Verdier

Hjælp..

13 indlæg i dette emne

Troede jeg havde styr på hvilken vogn jeg ville have, men er nu i tvivl..

Skal det være denne Big star supreme - top modellen

post-2331-004142500 1333739885_thumb.jpg

Eller denne Odder

"Ventura"XL

post-2331-043458300 1333739964_thumb.jpg post-2331-020384200 1333740028_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kender jeg ikke så meget til odder, men jeg var vild med den emmaljunga jeg havde til liva og skal sten sikkert have sådan en igen.

Har haft min venindes odder classic hjemme for at se om det var mig, men synes den er meget kantet og tung i det ift emmaljungaen.

Plus så elsker jeg udluftningen i emmaljunga samt det termo system der er i bunden på surpremen.

Helt klart en stemme på emmaljunga

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er en Odder pige. Det kommer jo helt an på hvad man selv er til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også en Odder pige, men tror Emmaljunga/Odder er meget en smags (for ikke at sige "næsten religions") sag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok vaelge den fra Odder - nu har jeg selv valgt en Basson, fordi den er mere "Odderstilen", men jeg er for naerig til en Odder og ville have en ny vogn til vores foerste barn.

Men det er jo virkelig en smagssag, tror jeg, og jeg tror ikke, I kommer til at fortryde jeres valg uanset hvad. Begge vogne har jo gensalgsvaerdi, hvis man taenker paa den slags :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er mest til Odder, når det drejer sig om de store barnevogne. Synes måske Emmaljunga er pænere til at starte med, men jeg har bare set SÅ mange Emmaljunga, der kommer til at "hænge"- specielt hvis der benyttes søskendesæde.

Når det er sagt, så har vi en Emmaljunga Nitro City kombivogn/klapvogn (tilkøbte BV overdel da jeg ventede lillesøster) som jeg elsker. Vi har virkelig haft meget glæde af den, fordi den kan komme rundt og med overalt :) Regner med det passer så K kan overtage vores Oddervogn efter I, når hun er færdig med at sove til middag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troede jeg havde styr på hvilken vogn jeg ville have, men er nu i tvivl..

Skal det være denne Big star supreme - top modellen

post-2331-004142500 1333739885_thumb.jpg

Eller denne Odder

"Ventura"XL

post-2331-043458300 1333739964_thumb.jpg post-2331-020384200 1333740028_thumb.jpg

Jeg ville klart vælge en Odder, da Odders kasser er støttet hele vejen rudnt i modsat til Emmaljunga. Samt at du kan sætte et søskendesæde på Odder hvilket du ikke kan på Emmaljunga, da den ikke er bygget til det men kun til et søskende-bræt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Odder, helt klart! Der er simpelthen for stor risiko for at emmaljungaen kommer til at hænge, til jeg turde købe den. Odder er bygget til at holde mange år, hvor emmaljunga skal holde til 1 barn som udgangspunkt. Derfor altid Odder IMO.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Odder, helt klart! Der er simpelthen for stor risiko for at emmaljungaen kommer til at hænge, til jeg turde købe den. Odder er bygget til at holde mange år, hvor emmaljunga skal holde til 1 barn som udgangspunkt. Derfor altid Odder IMO.

Emmaljunga er også bygget til at holde til flere børn.

Emmaljunga ligger nr 1 i tænks test med 77 point mens odder ligger nr 2 med 66 point.

Vi har en emmaljunga og er glade for den. Det er rigtigt den kan komme til at hænge, men det kan rettes ved at spænder den efter og få den til service tjek som de anbefaler at få lavet en gang om året.

Vi fravalgte odder bl.a. fordi den var meget dyrere end emmaljunga. Odder sælges nemlig kun i babysam der ejer dem, mens emmaljunga bl.a sælges i danmarks børn hvor hele pakken koster 8000 kr. Derover synes jeg emmaljunga et pænere og var nemmere at betjene.

Men det er som andre siger en smagssag hvilken man helst vil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emmaljunga er også bygget til at holde til flere børn.

Emmaljunga ligger nr 1 i tænks test med 77 point mens odder ligger nr 2 med 66 point.

Vi har en emmaljunga og er glade for den. Det er rigtigt den kan komme til at hænge, men det kan rettes ved at spænder den efter og få den til service tjek som de anbefaler at få lavet en gang om året.

Vi fravalgte odder bl.a. fordi den var meget dyrere end emmaljunga. Odder sælges nemlig kun i babysam der ejer dem, mens emmaljunga bl.a sælges i danmarks børn hvor hele pakken koster 8000 kr. Derover synes jeg emmaljunga et pænere og var nemmere at betjene.

Men det er som andre siger en smagssag hvilken man helst vil :)

Nemlig. Synes tit at E bliver bagtalt af sælgere i babysam, som glemmer at fortælle at stellet kan spændes efter og "rettes" op. Den er jo også bygget til flere børn

Og i princippet forstår jeg ikke ideen af søskende sæde. det skulle da lige være hvis man har pseudotvillinger. Gider ikke sko på min vogn :)

Men igen det er en smagssag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emmaljunga er også bygget til at holde til flere børn.

Emmaljunga ligger nr 1 i tænks test med 77 point mens odder ligger nr 2 med 66 point.

Vi har en emmaljunga og er glade for den. Det er rigtigt den kan komme til at hænge, men det kan rettes ved at

spænder den efter og få den til service tjek som de anbefaler at få lavet en gang om året.

Vi fravalgte odder bl.a. fordi den var meget dyrere end emmaljunga. Odder sælges nemlig kun i babysam der ejer dem, mens emmaljunga bl.a sælges i danmarks børn hvor hele pakken koster 8000 kr. Derover synes jeg emmaljunga

et pænere og var nemmere at betjene.

Men det er som andre siger en smagssag hvilken man helst vil :)

Nu er jeg meget imod de det bedst I test osv. For det kommer helt an på forskellige kvaliteter de forskellige mennesker ligger vægt på. og så kan man finde en bedst i test et andet sted hvor de så har byttet plads.

Syntes måske mange holder sig op af en bedst i test fordi så har de deres på det rene. ( ikke en kritik af det du skriver, dig eller dit valg)

Jeg ville aldrig eje eller have en E barnevogn jeg er en O pige. Min svigrrinde er lige modsat mig.

Syntes en BV er en temperament sag

Man vælger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil være Rasmus modsat og sige Emmaljunga ud fra de to billeder..

Hvad der er bedst gider jeg ikke at diskuterer, da det er og blir en smagssag for den enkle person.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville købe Odderen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER