Guest Majkat

Ventetiden er alt for lang....

19 indlæg i dette emne

Jeg synes der er alt for meget ventetid i sådan et babyprojekt :(

Først skal man vente på mens, så skal man vente på ægløsning så skal man vente på at mens forhåbentligt ikke kommer og så starter man f.... Forfra måneden efter og man er ikke engang garanterer nogen gevinst. Der er ALT for meget ventetid.

Kommmmm nuuuuuuu ægløsning!!!!!!

Ville ønske det var lidt nemmere. Gid man kunne trykke på en knap og vupti så var man gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det ville ikke være dårligt.. Jeg går jo og venter på at mens ikke kommer - men det er altså de 14 dage fra æl til mens jeg synes er værst.. Jeg krydser fingre for dig!!

Hold humøret oppe - If I can do it - you ca do it ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja vente tiden er træls. Især det sidste stykke tid for mig, for sprang en cyklus over :prik

Det var virkelig træls så fordi man var gået over tid og så er den negativ :gal

Nåh men på et eller andet tidpunkt må det jo komme med en graviditet :stork

Syntes ihvertfald det er træls at blive spurgt hele tiden "Er du gravid" af min kærestes

familie, fordi de ved godt vi gerne vil have en lille bebz, det syntes jeg er hårdt. :blush

Men gid man ikke tænkte så meget over vente tiden og narede sin krop.

God påske til jer :loveshower :smilie_oster05:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh kender det alt for godt. Håber snart ÆL dukker op, så du kan få II på "pinden"!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må vi bare sende en masse babystøv til hinanden og håbe på en masse små dejlige maver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps.... Så er jeg tilbage til det punkt hvor jeg synes at der er 100 år til at jeg kan teste igen. Jeg har kun haft mens 1 dag nu og er allerede utålmodig. Uf det bliver en lang måned.

ØV hvor jeg både hader og elsker den kvindelige krop på én og samme gang!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Griner sådan har vi andre det også :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Griner sådan har vi andre det også :balloons

Det er også den eneste trøst- at man har nogen som har det på samme måde haha :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja tænker bare, ja godt du så ikke er i adoptionsregi, først venter man på at få papirene som skal sendes, for at man kan gå i gang med godkendelsen. Så venter man på at komme i gang med faserne, så venter man på svar på godkendelsen, derefter venter man på kurserne, som familiestyrrelsen holder, og de holder et vis antal om året. Derfter venter man på fase 3, og så på godkendelsen, hvorefter det er referatet man skal vente på.

Så er det den lange tur op af ventelisten, hvorefter det er ventetiden på udrejsen, og så derefter på dagene, hvor man må se barnet, og så på at må rejse hjem.

Er man så uheldig, at lande på en venteliste, som går fuldstændig i stå, så skal man godkendes forfra, når man er ved at runde 5. år.

Rigtig mange adoptanter har så været turen igennem med først at forsøge selv, hvorefter man tager turen gennem behandlingen og ender i adoption...

Men ja det er hårdt at vente på at opnå sin drøm. Men den der kan vente, venter på noget godt. Det forsøger jeg at bilde mig selv ind, når jeg er ved at få ventekulder...

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil lige tilføje om ikke du har nogle interesser, og projekter, som du kan gå i gang med, for at fjerne fokus lidt, så det kan hjælpe med at holde ventetiden ud?

Jeg ved, at jeg er nød til at holde mig selv i gang, ellers får jeg pip og kulder...

Send en PM, hvis du vil snakke, og have ideer til projekter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja tænker bare, ja godt du så ikke er i adoptionsregi, først venter man på at få papirene som skal sendes, for at man kan gå i gang med godkendelsen. Så venter man på at komme i gang med faserne, så venter man på svar på godkendelsen, derefter venter man på kurserne, som familiestyrrelsen holder, og de holder et vis antal om året. Derfter venter man på fase 3, og så på godkendelsen, hvorefter det er referatet man skal vente på.

Så er det den lange tur op af ventelisten, hvorefter det er ventetiden på udrejsen, og så derefter på dagene, hvor man må se barnet, og så på at må rejse hjem.

Er man så uheldig, at lande på en venteliste, som går fuldstændig i stå, så skal man godkendes forfra, når man er ved at runde 5. år.

Rigtig mange adoptanter har så været turen igennem med først at forsøge selv, hvorefter man tager turen gennem behandlingen og ender i adoption...

Men ja det er hårdt at vente på at opnå sin drøm. Men den der kan vente, venter på noget godt. Det forsøger jeg at bilde mig selv ind, når jeg er ved at få ventekulder...

:kram :kram :kram

Jeg har masser af forskellige ting og interesser jeg kan lave, men jeg synes bare ikke det tager fokus fra babyprojektet.

Jeg får udfra at I også er garanteret et barn når ventetiden er overstået- det er vi andre desværre ikke. Hvis nogen kunne sige at jeg indenfor et hvis tidsrum blev gravid og fik lov til at fuldføre den graviditet, så er jeg sikker på min tålmodighed bedre kunne tackle det. Sådan er livet desværre ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har masser af forskellige ting og interesser jeg kan lave, men jeg synes bare ikke det tager fokus fra babyprojektet.

Jeg får udfra at I også er garanteret et barn når ventetiden er overstået- det er vi andre desværre ikke. Hvis nogen kunne sige at jeg indenfor et hvis tidsrum blev gravid og fik lov til at fuldføre den graviditet, så er jeg sikker på min tålmodighed bedre kunne tackle det. Sådan er livet desværre ikke :(

:kram :kram desværre er der ikke nogen garanti, når man er adoptant både med de lange ventetider, eller hvis der sker noget uventet i ens liv, så kan en godkendelse ryge. Allerede efter 3. år, så man have udvidet ens godkendelse 2 år, og er der sket forandringer ala sygdom eller lignende, så kan forlængelse ikke gives. Og de fleste ventelister er oppe på minimum 3 år nu.

Men ja jeg dur heller ikke til alt dette venten, forsøger bare at få det bedste ud af det, og foretaget mig noget, så tiden går hurtigere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg forstår dig. Jeg hader også bare den ventetid!!!!! Skal først teste igen den 21. maj....

Er begyndt at overveje at få mig en hund for at have et individ mere end min mand i hjemmet at øse min kærlighed ud over :loveshower Det kan desværre ikke lade sig gøre lige nu, da vi befinder os i udlandet, men hvis jeg stadig ikke er gravid, når vi kommer hjem til Dk, så må og skal jeg simpelthen have en firbenet kammerat. Ved godt, det kan være svært med en baby og en hundehvalp samtidig, men hvis BP trækker i langdrag, bliver det jo ikke noget problem.....

Knus og en masse :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg forstår dig. Jeg hader også bare den ventetid!!!!! Skal først teste igen den 21. maj....

Er begyndt at overveje at få mig en hund for at have et individ mere end min mand i hjemmet at øse min kærlighed ud over :loveshower Det kan desværre ikke lade sig gøre lige nu, da vi befinder os i udlandet, men hvis jeg stadig ikke er gravid, når vi kommer hjem til Dk, så må og skal jeg simpelthen have en firbenet kammerat. Ved godt, det kan være svært med en baby og en hundehvalp samtidig, men hvis BP trækker i langdrag, bliver det jo ikke noget problem.....

Knus og en masse :bd

Uuuh, en lille hundehvalp! Hvis ikke vi boede i lejlighed så ville vi helt klart have købt en brun labrador :7himmel Så er jeg også sikker på at ventetiden til baby kommer ville være langt mere udholdelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg svare på...

De er guld værd de små firbenede pelstotter..

Ligger pt i sengen ( gider ikk stå op men vækkeuret ringer om 2 min.) og bag mig ligger en cavalier og putter..

Ens hjerte smelter altså når sådan en kommer op og "banker på" på dynen efter at have været ude og morgentisse og fryser og gerne vil ind og putte med "mor" og få varmen..

Nå nu ringede vækkeuret så må hellere stå op..

God dag til alle og X for at nogen får II idag..:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg svare på...

De er guld værd de små firbenede pelstotter..

Ligger pt i sengen ( gider ikk stå op men vækkeuret ringer om 2 min.) og bag mig ligger en cavalier og putter..

Ens hjerte smelter altså når sådan en kommer op og "banker på" på dynen efter at have været ude og morgentisse og fryser og gerne vil ind og putte med "mor" og få varmen..

Nå nu ringede vækkeuret så må hellere stå op..

God dag til alle og X for at nogen får II idag..:-D

Iiiiih har du også en cavalier?? De er bare så dejlige :loveshower Vi elsker vores lille uldtot!

Kan kun anbefale en firbenet ven, mens man venter på baby. Det lærer en rigtigt meget og at have sådan en fra hvalp af gør også, at man finder ud af, om man kan klare vågne nætter og om man kan samarbejde med sin mand/kæreste omkring den der "forældrerolle" :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal først teste den 13. maj, og jeg er lige ved at krepere over ventetiden! :( Ventetid stinker!!! Grrr... :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at høre fra nogle glade hundeejere :) Nu blev jeg endnu mere hundeskruk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens er kun lige slut så skal også først teste for ÆL om en uges tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER