hmm_crush

14 dages ventetid.....

21 indlæg i dette emne

Min mand og jeg har ved hjælp af IVF fået en dejlig dreng i okt 2010 og fik derefter frosset 3 æg ned. I dag skulle vi så til dronninglund og finde ud af hvor mange om nogen havde overlevet optøningen... De 2 ud af de 3 befrugtede æg havde overlevet :yiepie Så har i dag fået lagt 2 fryseæg op og skal så væbne mig med tålmodighed - ikke min stærke kompetence :unsure Det er så spændende og nervepirrende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:goodluck åhh hvor spændende :glad

krydser alle mine finger og tæer :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck

Venter spændt på en opdatering

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih, hvor spændende! De 14 dage er bare ufatteligt lange, det kender jeg godt fra min IVF.. Føles så meget længere end ved "normale" graviditetsforsø...

Men krydser fingre alt det jeg kan! Hep hep hep!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh håber den er der :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troede virkelig at den var der, men nej, fik min mens i morges... Årh hvor er jeg bare knust :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej mega meget øv altså. Sender lige et kram herfra....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Jeg troede faktisk ikke at jeg ville blive SÅ ked af det som jeg er, ikke nu hvor vi er så heldige at have Malthe. Men da mens kom i morges, kom alle de gamle følelser tilbage, sorgen, afmagten og frygten for at ende som min mor og far. De ville gerne have 4 børn, men fik kun mig og min mor har været ked af det så mange år fremefter..... Har jeg psyken til at gå igennem det hele en gang til hos en privatklinik? Undersøgelser, scanninger, ægudtagning, ægopsætning.... Og derudeover skal der så lige findes knap 50.000 til det... Jeg ved godt at jeg ikke kan tillade mig at være ked, nu hvor vi har en dejlig dreng og nogle stadig kæmper for at få barn nr.1 - men årh hvor er det hårdt - jeg havde lige glemt HVOR hårdt.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede faktisk til dronninglund for at høre om jeg kunne være heldig at det kun var det ene æg der var gået til og der stadig kunne lægge en bebs derinde, men hvis min mens så ud som den plejede så betød det højst sandsynlig at begge er gået til... Troede bare at den var der, da jeg var mega træt, kvalme i går og brystvorter der blev større og mørkere... LORT!!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler virkelig med dig... håber at du er okay... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har så kun haft mens fredag, lørdag og søndag, så stoppede det stort set og tirsdag aften så var det slut... Samtidig blev jeg ringet op af DL ang. min blodprøve. Det sagde at tallet for positiv med fryseæg sku lægge over 100 og en negativ test under 10, min lå på 35 så de vil gerne se mig igen i morgen til en blodprøve.... Ved godt chancen er MEGET lille, men håber til det sidste....kan ikke lade være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh der skal så lidt til at man håber men X X X for at det ene har sat sig fast..

Spændt på update imorgen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det gået? Vi venter i spænding!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen den næste blodprøve viste 46 og hun fortalte mig, at da tallet steg så langsomt, så var det bange for at jeg var gravid udenfor livmoderen. Chancen for at der var et levedygtigt foster, var lig nul. Så nu skulle jeg holde øje med om jeg fik ondt i maven og ringe med det samme hvis/når det skete. Derudover ville de gerne have at jeg fik taget endnu en blodprøve, som så var i dag og hvis tallet så var steget igen så ville de gerne se mig i DL til en scanning. Har ikke fået svar fra DL ang. blodprøven, så må vente til i morgen... Nu vil jeg bare gerne have det overstået så vi kan komme videre - føler vi står lidt i stampe.

Jeg kan bare ikke forstå at hun siger at chancen er lig nul - har da læst at nogle ikke kan teste et positivt resultat længe fordi det ikke kan måles. Men det er måske noget andet når det er en blodprøve?!?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ser det ud med blodprøver osv? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen nu har jeg gået til blodprøvetagning i en måned og tallet ligger pt på 45. Blev indlagt med smerter d.8 maj, blev scannet og de eneste de kunne se, var at der var noget væske rundt om min livmoder, det ku være en cyste der var sprunget. Fik noget smertestillende og var indlagt til middag, dagen efter. Derefter har der ikke været noget, begyndte så at bløde i tirsdags, og skal ha taget en blodprøve på onsdag, for at se om kroppen selv har fjernet dét der nu er der inde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor lyder det bare hårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram sikke en omgang... Håber du har det godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da noget af en hård omgang, du skal igennem...

:kram2 :kram :kram2 :kram :kram2

Håber, at du er ok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER