fynboen

vågen kl. 04.00

4 indlæg i dette emne

Nicoline har de sidste 14 dage sovet 10 timer om natten uden at vågne en eneste gang... De sidste to nætter er hun vågnet ved en 04.00 tiden og har klynket lidt..

Natten til mandag gav jeg hende sutten 4 gange, så tog jeg hende over i sengen til mig, men det hjalp ikke rigtig noget...Til sidst faldt hun til ro og sov i ca 1 time, hvor vi så stod op...

Natten til i nat vågnede ved samme tid og var bare et stort skrig...Så tænkte ejg at lige kunne prøve at give hende noget mad, og se om det kunne være det...Da hun havde spist blev der ro og vi kunne sove 2 timer inden hun vågnede igen...

Det som undre mig at hun får 150 ml i hver flaske hun får i løbet af dagen og hun får altså 6 flakser..

Og når hun så længe har kunne sove 10 timer i træk, så er det da mærkeligt...

Er det bare et af de berømte tigerspring eller...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan godt være et tigerspring. Der ligger et omk. de 8 uger og det ser ud til at hun er lige deromkring :)

Nu har jeg ikke selv flaskebarn men kan det være at mængden i flaskerne måske skal sættes lidt op?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silje har lige haft et tigerspring, og du havde jo termin senere end mig, så det kan helt sikkert godt være det... Det tigerspring ved 8 ugers alderes skulle kunne påvirke søvnen.

Desuden er det da for vildt at hun sover 10 timer helt uden at skulle spise. Her kan vi klare 8 timer, så tit vågner Silje kl 4-5 stykker og får så der noget mad for derefter at sove ca 3 timer igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, ja så er det nok et tigerspring...

Jeg synes også det var vildt den første nat hun gjorde det, mne var da super glad over jeg havde fået en hel nats søvn... Da hun så fortsatte, blev jeg meget glædelig overrasket...

Vi klager absolut ikke over hun sover sådan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER