tinapingvin

P-stav

8 indlæg i dette emne

Jeg fik en p-stav sat i for 12 dage siden - på min 2 mens dag. Men problemet er at jeg pletbløder stadig, og jeg ved ikke hvorfor??? Hvornår går det over, og har andre oplevet noget lignende? Savner min mand og savner at være intim med ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg aner ikke noget om det. men jeg har hørt fra andre at det kunne bløde lidt. Men nok ikke for meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og du har vundet chokolade søde :)

Næh hov det var mig der vandt - måske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og du har vundet chokolade søde :)

Næh hov det var mig der vandt - måske

HEY den slags må man ikke spøge med - næ nej jeg har ikke vundet noget smukke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HEY den slags må man ikke spøge med - næ nej jeg har ikke vundet noget smukke :)

endnu søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

endnu søde

Det eneste jeg har vundet er en sur pin :lol :lol gvin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste jeg har vundet er en sur pin :lol :lol gvin

Ja men den er sød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En p-stav giver meget ofte uregelmæssige blødninger og dermed også plet blødninger

Fordele

Den største fordel er uden tvivl den meget høje beskyttelse kombineret med det faktum, at brugerfejl er udelukket ved p-staven. Den beskytter i op til 3 år, men kan fjernes, hvis du ønsker at blive gravid.

Ulemper

Den primære ulempe ved p-staven er, at hormonet gives kontinuerligt uden pauser under menstruationen. Det medfører, at 60 - 70 % af brugerne oplever ændringer i blødningsmønsteret i form af enten hyppigere, kraftigere eller udebleven menstruation. Derudover kan nogle kvinder få brystspænding, hovedpine, humørsvingninger, vægtstigning, uren hud og tendens til væskeophobning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER