Stbaby

Barnvogn hos dagpleje?

   19 members have voted

  1. 1. Jeg vil bruge vogn og sengetøj

    • Ja
      15
    • Nej
      3
    • Ved ikke
      1
  2. 2. Jeg vil gerne bruge vognen, men selv sørger for sengetøj og vinterpose

    • Ja
      5
    • Nej
      10
    • Ved ikke
      4

Please sign in or register to vote in this poll.

16 indlæg i dette emne

Jeg er jo ved at starte op som privat dagpleje og overvejer at købe 4 vogne så forældrene slipper for at have en med.

Tanken er at vognen følger barnet så det er den samme vogn alt den tid barnet er hos mig. Selvfølgelig sørger jeg for sengetøj (og at få det vasket), sele, vinterpose osv. :)

Hvordan ville du se sådan et tilbud? Godt eller skidt? Og hvorfor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg som forældre synes at det er et rigtig godt tilbud.. Vi skulle heller ikke hav barnevogn med da Mille gik i DP og nu her hvor jeg har fået plads til lillebror, skal jeg heller ikke have egen vogn med.. Og sidstnævnte er en privat.. Jeg synes det er rart ikke at skulle tænke på det som forældre, da man i forvejen skal have mange forskellige ting med efterhånden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ELSKER at jeg 'bare' skal aflevere og hente min søn - kan slet ikke sætte mig ind i den problematik der ville være hvis vi selv skulle sørge for at fragte den frem og tilbage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville synes det var FANTASTISK..

Jeg regner nemlig med at skulle aflevere vores prinsesse på cykel - også er det lidt øv at man mandag og fredag skal transportere barnevognen (medmindre den må stå der i weekenden selvfølgelig!)

Så helt sikkert noget som ville være et kæmpe plus i min bog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det var dejligt at vi selv kunne have vores vogn stående som kun skulle med hjem i ferietid.

Generelt skulle det jo ikke være særlig sundt at arve dyne, pude og madrasser fra andre børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i Århus kommune har dp´erne vogne og dyner. Og det tror jeg de fleste forælder er glade for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke have noget problem med at det hele var der. Jeg ville synes det var rigtig dejligt :) Vi bruger nogengange barnevognen om aftenen og så er det irriterende hvis vi skal have barnevognen frem og tilbage hver dag. Vi regner også med at skulle bringe på cykel engang imellem, og så ville det være irriterende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forældrene må selvfølgelig også selv have vogn med hvis de hellere vil det - her tænker jeg især på allergibørn som skal have specielle dyner osv.

Og har man egen vogn med må den også godt blive stående i weekends og ferier da vi har plads nok. Jeg tænker mere på bøvlet for forældrene at skulle have den med frem og tilbage hvis de skal bruge den hjemme ind imellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er super fedt at du vil stille vogne til rådighed :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores DP (kommunal) har selv vogne og dyner. Vi sørger for et dynebetræk - thats it. Det er superlækkert ikke at skulle tænke på fragt af barnevogn. Vores DP har vognene til at stå i garagen,så de ikke er alt for kolde at komme i. Om vinteren putter hun bare ungerne i mere tøj - nogle i flyverdragt, hvis det er et koldt barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok foretrække, at vi selv havde sengetøj og måske også dyne med. Men det ville være fantastisk hvis vi ikke skulle have vogn med selv! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores DP (kommunal) har selv vogne og dyner. Vi sørger for et dynebetræk - thats it. Det er superlækkert ikke at skulle tænke på fragt af barnevogn. Vores DP har vognene til at stå i garagen,så de ikke er alt for kolde at komme i. Om vinteren putter hun bare ungerne i mere tøj - nogle i flyverdragt, hvis det er et koldt barn.

Hov, vi har forresten også selv dyne med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Isaac var i DP i Harlev (Aarhus kommune) havde han sin egen barnevogn med alt med hver dag. Derfor har jeg svaret ved ikke til begge dine spørgsmål, for jeg tror jeg ville vælge at han skulle bruge sine egne ting, pga trygheden.

Isaac kom så senere i VS og der skulle vi ikke medbringe noget, men på grund af den tryghed han fik opbygget der sov han meget bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i Århus kommune har dp´erne vogne og dyner. Og det tror jeg de fleste forælder er glade for.

Jeg har også sengetøj til dem, kan ikke se hvorfor man selv tager det med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville da være fantastisk :)

Jeg har kun prøvet at selv skulle have alt med. Og hvor det enten skulle med hjem HVER dag eller i weekenden. Så ville da elske at ikke skulle tænke over det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det er et godt initiativ og rigtig flot at du vil købe vognene til børnene, jeg ville helt sikkert benytte mig af det. Så har man sin egen vogn derhjemme og skal ikke tænke på at få den frem og tilbage og hvad hvis barnet er syg en fredag - så skal man alligevel forbi og hente vognen, og hvordan får man lige det hele til at hænge sammen?

Jeg KUNNE måske overveje at tage eget sengetøj med, men har svaret nej til det.

Altså alt i alt så ville jeg syntes det gjorde min hverdag lettere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER