Guest Bubsi

Brugte i ÆL-teste da i blev gravid?

19 indlæg i dette emne

Som overskiften siger, vil jeg gerne vide, hvor mange som rent faktisk brugte Æl-teste inden de blev gravide :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg brugte ÆL teste her ved vores andet barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Januar, da kegler fandtcud af at jeg var gravid, tog jeg en ÆL test og GT samme dag. Begge blev positive.

Desværre døde fosteret da jeg var 3 mdr. henne, så fik kirurgisk abort d. 6 marts i år :'(

Lige nu har jeg så taget både en ÆL test og GT, da mit mennes ikke er dukket op endnu. GT negativ men ÆG test svag positiv! Ved ikke om jeg så rent faktisk har æggeløsning da jeg som regel ikke selv kan få det. Men bare for ikke at forspilde nogle chancer, så skal der sexes regelmæssigt de næste mange dage <3

Håber du kunne bruge det til noget, og godmorgen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige skannet nettet for info vedr. æg tests.

Når der vises en svag positiv streg kan det betyde at æggeløsning er lige om hjørnet eller at du bare ikke har det. Nogle kan teste svagt positive nærmest hele måneden, selvom de ikke har det. Så test flere dage i streg eller med et par dages mellemrum. Din test streg skal mindst blive ligeså tydelig som kontrol stregen hvis ikke tydligere.

Så har jeg højst sandsynlig nok ikke ÆG alligevel :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Januar, da kegler fandtcud af at jeg var gravid, tog jeg en ÆL test og GT samme dag. Begge blev positive.

Desværre døde fosteret da jeg var 3 mdr. henne, så fik kirurgisk abort d. 6 marts i år :'(

Lige nu har jeg så taget både en ÆL test og GT, da mit mennes ikke er dukket op endnu. GT negativ men ÆG test svag positiv! Ved ikke om jeg så rent faktisk har æggeløsning da jeg som regel ikke selv kan få det. Men bare for ikke at forspilde nogle chancer, så skal der sexes regelmæssigt de næste mange dage <3

Håber du kunne bruge det til noget, og godmorgen :-)

Det er jeg rigtig ked af at høre og håber snart du bliver gravid igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte også ÆL teste da jeg blev gravid i december. Desværre døde mit barn også i 12. Uge og jeg fik en kirurgisk abort. Nu er jeg på den igen

Det er jeg ligeledes ked af at høre, og håber også snart du er gravid igen :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige skannet nettet for info vedr. æg tests.

Når der vises en svag positiv streg kan det betyde at æggeløsning er lige om hjørnet eller at du bare ikke har det. Nogle kan teste svagt positive nærmest hele måneden, selvom de ikke har det. Så test flere dage i streg eller med et par dages mellemrum. Din test streg skal mindst blive ligeså tydelig som kontrol stregen hvis ikke tydligere.

Så har jeg højst sandsynlig nok ikke ÆG alligevel :-(

Tak for vejledning, er ked af det på dine vegne sender dig masser af kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en af dem som har 2 streger på ÆL-teste hele tiden.

Testen igår var dog næsten positiv, så jeg håber lidt at jeg har ÆL her en af dagene - hoppede ihvertfald på manden igår for en sikkerheds skyld

Dejligt at høre, ja så må der bare knaldes noget mere :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved den første brugte vi ikke ÆL-tests.. Men til lillebror/lillesøster har vi..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved den første brugte vi ikke ÆL-tests.. Men til lillebror/lillesøster har vi..

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte også ÆL-teste, da jeg blev gravid :) Første gang blev jeg gravid uden, men mistede, hvorefter vi arbejdede videre på PB i 4-5 måneder uden resultat, hvorefter jeg overgav mig til ÆL-testning... Her tror jeg at der gik ca. 3 cyklusser, inden jeg fandt ud af at finde min ÆL, hvorefter der var bonus - men mistede igen... Hoppede på ÆL-teste med det samme efter blødning var stoppet og igen var der bonus med det samme... Må så sige, at jeg ikke tror, at det er ÆL-testenes skyld, at jeg blev gravid i de pågældende cyklusser, men snarere det, at vi, til min mands store glæde, :rolleyes kørte projekt :hump hver dag :D så det var nok snarere det der gav pote ;) Men jeg synes alligevel at det var rart med ÆL-tests, så jeg kunne forudsige hvornår min mens ville komme (havde korte cyklusser på gns. 24 dage)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte også ÆL-teste, da jeg blev gravid :) Første gang blev jeg gravid uden, men mistede, hvorefter vi arbejdede videre på PB i 4-5 måneder uden resultat, hvorefter jeg overgav mig til ÆL-testning... Her tror jeg at der gik ca. 3 cyklusser, inden jeg fandt ud af at finde min ÆL, hvorefter der var bonus - men mistede igen... Hoppede på ÆL-teste med det samme efter blødning var stoppet og igen var der bonus med det samme... Må så sige, at jeg ikke tror, at det er ÆL-testenes skyld, at jeg blev gravid i de pågældende cyklusser, men snarere det, at vi, til min mands store glæde, :rolleyes kørte projekt :hump hver dag :D så det var nok snarere det der gav pote ;) Men jeg synes alligevel at det var rart med ÆL-tests, så jeg kunne forudsige hvornår min mens ville komme (havde korte cyklusser på gns. 24 dage)

tak for hjælpen og Stort tillykke med din graviditet :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte ikke AEl.test og testede ogsaa kun med en enkelt g-test, som med det samme blev bragende positiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte æl-test.. Den ene cyklus.. Dog havde vi ikke sex, omkring der hvor jeg testede positiv med ægløsningstesten!!! Faktisk, havde vi sex 3 dage før, og 2 dage efter... Og jeg blev altså gravid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig prøvet ÆL test, da jeg har haft rimelig stabil ÆL og har ligeledes kunne mærke hvornår det var..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte æl-test.. Den ene cyklus.. Dog havde vi ikke sex, omkring der hvor jeg testede positiv med ægløsningstesten!!! Faktisk, havde vi sex 3 dage før, og 2 dage efter... Og jeg blev altså gravid..

Ved nemlig ikke hvornår min er, syntes heller ikke jeg kan mærke det, så vil bruge det som en vejledning :) Tillykke med din graviditet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig prøvet ÆL test, da jeg har haft rimelig stabil ÆL og har ligeledes kunne mærke hvornår det var..

Dejligt nok du kan mærke det, det kan jeg ikke :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke til nogen af dem, men vi overvejer til nummer 3 da jeg føler vi har en smule mere travlt denne omgang :balloons

Håber den er der for jer hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke til nogen af dem, men vi overvejer til nummer 3 da jeg føler vi har en smule mere travlt denne omgang :balloons

Håber den er der for jer hurtigt

1000 tak skal du have :) jeg håber også den er der hurtigt for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER