rikkes78

håber da der er født flere babyer...

4 indlæg i dette emne

Vil bare høre hvor mange der har født og hvordan det ellers går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har født Cassandra, hun kom til verden den 6. marts ved planlagt kejsersnit :)

Det går godt herhjemme. Cassandra er en meget stille, rolig og mild pige. Vi hører næsten aldrig gråd, hvilket flere kommenterer på, når vi er ude, men hun kan nu godt græde lidt når hun er sulten.

Hun blev hurtigt fuldt flaskebarn, da hun ligesom sin storebror ikke fik nok næring ved modermælk. Hendes reaktion var at sove, sove og sove, vi kunne næsten ikke vække hende og hun meldte sig ikke. Hun faldt lynhurtigt i søvn ved brystet og havde utrolig døsige øjne når hun endelig var en smule vågen. Hun tog heller ikke på den første uge, så vi besluttede os for at give flaske og hun blev hurtigt mere vågen, så det var rigtig dejligt at se.

Sebastian hendes storebror tager det hele så flot. Han elsker hans Cassandra mus som han kalder hende og hun får kys og kram dagen lang og der har ikke været antydning af jalosi.

Hvordan går det med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går også rigtig godt med min Lise. Hun er nu 7 uger gammel og ligesom Cassandra græder hun ikke ret meget :loveshower det er mest om aftenen at hun kan finde på at græde lidt, men hun er som regel til at trøste med enten babs eller hvis man går rundt med hende på armen.

Hun er dog ikke meget for at ligge for sig selv og sove, hvilket kan irritere mig meget :klap hun skal hele tiden være på arm og når man så lægger hende fra sig vågner hun som regel op og brokker sig. Hun er ikke nem at snyde - selvom vi prøver ihærdigt at liste hende meget forsigtigt ned i liften, når hun først sover tungt, vågner hun alligevel efter 2-5 min og opdager vores bedrageri.

Så det kan godt være lidt svært at få noget lavet herhjemme, når man skal slæbe rundt på hende hele tiden. Dog har jeg opdaget at hun er glad for sin bæresele, så kan jeg få armene fri på den måde.

Ellers falder hun let i søvn ved at være i bevægelse - enten i barnevognen eller i autostolen, når vi kører bil. Så det er enormt praktisk, når vi skal afsted til et eller andet. Så sover hun som regel igennem det hele :zzz

Og så er hun ellers bare verdens dejligste lille pige :kuller jeg har svært ved at fatte at man kan elske nogen så højt, men min hjerte er bare ved at sprænges af kærlighed, når jeg tænker eller ser på hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at sætte liften under en tændt emhætte og se om hun ikke falder til ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER