Guest

1. april 2012

30 indlæg i dette emne

Ja så skriver vi den 1 april 12. Har i hørt nogle aprilsnarer??? eller nogle i tror er det???

Jeg har endnu ikke hørt nogle...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Google har altid en MASSE fede aprilsnarer :D

J gør en ære i at finde de forskellige aprilsnarer fra de store selskaber og nogle af de faste sider han læser på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Joan Ørting stopper som sexolog og rejser :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes 1. april bliver kørt alt for langt ud..

Skilsmisser på facebook, og jeg ved ikke hvor mange "falske" graviditetstest der ikke også er smidt ud derinde <_<

Jeg gider generelt ikke tage noget seriøst d. 1 april, og kigger ikke efter de "falske" ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes ikke jeg har oplevet nogle gode. Men dem i skriver er gode :) :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EU vil stoppe Råbjerg Mile...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes 1. april bliver kørt alt for langt ud..

Skilsmisser på facebook, og jeg ved ikke hvor mange "falske" graviditetstest der ikke også er smidt ud derinde <_<

Jeg gider generelt ikke tage noget seriøst d. 1 april, og kigger ikke efter de "falske" ting.

Kommer jo også an på hvad det drejer sig om :) den med skilsmisse osv er jo bare dum.

Men vi talte om at det ku være sjovt at gøre den modsat. Altså at man var gravid og så valgte at fortælle det d. 1. april og så se hvor mange som faktisk troede på det:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer jo også an på hvad det drejer sig om :) den med skilsmisse osv er jo bare dum.

Men vi talte om at det ku være sjovt at gøre den modsat. Altså at man var gravid og så valgte at fortælle det d. 1. april og så se hvor mange som faktisk troede på det:)

Jeg må indrømme at jeg stadigvæk sidder med "ondt i maven", når jeg i dag ser de 5-6-7 billeder (Er stoppet med at tælle) af graviditetstest på facebook.. For kan huske hvor hårdt det var sidste år, da jeg havde haft en abort - at folk på den måde "tog pis" på det.. Synes ikke det er sjovt. Overhovedet.. Men ja; Omvendt, er det jo netop sjovt hvis det passer, også smide den på også næste dag sige "ja, den er også positiv d. 2 april!"

Det samme hvis man bliver forlovet eller gift..

Men ærlig talt, bryder jeg mig ikke om at få et "ha ha ha, du hoppede lige på den" - fordi jeg får lyst til at sige: Møgs** jeg var faktisk en god ven fordi jeg "ønskede tillykke", "viste dig jeg var der" osv...!!

hvad regner folk med? "vi er gået fra hinanden" - Ring hvis du har brug for det, hvor er det synd for jer.. Selvfølgelig, folk går også fra hinanden 1. april! Og hvorfor skal man lave pis med "alvorlige" ting?

Så gør det med mere "uskadelige" ting.. ;) "Dit snørebånd er gået op" ;)

Vil altid synes det er fuldstændig latterligt, at have en dag hvor det er okay at lyve og tage røven på folk, og bagefter gøre grin med at de rent faktisk opfører sig som rigtige venner bør gøre; Støttende hvis der sker dårlige ting, og med glæde når der sker gode ting!!

Så må man lade være med at lave tingene så "personlige".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes nu harmløse jokes er okay. Havde en på facebook, som skrev hun havde fået det fedeste job i udlandet, og jeg hoppe på den, hun fortalte også, at selv hendes forældre var hoppet på den. Den synes jeg var sød

Og dem som de finder på i nyhederne, der var et år, hvor de nævnte om en hval, som var svømmet ind i Århus bugten, den var mine bedsteforældre hoppet på, og ringede og spurgte, om vi ikke ville med ind og se den.

Men de der med graviditeter, som ikke passer, eller skilsmisser er onde, og det er jo ikke sjovt...

Det skal jo være kærlige drillerier...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha, jeg har faktisk lige skrevet på FB (som det første officielle) at jeg er gravid...

-Så er glad for at i, i det mindste synes at det er lidt sjovt når nu det er sandt.. Jeg synes også bare at det er morsomt at folk går og spekulerer på om det nu er sandt, -og har hun ikke også taget lidt på..

Ooooog alle de "vigtige" har jo fået det af vide :D

Glædelig første april til jer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare skrevet denne på facebook, hvor jeg tager lidt pis på folk, der tror de er åhhhhh så sjove

"OMG. Jeg er gravid. Nej, vent.. Faktisk er jeg single. Nej, jeg mener selvfølgelig gift. Nej undskyld, jeg har lige klippet mig skaldet og det er bare så cool man! Gotta love 1. April ♥"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha, jeg har faktisk lige skrevet på FB (som det første officielle) at jeg er gravid...

-Så er glad for at i, i det mindste synes at det er lidt sjovt når nu det er sandt.. Jeg synes også bare at det er morsomt at folk går og spekulerer på om det nu er sandt, -og har hun ikke også taget lidt på..

Ooooog alle de "vigtige" har jo fået det af vide :D

Glædelig første april til jer..

Hehe så har du jo gjort vores idé :) er jo fint når det er den vej.

Nogen som har reageret på det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer jo også an på hvad det drejer sig om :) den med skilsmisse osv er jo bare dum.

Men vi talte om at det ku være sjovt at gøre den modsat. Altså at man var gravid og så valgte at fortælle det d. 1. april og så se hvor mange som faktisk troede på det:)

Havde jeg faktisk en veninde der gjorde sidste år... Og folk troede ikke på det især fordi hun ALTID har sagt hun ikke skal ha børn ;) Men men ting ændre sig ;)

Har overvejet at gøre det samme i dag, men vil nu alligevel hellere vente til scanning i morgen så vi er sikre på at der er noget derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe så har du jo gjort vores idé :) er jo fint når det er den vej.

Nogen som har reageret på det?

Ja det startede godt med et par tillykk'er, og derefter var der en af dem der allerede vidste det som lidt ødelagde det ved at skrive at det var sandt... -Hvad sker der for lige at ødelægge min aprilsnar???? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det startede godt med et par tillykk'er, og derefter var der en af dem der allerede vidste det som lidt ødelagde det ved at skrive at det var sandt... -Hvad sker der for lige at ødelægge min aprilsnar???? <_<

Øv, ja det var da ikke særlig sødt. Synes ellers det var sjovt at du skrev det i dag så folk kunne tænkte lidt over om det nu var sandt eller ej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 4 år siden sendte jeg en mail til mine kollegerne at jeg var gravid... Med tvillinger!!!

Fik nogle tillykke... Men også nogle bekymret svar om det ikke var godt da næsten lige var startet på jobbet.

Efter 5 min skrev jeg aprilsnar...... Der er kun én!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 4 år siden sendte jeg en mail til mine kollegerne at jeg var gravid... Med tvillinger!!!

Fik nogle tillykke... Men også nogle bekymret svar om det ikke var godt da næsten lige var startet på jobbet.

Efter 5 min skrev jeg aprilsnar...... Der er kun én!

Hahaha.. God aprilsnar ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER 1 april.. og kan virkelig ikke se det sjove i de "falske" graviditeter.. eller f.eks. at man skal have tvillinger...

En jeg kender har lige smidt en status ud om at de skal have to... og jeg VED det er en aprilsnar... Det er fandme ikke sjovt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fundet nogen på nettet, men bildte min mor ind at jeg var kommet til at fejlvaske alt bettemandens tøj :badgirl Liiiiiiige i kanten af det grove i min optik, men jeg var hurtig med en "aprilsnar" så hun kunne heldigvis godt se det sjove i det :balloon

Da vi for et par år siden fik vores slange, var min mand ude at hente den d. 1. april. Det var SÅ sjovt på arbejde, at jeg kunne gå og fortælle mine kolleger at min kæreste var ude og hente vores slange, som iøvrigt skulle hedde Jens. Tror I LIGE at INGEN troede på det? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER