tinapingvin

Mit liv i korte træk

66 indlæg i dette emne

Jeg føler lidt at jeg har brug for at fortælle jer om mit liv - som de sidste 4 år ikke har været en dans på roser.

Febuar 2006 - Min søster finder en knude i brystet, det er kræft. Bliver dog opereret og erklæret rask kort tid efter, men hun skulle igennem 25 strålebehandlinger og 4 gange kemo

Min mor tager orlov hele forløbet for at hjælpe hende

Okt 2006 - Vi påbegynder byggeriet af vores fine hus

April 2007 - Jeg tester positivt efter 1½ års prøvetid, termin d. 13 dec

I min uge 28 bliver jeg indlagt med veer, men det er noget de får stoppet igen.

1 dec 2007 - Vores skønne datter Mila kommer til verdenen :)

3 dec 2007 - Jeg mister min elskede farbror

Juni 2008 - Dennis mister sin elskede farbror

Dec 2008 - Vores økonomi har slået fejl, vi må flytte fra huset da vi ikke har penge nok. Bor ved svigermekanikken i et halvt år

Maj 2009 - Vi har endelig fået vand derhjemme så vi kan flytte hjem. Ringer til mine forældre for at fortælle det, min far græder i telefonen. De har fundet noget på min mors lunger.

Vi kører galt ugen efter - dog kun materielle skader

Juni 2009 - Min mor får konstateret lungekræft - Abdome Carcinom. Det er meget udviklet allerede her.

Hun starter behandling

23 august 2009 - Min bedste veninde, min mor ånder ud efter kun 8 uger med en diagnose.

29 september 2009 - Et stks positiv graviditets test + celleforandinger + blødning hele vejen igennem

23 maj 2010 - Vores dejlige søn Anton kommer til verdenen, præcis 9 måender efter mors død!

27 august 2010 - Dennis farmor dør

14 oktober 2010 - Dennis og jeg bliver gift på min mors og fars bryllupsdag

Jeg ved ikke hvor jeg vil hen med dette andet end jeg har været igennem en masse ulidelige ting og at vi slet ikke har kunnet nå at nyde noget før noget andet er gået galt :( Jeg har meget svært ved at finde nye veninder og beholde de gamle for min hjerne er fyldt med mange ting som gør det svært at overskue selv den mindste situation. Min mor VAR/ER min bedste veninde og jeg har stadig meget svært ved at acceptere det der er sket, for jeg føler det er hele min eksistens der er blevet revet bort. Jeg går til psykolog med dette, men det er stadig ikke nemt at acceptere de kolde facts!

Sorry dette blev langt og uden ret mange smileys!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åååh sikke da nogle år i har lagt bag jer... lige nu er jeg tom for ord Tina.. :kram2 :kram2

Dejligt at høre du går til psykolog så du rigtig kan få bearbejdet dine ting..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh for pokker dog :( :kiss: Kan godt forstå du har svært ved at rumme alt det her, det er også umenneskeligt meget der er sket på alt for kort tid!! :(

Et menneskes "tolerence-bæger" - hvis du forestiller dig alle er udstyret med en kop for hvor meget de kan rumme og kapere, kan pludselig flyde over og så er der ingen vej tilbage.

Så for din egen skyld synes jeg du skal få det dampet ud hos en som kan hjælpe dig, så dit bæger ikke flyder over.

Kæmpe krammer fra en hvis bæger har været flydt over og nu kæmper med at holde det lige på vægtskålen så det ikke flyder over igen og igen og igen :(

:kiss:

PS: Ser lige at du allerede går til psykolog! Hvad siger han til alt det her? Får du afløb eller føler du det bare er snak?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh for pokker dog :( :kiss: Kan godt forstå du har svært ved at rumme alt det her, det er også umenneskeligt meget der er sket på alt for kort tid!! :(

Et menneskes "tolerence-bæger" - hvis du forestiller dig alle er udstyret med en kop for hvor meget de kan rumme og kapere, kan pludselig flyde over og så er der ingen vej tilbage.

Så for din egen skyld synes jeg du skal få det dampet ud hos en som kan hjælpe dig, så dit bæger ikke flyder over.

Kæmpe krammer fra en hvis bæger har været flydt over og nu kæmper med at holde det lige på vægtskålen så det ikke flyder over igen og igen og igen :(

:kiss:

PS: Ser lige at du allerede går til psykolog! Hvad siger han til alt det her? Får du afløb eller føler du det bare er snak?

Tusind tak Mette :kram

Jeg føler et eller andet sted det kun er snak. Jeg har haft alt for meget om ørerne til at kunne reagere på alt hvad der er sket, men det er nok også mig selv der holder tilbage, og derfor er jeg blevet den jeg er nu. Jeg er bange for at lukke folk helt tæt på mig, FORDI jeg er bange for at miste dem.

Psykologhjælp, hmmm ja han lytter, men han kommer ikke rigtig ind til sagens kerne.

Jeg har desværre ikke andre at snakke med det om, men det kommer nok en dag hvor jeg selv er klar til at åbne mig lidt mere. Så lige nu er det jer der bliver ofrene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op nogle år i har været igennem :( kan helt sikkert godt forstå du har svært ved at rumme det hele & er glad for at læse at du går til psykolog - håber du har fundet én du føler tillid til :kram:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh sikke da nogle år i har lagt bag jer... lige nu er jeg tom for ord Tina.. :kram2 :kram2

Dejligt at høre du går til psykolog så du rigtig kan få bearbejdet dine ting..

Tusind tusind tak. :kram Nu er vejen bare fremad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 ååha, nu må 2011 godt blive et rigtig godt år for jer :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram Det er mange ting i har oplevet i de sidste par år, godt du har en psykolog at snakke med :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak Mette :kram

Jeg føler et eller andet sted det kun er snak. Jeg har haft alt for meget om ørerne til at kunne reagere på alt hvad der er sket, men det er nok også mig selv der holder tilbage, og derfor er jeg blevet den jeg er nu. Jeg er bange for at lukke folk helt tæt på mig, FORDI jeg er bange for at miste dem.

Psykologhjælp, hmmm ja han lytter, men han kommer ikke rigtig ind til sagens kerne.

Jeg har desværre ikke andre at snakke med det om, men det kommer nok en dag hvor jeg selv er klar til at åbne mig lidt mere. Så lige nu er det jer der bliver ofrene.

Og vi skal nok være herinde til at "lytte" til hvad du siger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lige nu er det jer der bliver ofrene.

Sådan må du ikke sige.. vi er kun glade for hvis vi på nogen måde kan hjælpe dig.. vi står altid klar med kram og til at "snakke" med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh kæreste du,

Sikke en utrolig hård og lang periode du/ I har været igennem :kram2 :kram2 Det gør mig meget ondt at høre om den familie I har måttet sige farvel til- der er ikke ret mange ord man kan skrive, der kan lindre på dén smerte det er, at miste sine kære.

Hvis jeg var dig, ville jeg kigge mig om efter en anden psykolog. Det er simpelthen SÅ vigtigt, at man har et godt forhold til sin psykolog- ellers kan man næsten ligeså godt lade være ;)Jeg har selv afprøvet nogle stykker, før jeg fandt den helt rigtige. Det kan være en god idé at lede efter én, der har "speciale" på det/de punkter du har brug for hjælp til.

Anyway- så er vi ingen ofre her. Det er jo fantastisk, at der findes et forum som dette, hvor man kan få læsset af for tankerne :kiss

Håber, ønsker og tror at 2011 bliver et bedre år for jeres lille dejlige familie :biglove

Mange tanker og :kram ML

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

søde søde ven, hvor har livet dog været uretfærdigt hos jer. Og selvfølgelig har det hele været en hård oplevelse for jer begge - både din mand og dig. Men som ordsproget sige, what dosn´t kill u, makes u stronger. Og det tror jeg på, for bag din skærm sidder en utrolig stærk kvinde, som har formået, at holde sammen på sin familie på trods af modgang. Det synes jeg er så flot. Og hvis du har brug for nye venner, så ved jeg, at vi er en del herinde, som står parat med åbne arme til at tage imod dig. Jeg ved ikke, hvor i landet du bor, men det er også ligemeget, for om ikke andet, så findes denne side til at snakke med os og ellers er telefonen også opfundet. Og jeg er i hvertfald ikke længer væk end et telefonopkald. Og jeg vil gerne lytte, når du føler modgangen bliver for stor set i forhold til medgangen.

Store :kram :kram :kram :kram og tanker sendes til dig herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh søde Tina, sikke nogle hårde år I har været igennem. Håber at 2011 bliver et godt år for jer.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

føler stadig med dig og kan godt forstå du savner din mor

jeg mistede jo selv min mor til kræften i 2006,savner hende stadig og specilet til jul og fødselsdag

jeg prøvede også en psykolog,men fandt ud af at en healer som og er psykoterapeut hjalp mig meget bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det er meget Tina og jeg er ked af at du skulle så meget igennem :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh Tina :kram2

Sikke dog en uretfærdig og hård medfart i har haft.... :(

Jeg kan godt forstå hvis du har brug for at komme ud med det, og vær helt sikker på at vi allesammen står klar herinde, med gode råd, opmuntring eller bare en skulder at græde ud ved, hver gang du har brug for det!!

Og vi er ikke ofre... vi gør det med glæde søde Tina!!

Jeg vil give ML ret... Prøv om du ikke kan finde en psykolog du har det bedre med, for det er vigtigt at du får noget ud af det... Der er jo en grund til du er der, og et lyttende øre kan du jo finde ganske gratis her hos os...

Det skal være en der har nogle specifikke redskaber til at hjælpe netop dig....

Jeg ved næsten ikke hvad jeg ellers skal sige... Jeg synes det er modigt af dig, at du lægger alle kortene på bordet, og jeg beundrer din styrke!!

Og så håber jeg BESTEMT også at 2011 bliver et lykke-år hos jer!! :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vi skal nok være herinde til at "lytte" til hvad du siger

Hvor er du sød Dorthe - tusind tak :)

Sådan må du ikke sige.. vi er kun glade for hvis vi på nogen måde kan hjælpe dig.. vi står altid klar med kram og til at "snakke" med..

Det lyder bare godt - prøvede på BX men der var ikke rigtig mange der forstod, andet end dem der nu er her

Åh kæreste du,

Sikke en utrolig hård og lang periode du/ I har været igennem :kram2 Det gør mig meget ondt at høre om den familie I har måttet sige farvel til- der er ikke ret mange ord man kan skrive, der kan lindre på dén smerte det er, at miste sine kære.

Hvis jeg var dig, ville jeg kigge mig om efter en anden psykolog. Det er simpelthen SÅ vigtigt, at man har et godt forhold til sin psykolog- ellers kan man næsten ligeså godt lade være Jeg har selv afprøvet nogle stykker, før jeg fandt den helt rigtige. Det kan være en god idé at lede efter én, der har "speciale" på det/de punkter du har brug for hjælp til.

Anyway- så er vi ingen ofre her. Det er jo fantastisk, at der findes et forum som dette, hvor man kan få læsset af for tankerne

Håber, ønsker og tror at 2011 bliver et bedre år for jeres lille dejlige familie

Mange tanker og :kram ML

Jeg har overvejet at ringe til familiehuset da de før har tilbudt mig gratis hjælp, så det tror jeg faktisk jeg vil gøre idag :) Tusind tak for rådet, det er bestemt noget jeg kan bruge.

BK er så fantastisk og der er så mange dejlige mennesker herinde har jeg fundet ud af, og mange kender jeg jo også! Folk der har været en kæmpe støtte førhen!

Tak fordi jeg må åbne mig herinde!

søde søde ven, hvor har livet dog været uretfærdigt hos jer. Og selvfølgelig har det hele været en hård oplevelse for jer begge - både din mand og dig. Men som ordsproget sige, what dosn´t kill u, makes u stronger. Og det tror jeg på, for bag din skærm sidder en utrolig stærk kvinde, som har formået, at holde sammen på sin familie på trods af modgang. Det synes jeg er så flot. Og hvis du har brug for nye venner, så ved jeg, at vi er en del herinde, som står parat med åbne arme til at tage imod dig. Jeg ved ikke, hvor i landet du bor, men det er også ligemeget, for om ikke andet, så findes denne side til at snakke med os og ellers er telefonen også opfundet. Og jeg er i hvertfald ikke længer væk end et telefonopkald. Og jeg vil gerne lytte, når du føler modgangen bliver for stor set i forhold til medgangen.

Store :kram og tanker sendes til dig herfra

Du fik mig lige til at tude der! Hvor er det bare sødt skrevet og når tiden kommer til at jeg har fået dette bearbejdet lidt mere, så tror jeg også jeg er klar til at åbne mig i "den virkelige verden". Vi har ikke altid haft det nemt sammen mig og D og han flyttede hjem 14 dage før Antons fødsel, for før det kunne jeg ikke klare mere modgang, men det er en anden historie, vi har det nemlig mega godt nu!

Stort kram herfra - og tak!

Åhh søde Tina, sikke nogle hårde år I har været igennem. Håber at 2011 bliver et godt år for jer.

Kram

Rikke

Tusind tusind tak!

føler stadig med dig og kan godt forstå du savner din mor

jeg mistede jo selv min mor til kræften i 2006,savner hende stadig og specilet til jul og fødselsdag

jeg prøvede også en psykolog,men fandt ud af at en healer som og er psykoterapeut hjalp mig meget bedre

Jeg er ked af at høre med din mor - og det er nemlig det der er svært, det er juletiden og fødselsdage. Men sjovt nok kommer man igennem dem, men det er ikke uden savnet!

Puha det er meget Tina og jeg er ked af at du skulle så meget igennem :kram

Tusnd tak min skønne!

Åhh Tina :kram2

Sikke dog en uretfærdig og hård medfart i har haft....

Jeg kan godt forstå hvis du har brug for at komme ud med det, og vær helt sikker på at vi allesammen står klar herinde, med gode råd, opmuntring eller bare en skulder at græde ud ved, hver gang du har brug for det!!

Og vi er ikke ofre... vi gør det med glæde søde Tina!!

Jeg vil give ML ret... Prøv om du ikke kan finde en psykolog du har det bedre med, for det er vigtigt at du får noget ud af det... Der er jo en grund til du er der, og et lyttende øre kan du jo finde ganske gratis her hos os...

Det skal være en der har nogle specifikke redskaber til at hjælpe netop dig....

Jeg ved næsten ikke hvad jeg ellers skal sige... Jeg synes det er modigt af dig, at du lægger alle kortene på bordet, og jeg beundrer din styrke!!

Og så håber jeg BESTEMT også at 2011 bliver et lykke-år hos jer!! :kram2

Jeg har det bedre med at være ærlig, overfor mig selv og andre, men det er bare nemmere at skrive det, for skulle jeg snakke om det lukker jeg af for følelserne eller så stortuder jeg! Det er i hvert fald ambivalente følelser jeg har omkring det hele!

Skal bare have hverdagen til at køre for mig selv, mit parforhold og mine børn - det er det vigtigste. Men det er nok en god idé at starte med mig selv :)

Tusind tak søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der taget kontakt til en ny psykolog :)

Tak for sparket piger!!! :) Det hjalp mig lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der taget kontakt til en ny psykolog :)

Tak for sparket piger!!! :) Det hjalp mig lidt!

Det var godt :) Håber det er en du bedre kan bruge til noget :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en masse i har måtte gå igennem på så for år... Det gør mig utrolig ondt - 8 uger er bare ikke langt tid. Det er sådan en dum sygdom.

Ved ikke om det er nævnt, men brug da os herinde til at lufte ud hos. Det kan hjælpe ind i mellem i stedet for at bruge tid eller penge på en psykolog der ikke rigtig lytter..

Vi skal nok være her med trøst og ord...

Edit: så lige at du har fået dig en anden psykolog - håber at den er bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der taget kontakt til en ny psykolog :)

Tak for sparket piger!!! :) Det hjalp mig lidt!

Det er jeg glad for at høre :) Håber det er en god én. Og ellers er du velkommen til at smide en PM, og så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig. Kender faktisk (desværre) psykologer over hele landet efterhånden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde søde du ved hvor jeg er :kram :kram

Men det er du ikke i tvivl om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle hårde år du/I har været igennem :(

Puha det må tage hårdt på dig.

KRAM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha :kram2

Nu der være lysere tider på vej til jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde søde du ved hvor jeg er :kram :kram

Men det er du ikke i tvivl om

Det er jeg slet ikke i tvivl om smukke :) Tusind tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER