Ikra

Fadder OG Gudmor.

4 indlæg i dette emne

Har lige været til en stor familie fest hvor hele forsamlingen pludselig snakkede om "gamle dage" traditioner og fortalte historier..

snakkede blandt andet om forskellene på dengang og idag med hensyn til dåb, osv..

Jeg har altid elsket min lillesøster højt men har i perioder haft svært ved at "rumme" hende da hun har nogle trælse perioder (læs psykiske problemer)

men det sidste laaange stykke tid går det bare bedre og bedre og vi er tætte som aldrig før..

hun bliver jo også ældre så vi får flere fælles interesser..

Vi er i fuld gang med PB, har været gravid men mistet(og gud hvor når man og tænke mange tanker på bare 2-3 mdr. med sådan en lille en i maven)

i den forbindelse kom vi også tættere på hinanden..

Tænker nu at jeg meget gerne vil gøre noget særligt for hende evt. i forbindelse med dåben af kommende barn/børn og selvfølgelig skal hun være fadder (hvilket mandens søskende også skal) men vil gerne ligesom "gøre noget mere" for hende..

Noget officielt..

Tænkte derfor kan hun stå fadder OG være Gudmor.??

(det blev langt og informationsfyldt men vidste ikke lige hvor jeg ellers skulle smide det..)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan hun sagtens. Da jeg bar mine gudbørn, blev jeg skrevet som fadder til dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan hun sagtens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar..

det var nu dejligt at hører... :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER