SarahDK

Bliver der shoppet derude?

15 indlæg i dette emne

Er I gået i gang med at shoppe til baby? Synes butikkerne trækker, men prøver at holde igen. Der er jo længe endnu og samtidig vil jeg godt lige have styr på værelse og opbevaring inden jeg begynder at slæbe ting med hjem.

Men glæder mig virkelig til at købe udstyr til den lille ny. :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har købt en lille smule. Tror det er 2 par bukser og 3 bodyer. Har kigget meget men synes ikke der har været det der bare sagde - køb mig - så har kunne styre mig.

Venter til jeg kommer lidt længere hen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en autostol ved sidste graviditet - hvor jeg havde en SA - denne gang har jeg endnu ikke købt noget, men vi har også stort set det meste fra de 2 andre børn. Så det er i småtingsafdelingen vi mangler. Dermed ikke sagt at jeg ikke har lyst til at købe.. meeen jeg holder mig lidt i skindet endnu. (23+5)

:P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke købt noge endnu, men det er jo også nr. 3. Vil dog gerne have en ny autostol.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået og lånt en del udstyr som vi har fået hjem. Eller har jeg købt en body og to par strømper og en sut :) Ellers intet. Vil hellere vente lidt endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt en smule tøj, men mangler stadig en del. Er dog ikke helt tilfreds med neutral-udvalget, så nu har jeg fundet symaskinen frem. Så må jeg jo selv kreere. Af samme årsag syer jeg også selv sengetøj. Har lige syet et med grønne pingviner :biglove

Autostol og voksipose er på plads, sengen skal hentes hjem snart, og så køber vi med ret stor sikkerhed barnevogn med tilbehør på fredag :loveshower

Puslebord leder vi stadig dba igennem for. Vi ved hvilket vi gerne vil have, vi gidder bare ikke give næsten 3000 for det :whistling Så nu venter vi på et godt brugt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har allerede en hel del tøj til bettemanden. Vi har selv købt en smule, og min mor har købt en hel del i forskellige størrelser, så det er dejligt! og så har vi fået en masse tøj som har været min lillebrors (han er 1 år, så der kommer vi til løbende at arve tøj fra :))

Sengetøj har vi 2 sæt af, og så har vi også købt en dyne. Derudover har vi også fået købt barnevognen - en emmaljunga big star supreme :) vi sparede 1700 kr på den, så nu står den hos svigerforældrene og venter :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har været en tur i ikea og da vi ikke har muligheden særlig ofte, så købte de ting vi skulle have derfra, hvilket var en tremmeseng + madras og så nogle bamser og gøjl, det er jo alt for billigt derude.. eller har jeg købt en body og et par gamacher

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt, Barnevogn til tilbehør, Vuggen er en vi har i familien som jeg også selv har ligget i, den står også herhjemme og skal bare lige shines lidt op og have en ny madras.

jeg har købt puslepude, og indhentet et par gratispakker. i Babysam og i Rema 1000.

så har jeg købt en sutteflaske, og en beholder til forskellige pulver, fra Tupperware.

Jeg har også købe nogle bodyer, på tilbud. og Min mor har været lidt i genbrug... og købt lidt tøj også. Vi ved jo ikke hvad det bliver så udvalget er ikke så stort, før baby blir født.

Min mor hun er også begyndt at strikke, små trøjer til bebs. Så jeg tager det lidt roligt med at Shoppe tøj, da jeg tror min mor hun går helt amok med det, når vi begynder at nærme os noget mere, der er trods alt stadig 4 måneder to go....7himmel.gif

men jeg har de virklig lyst til at Shoppe amok. balloon.gif

Det næste vi går ud og køber er nok autostolenyay.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går meget stille og roligt med indkøb her. Synes først, vi vil have babyværelset klar, inden vi begynder at købe alt for mange ting og få opbevaringsproblemer.

Men vi har da barnevognen inkl. lift, og så har vi købt to dragter. Og det er vist det... :)

Nå ja, og så er begge bedstemødre i færd med at strikke derudaf. Haha vores knægt kommer vist kun til at gå i strik :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste jeg har købt i forbindelse med graviditeten er en graviditetspude... Som egentlig er en forvokset ammepude på knap 1,8 m. Den bruger jeg for at sove om natten, da den giver en dejlig støtte og er rar at støtte kroppen op i mod.

Den kostede 300 kr. I Flensborg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt ganske lidt, en smækbuks, to små huer, et par brugte bodyer og et brugt sæt tøj..

Derudover har vi bestilt vugge og barnevogn, men det var fordi der skulle bestilles seng til storesøster og vi så kunne få rabat ;)

Jeg er slet ikke så fristet, tror det er fordi vi skal ha en pige igen og har så meget, de er fra samme årstid (G fra 12/09 og termin 28/8) så det kunne ikke være nemmere ;) bliver virkelig også nærrig, når jeg ved jeg har en del hjemme :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en liste over ting jeg skal have fat i og jeg tror der er sat kryds ved ca. halvdelen nu, og mange af tingene ved vi at vi får fx barnevogn.

Svigermor har lavet en "nedtællings kalender" med små gaver som jeg skal åbne hver søndag indtil termin. Jeg har åbnet 2 og har fået et sengesæt og en baby olie så jeg glæder mig til at åbne de næste og se hvad der er i :loveshower vi har vist efterhånden det meste tøj på listen og så her en Ikea tur også hjulpet lidt. Projekt babyværelse starter snart, skal tømme værelset for de sidste ting i løbet af ugen og så kan vi så småt få gjort klar derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det jo ikke ret meget JEG har købt meeen augustbabyens udstyr er sådan set godt på vej til at være klar :whistling

Jeg har en masse ting fra tidligere, barnevogn, seng, autostol, en del tøj osv. Og min hollandske svigermor gik rimelig amok da jeg var dernede, så en masse flere ting kommer, når kæresten flytter til Danmark forhåbentlig snart! Så jeg har en lille liste over ting jeg mangler, som jeg regner med at købe næste gang jeg får kørelejlighed til at transportere det hjem, måske om et par uger. Kan godt høre jeg er rimelig tidligt ude, og havde det ikke været for svigermors købetrang havde babytingene såmænd nok stået i kælderen et par mdr endnu, men nu var jeg nødt til at få lidt overblik, og syns også det er hyggeligt at gøre tingene klar til brug igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke shoppet så forfærdelig meget endnu, men efter MD-scanning idag, som viste at vi skal have en lille gut, tror jeg da nok lige jeg kommer til at gå lidt amok :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER