op på knæerne, men lægger sig så på maven igen og skubber sig bagud...og hvor kan hun da blive sur over, at hun kommer længere væk fra tingene, hun vil hen til. Hun har siddet stabilt i noget tid

Tænder har vi ikke set noget til endnu. Hendes første tidlige ord var "Hoppe hoppe", og i søndags sagde hun for første gang "Mama"... Jeg ved dog ikke, om hun siger det bevidst. Jeg snakker tysk med hende, så derfor "Mama" og ikke "Mor".

SP kommer den 23. april. Jeg er spændt på hendes længde og vægt. Hun er ikke vokset meget i længden, tror jeg, men hun vejer nok omkring 9,5 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også endnu :loveshower

Kristine er 7½ måneder. Hun kommer stadigvæk kun rundt baglæns :whistling Hun kommer op på knæerne, men lægger sig så på maven igen og skubber sig bagud...og hvor kan hun da blive sur over, at hun kommer længere væk fra tingene, hun vil hen til. Hun har siddet stabilt i noget tid

Tænder har vi ikke set noget til endnu. Hendes første tidlige ord var "Hoppe hoppe", og i søndags sagde hun for første gang "Mama"... Jeg ved dog ikke, om hun siger det bevidst. Jeg snakker tysk med hende, så derfor "Mama" og ikke "Mor".

SP kommer den 23. april. Jeg er spændt på hendes længde og vægt. Hun er ikke vokset meget i længden, tror jeg, men hun vejer nok omkring 9,5 kg.

I Babykalenderen står der at mange børn begynder at sige "ma ma" og "da da" omkring 8 mdr.s alderen. Det er altså lidt sjovt at de siger de samme lyde. Theo og min venindes datter siger det også :)

Jeg tænkte også at det må være lidt hyggeligt i Sverige og andre lande, hvor det ord jo faktisk betyder mor :biglove selvom baby vist ikke selv ved det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vile da også lige opdater en smule, nu når jeg endelig har tid til at kigge forbi :)

Lucas er lige blevet 9 mdr ( Hvor er de lige blevet væk henne? )

Lucas er stadig ikke helt med på hvordan man skal kravle, Han møver sig frem ved hjælp af sine arme :whistling Det ser nu meget sødt uf når han gør det :)

Han har siddet selv de sidste 2½ mdr uden hjælp, Og nu har han fundet ud af man også kan gå..

Så han synes det er S**** sjovt at far eller mor gider gå rundt med en.. Det er bare hårdt i ryggen :)

Han har lige fået sin tredje tand, de to første tænder mærkede vi lidt til, men ikke noget slemt :loveshower

Lucas startede i DP den 1 Maj, og nyder at være hos hende :loveshower

Lucas er 75 cm lang og vejer ca. 11 Kg :whistling

Han er en stor dreng.. ( Far vejede 15 kg, da han var 1 år gammel )

Så vi håber han snart stoppe lidt i vægten, og tager på længde i stedet for :7himmel

Vi har været indlagt på sygehudet 3 gange, pga. Astmatisk Bronkitis, men vi har fået styr på alt han medcin, så nu kan vi klare det her hjemme i stedet for :)

Men ellers er han alletiders dreng. Så nem som noget kan være :7himmel

Håber snart der måske kan bliver talt om en nr. 2 :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hyggeligt at høre fra dig :)

Er ked af at høre at han har været indlagt. Håber han holder sig frisk nu :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggelig med en lille opdatering fra dig :) det lyder til at køre derudaf.

Synd han har været indlagt. Godt i har fået styr på medicinen :) de første vokser jo heldigvis fra det igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER