Betty87

Testuge 16!

70 indlæg i dette emne

Hej piwer!

Så prikker jeg lige hul på hinden og starter en ny testuge-tråd - synes det er så længe siden de har været her.. Og de er nu SÅ hyggelige! Men tråden her er for alle os, som tester i uge 16 (og for alle dem som vil hilse på og heppe :loveshower ) - og bliver såvidt jeg kan regne én af de sidste uger med mulighed for et 2012-barn.. så nu bliver det jo spændende om der kommer en masse julebebser - synes ihvertfald at terminsgruppen december 2012 godt kunne blive fyldt lidt mere op ;) Og jeg skal med glæde gøre alt hvad der står i min magt til at fylde den op :P

Mens :numse

Gravid :gravid

Intet nyt :bd

Mandag d. 16/4

Tirsdag d. 17/4

Onsdag d. 18/4

Betty87 :bd

Witte :bd

Torsdag d. 19/4

Fredag d. 20/4

Emy :bd

Lørdag d. 21/4

Trine Kristensen :numse

Søndag d. 22/4

Majkat :numse

Rigtig meget held og lykke til jer alle!!

Mvh Betty87

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt forslag ;) Skal teste i morgen, så når ikke lige med i dette test hold, desværre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget held og lykke. Ja vi er jo ikke mange i december TG så kom endelig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget held og lykke. Ja vi er jo ikke mange i december TG så kom endelig :glad

Tusind tak :loveshower

Vil også rigtig gerne med i en terminsgruppe snart :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja håber da på at jeg også snart kan få lov at deltage i en terminsgruppe..

Er der slet ikke nogen som skal teste i uge 16, udover mig??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke endnu hvornår jeg tester hvis jeg tester i denne cyklus....er på dag 28 næste weekend og dag 35 weekenden uge 16...så alt efter hvad min krop finder på denne gang må vi se om jeg tester uge 16....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke endnu hvornår jeg tester hvis jeg tester i denne cyklus....er på dag 28 næste weekend og dag 35 weekenden uge 16...så alt efter hvad min krop finder på denne gang må vi se om jeg tester uge 16....

Du siger jo bare til, når du beslutter dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg skal muligvis teste på fredag, så jeg kan ikke helt være med. Bliver den positiv,(hvad jeg ikke tror den gør) så får jeg også en jule bebs.

Men held og lykke til jer i uge 16. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror måske jeg har haft ÆL d. 3. april, så du må gerne sætte mig til at teste d. 17. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror måske jeg har haft ÆL d. 3. april, så du må gerne sætte mig til at teste d. 17. :)

Du kommer hermed på!! YAY så er jeg ikke den eneste mere!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhhh så pyt da. Selvom min cyklus slet ikke er sig selv endnu så hopper jeg på den 22/4 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kommer hermed på!! YAY så er jeg ikke den eneste mere!!

Yay :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhhh så pyt da. Selvom min cyklus slet ikke er sig selv endnu så hopper jeg på den 22/4 :)

Jahh endnu en til vores testgruppe!! Hvor dejligt! Held og lykke til dig også!

Ved i andre hvornår i har haft ÆL?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne prøve at hoppe med.. Havde ægløsning d. 5/4 så hvis du sætter mig på lørdag d. 21/4, burde det kunne passe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne prøve at hoppe med.. Havde ægløsning d. 5/4 så hvis du sætter mig på lørdag d. 21/4, burde det kunne passe.

Så er du også kommet på listen.. Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er da også lige med på en tester

Har testdag d. 18.april:loveshower:loveshower:loveshower:loveshower

Kom så små julebebser!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er da også lige med på en tester

Har testdag d. 18.april:loveshower:loveshower:loveshower:loveshower

Kom så små julebebser!!

Du er sat på nu... Ihh vi har testdag sammen så.. Hvor bliver det spændende!!

Er der nogen af jer som har en fornemmelse eller nogle symptomer på noget?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er sat på nu... Ihh vi har testdag sammen så.. Hvor bliver det spændende!!

Er der nogen af jer som har en fornemmelse eller nogle symptomer på noget?!?

Normqlt ved denne tid her, plejer jeg at have mega ondt i lænden, og være rigtig træt (tegn på mens er på vej),

men har ingen af disse symptomer den her gang, tværtimod. :gladSå håber da det er gode tegn.. Men odsene er imod os. :prik

Jeg ligger vågen om natten, kan ikke sove- og ingen ømhed i lænden- men derimod lidt strækken i begge sider, og en gang imellem lidt niv i babserne.:hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ømme mavemuskler og niv/jag i siden af underlivet indimellem, men ellers har jeg ikke rigtig de store symptomer :)

Men det tager jeg nu egentlig som et godt tegn, da jeg mange gange har haft alverdens symptomer uden jeg var gravid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normqlt ved denne tid her, plejer jeg at have mega ondt i lænden, og være rigtig træt (tegn på mens er på vej),

men har ingen af disse symptomer den her gang, tværtimod. :gladSå håber da det er gode tegn.. Men odsene er imod os. :prik

Jeg ligger vågen om natten, kan ikke sove- og ingen ømhed i lænden- men derimod lidt strækken i begge sider, og en gang imellem lidt niv i babserne.:hophop

Jamen sålænge det er anderledes end det er op til mens, så må det jo være et godt tegn!! Jeg krydser fingre for dig :goodluck

Jeg har ømme mavemuskler og niv/jag i siden af underlivet indimellem, men ellers har jeg ikke rigtig de store symptomer :)

Men det tager jeg nu egentlig som et godt tegn, da jeg mange gange har haft alverdens symptomer uden jeg var gravid <_<

Det lyder da ellers ikke som nogle helt dårlige symtomer du har! Men selvfølgelig, hvis du har oplevet dem før uden at være gravid, så bliver man jo tvivlende!

Jeg selv har ikke rigtigt de store symptomer! Kan faktisk slet ikke rigtig mærke noget! Føler mig lidt oppustet når jeg har spist, men om det er et graviditetstegn ved jeg nu snart ikke. Ind imellem mærker jeg niv og stikken fra navlen og ned - men det er kun et par gange om dagen - og oftest når jeg slapper af..

Ellers synes jeg ikke rigtig at jeg har noget som er gravidrelateret!

Men er lidt undrende, for hvis jeg jeg har netop fået to positive æl-teste her de sidste to dage, så det kan være at jeg egentlig først har æl nu og ikke mandag i sidste uge - så nu må vi se!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det med de ømme mavemuskler har jeg ikke oplevet før. Plus jeg blødte jo lidt på dag 21, og det har jeg heller aldrig prøvet før... Så er MEGET spændt på at teste i næste uge :rolleyes

Ja, det er lidt noget underligt noget med de der ÆL teste ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige heppe på jer.. Jeg krydser alt hvad jeg kan for at vi får flere i december-TG.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige heppe på jer.. Jeg krydser alt hvad jeg kan for at vi får flere i december-TG.. :)

Ja, det ville være dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige heppe på jer.. Jeg krydser alt hvad jeg kan for at vi får flere i december-TG.. :)

Mange tak... Vi har brug for alt hvad der krydses kan, så det modtages med glæde!!!!

Håber da også på at kunne være med til at fylde decembergruppen lidt mere op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også gøre mit bedst for at rykke videre til december-gruppen :)

Indtil videre er jeg optimistisk, har ømme bryster og mega uro i maven. (Hvilket i teorien kunne skyldes at jeg er på pencillin, meennn intil det modsatte er bevist, satser jeg på graviditet :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER