Anna1980

klapvogn?

19 indlæg i dette emne

Vi er begyndt at kigge efter klapvogn.. Hvad var jeres krav til en?

Hvor vigtig er det at styret kan vendes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg lavede en tråd for lidt siden her med hvilke folk har og anbefaler. Måske du kan hente noget der :)

Vores krav var:

- at den skulle kunne kører i ujævnt terræn, så vi valgte 4 faste hjul i stedet for forhjul der kan dreje, som er gode til f.eks. bykørelse og indenfor.

- den skulle kunne justeres i styret for Jonas er 195 cm og jeg er 168 cm, så vi skal begge kunne bruge den.

- Den skulle se behagelige ud til Ronja. Vi havde hende med ud og prøve - det synes jeg var rart.

- Den skulle være nem at betjene, altså slå sammen, vende kasse eller styr (de fleste havde en af delene), justerer styret, ryg og fodstøtte.

Det var umiddelbart det vi gik efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

synes altså det er vildt at en klapvogn skal koste så mange penge... mit budget er 2000 kr og jeg vil gerne have et vendbart styr, skal kunne ligge ned og være forholdsvis terræn gående, hvad ville I anbefale?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger lige med her, da jeg selv er i tvivl om hvilken en vi skal have :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naar det bliver tid, saa koeber vi en brugt i god stand - jeg naegter at give saa meget for en klapvogn og haelder til en brugt Teutonia Mistral eller lignende... min soester har den og den bruges nu til andet barn og den fejler bare intet, saa det vil jeg godt turde kaste mig ud i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi køber nok en Emmaljunga Nitro City.. Den er jeg vild med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok også det er vildt at en klapvogn skal koste så mange penge <_<

Jeg vil også gerne prioritere at styret kan vendes så jeg kan kigge på min datter, mens hun stadig er lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil også have at den skal kunne vende i styret, og det gør kun de lidt dyrer modeller

jeg har kig på en carena free klapvogn, synes bare ikke der e rmange forhandlere på den, nogle af jer der kender den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Emmaljunga til Isaac og den har bare været guld værd. Hvis det er og alt efter hvor du bor henne i landet, så har jeg en veninde der gerne vil sælge hendes klapvogn - den er blålig og Teutonia. Den står i Tilst, prisen ved jeg ikke noget om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil også have at den skal kunne vende i styret, og det gør kun de lidt dyrer modeller

jeg har kig på en carena free klapvogn, synes bare ikke der e rmange forhandlere på den, nogle af jer der kender den?

Man kan købe én i Harald Nyborg til 800 kr., hvor styret nemt og hurtigt kan vendes. Den har min svigermor købt, så vi ikke behøver at slæbe vores med, når vi skal besøge dem. Den er ganske udemærket synes jeg :)

Edit: Her er et link - og kan så se at den står til 699 kr. lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den god nok til at kunne være en fuldtids klapvogn hvis man kan sige det sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den god nok til at kunne være en fuldtids klapvogn hvis man kan sige det sådan?

Altså vi har gået tur med den i mark og skov. Det klarede den ganske fint :)

Selvfølgelig er den ikke lige så lækker og let at køre som de dyre modeller. Men jeg kunne faktisk godt finde på at købe den selv. Du kan jo tage hen og prøvekøre den, hvis du har en Harald Nyborg i nærheden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den god nok til at kunne være en fuldtids klapvogn hvis man kan sige det sådan?

Altså vi har gået tur med den i mark og skov. Det klarede den ganske fint :)

Selvfølgelig er den ikke lige så lækker og let at køre som de dyre modeller. Men jeg kunne faktisk godt finde på at købe den selv. Du kan jo tage hen og prøvekøre den, hvis du har en Harald Nyborg i nærheden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den fra harald nyborg har jeg hørt og læst rigtig meget godt om rundt omkring og jeg har haft en i hænderne og syntes egentligt den er ganske udmærket..

altså det kan jo godt være at den ikke holder i 5-10 år eller til flere børn men til den pris kan man jo købe mange for samme pris som mange af de dyre.

ellers har vi haft en fra basson kan ikke huske navnet lige nu men tror også den opfylder dine krav...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da helt klart ud og se den, fordi jeg kan ikke finde nogen butik hvor jeg kan se den fra carena..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte en ABC design med vendbart styr, liggefunktion og punkterfrie dæk og det var penge ud af vinduet. Vi har overhovedet ikke brugt klapvogn så meget som jeg troede vi ville. Den er lige røget ud og hvis vi skal have igen bliver det en billig en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har allerede brugt vores klapvogn rigtig meget for den kan være i vores bil uden alt muligt ekstra og det kan barnevognen ikke. Vi har derfor den med i stedet for når vi er nogen steder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Købte i lørdags, søndag gik selen i stykker så skal ud med den på onsdag!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER