tinapingvin

Mit liv i korte træk

66 indlæg i dette emne

Hold da op søde :(

Det er godt nok ikke retfærdigt at i skal igennem så meget, livet er desværre bare ikke retfærdigt noglegange :(

:kram til dig og din familie :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

føler mig fristet til at sige at nu kan det kun gå fremad for jer for i har squ godt nok oplevet dårligt nok for de næste mange år søde...

og ja nu fandt du mig jo på fb du er altså mere end velkommen til at tilføje mig som ven hvis det lyster dig og så har jeg altså brede skuldre og kan lægge øre til lidt af hvert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er bare søde piger - til jer der ikke har læst min historie om min mor, så kommer der en masse besvarelser senere idag (håber jeg)så i kan se hvad jeg gik igennem i den tid. Har idag snakket med psykologen og får snart en tid hos dem :) Det er dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er bare søde piger - til jer der ikke har læst min historie om min mor, så kommer der en masse besvarelser senere idag (håber jeg)så i kan se hvad jeg gik igennem i den tid. Har idag snakket med psykologen og får snart en tid hos dem :) Det er dejligt!

Åååh hvor er det dejligt du har fundet dig en ny.. håber det kan give dig det du har brug for.

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du været hos din nye psykolog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram til dig :kram

Kan slet ikke forestille mig at skulle igennem så meget som du har været, og slet ikke at miste min mor :( kan end ikke holde tanken ud.

Brug os endelig herinde til at læsse af overfor :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du været hos din nye psykolog

Ikke endnu, de ringer imorgen, så det er skønt nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den 26 maj 2009

Vi er endelig flyttet hjem hvilket er mega dejligt. Det er super skønt bare at kunne være os selv – det har jeg trængt til.

Hele sidste uge gik jo med at min mor fik besked fra røngten, og forberedelse på i går hvad vi ligesom kunne forvente at få af vide. Vi har grædt sammen og smilet sammen, vi har set hinanden hver dag og søgt trøst hos hinanden. De var på besøg både lørdag og søndag.

Så kom dagen i går hvor vi skulle til CT-scanning. Vi mødte op kl. 8.30 og skulle så vente en time på scanning, for i mellem tiden skulle min mor have drukket en liter vand for at udvide hendes tarme, mavesæk og blære. Hun blev så kaldt ind og fik tøjet af, skulle op på briksen og have lagt drop til kontrast væske. Jeg blev sendt ud da hun skulle scannes, men min far blev. Hun græd da jeg gik fra hende – hun var meget nervøs. Jeg græd også da jeg kom ud af rummet, har en eller anden forestilling om jeg skal være den stærke i det her, og det har jeg tænkt mig at være uanset hvad vi får af vide, så kan jeg altid reagere når jeg er alene, hvilket jeg bestemt også gør.

Nå men scanningen var hurtig overstået og ud kom de. Vi skulle så have svar på om hun skulle til sin egen læge, eller på lungemedicinsk afdeling i Holstebro for at få det svar som alle venter på. Men vi skal så til Holstebro torsdag for at få svar – 8.35. Vi havde en god dag ellers, men vi er meget præget af situationen.

Jeg frygter det værste, men håber på det bedste. Men synes ikke det tegner godt, og synes ikke vi er velinformeret. Men det bliver vi vel.

Jeg ved bare at metastaser er kræft der har spredt sig – og det står i hendes diagnose fra røngten . Lægen har sagt det højst sandsynligt er kræft, og at vi skal finde ud af hvor det har spredt sig fra.

Lidt info om metastaser :

Metastase

Græsk betegnelse for dattersvulster. De kan opstå, når kræftceller fra en kræftknude bliver ført rundt til andre steder i kroppen med blodet eller lymfen. Kræftcellerne kan derved sprede sig ved at danne nye svulster (metastaser) andre steder i kroppen.

Den 29 maj 2009

Min mor har lungekræft, og hendes lymfeknuder er hævede men de mener ikke det har bredt sig. Det har ikke bredt sig til de andre organer heldigvis. Hvis man kan sige heldigvis til noget af det her.

Hun er lige nu inde at få taget en vævsprøve af en af metastaserne i lungerner for at finde ud af hvilken form for kræft det er. Og jeg er taget på arbejde og sidder med nerverne udenpå tøjet, for hendes lunge, den som de tager prøven fra, kan klappe sammen.

Vi får svar på prøven næste uge. Og så skal vi til Århus for at få fremlagt behandlingsformen.

Jeg er bare så ked af det

Den 29 maj 2009

Så har min mor været til vævsprøven - og det gik godt! Hun mærkede heldigvis ingenting og de fik taget hele 3 prøver, hvilket er ret godt, for de havde kun satset på at kunne få en.

Hun ligger lige nu til observation på en stue, for lungen kan stadig klappe sammen!

Hun er fandme sej min mor, elsker hende virkelig

Den 2 juni 2009

Ja kan det gå mere galt!

I lørdags skulle vi aflevere Mila hos Dennis' forældre da vi skulle have en kæreste dag! Vi kommer kørende, det er solskin, og vi snakker. Vi kommer så til at køre bagved en traktor, og da der er mulighed for det ligger Dennis an til overhaling - tror i så ikke traktoren svinger til venstre UDEN at blinke

Dennis klodser bremserne, men vi rammer hans venstre bagdæk med ca. 30-40 km i timen. ØV! Så nu har vi ingen bil! Den er total skadet! Hele karroseriet er skævt! Der skete heldigvis ikke noget med nogle af os!

Synes bare ikke vi er heldige for tiden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den 8 juni 2009

Så er det idag min mor får svar på alle hendes prøver. De skulle derind kl 11.30 så de må snart være ude igen, og jeg er virkelig nervøs, og har det rigtig skidt!

Kryds fingre for godt svar!

Nå ja, så har jeg forresten også brækket hånden! Hmm så kan jeg lære det!

Den 8 juni 2009

Så har vi fået svar. Jamen det er kræft - som vi jo vidste.

Der er ikke 100% helbredelse indenfor det - men bremses kan det. Og måske også helbredes, men det må tiden jo vise så. Hun havde for mange røde blodlegemer, men det tyder også på der er infektion, altså hendes lungebetændelse der stadig spøger + kræften.

Hvad jeg kunne forstå fik de ikke af vide om den er aggressiv eller noget, men det går de ikke udfra det er når de ikke har fået noget af vide.

I næste uge skal hun så have noget radioaktivt stof i kroppen for at se om hendes nyrer er normale, og er de det starter hun (fra idag) inden 14 dage i behandling. Hun får tilknyttet en diætist under behandlingen så hun kan begynde at tage på igen. For det kan hun ikke inden.

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er godt eller skidt! For der er jo stadig ingenting konkret om hun kan helbredes, øv et svar synes jeg!

Dum dag

Den 12 juni 2009

Hmm jeg ved ikke hvad jeg skal sige, andet end :boo

Min mors lungekræft er uhelbredelig - men de kan bremse det, HVIS behandlingen virker som den skal! Synes virkelig det er en ringe trøst. Jeg kan slet ikke indstille mig på noget positivt. Synes bare det ramler. Hvornår begynder det at gå frem ad.........

Min mors behandling:

Uge 26: Men, tirs, ons og torsdag = stråling.

Hun begynder på kemo uge 27, og skal have det 4 gange

Den 16 juni 2009

Så er der nyt i sagen med min mor. Hun skal i dag ind på Århus Universitets Hospital for at for lavet en skabelon til stråling. I morgen skal hun til Herning for at få sprøjtet radioaktivt stof ind så de kan se om hendes nyrer fungerer optimalt så hun tager godt imod kemoen. Torsdag og fredag skal hun til Århus igen hvor hun påbegynder behandlingen – stråling. Det skal hun også have mandag og tirsdag i næste uge, og så er det slut med det.

Så starter hun ellers på kemo som kommer til at foregå sådan:

1. Uge – kemo behandling

2. Uge – kemo pille

3. Uge – pause

Og det skal hun så have x 4

Man kan da sige det er dejligt at hun allerede kommer i gang med behandlingen, men føler med hende. Håber bare det hjælper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den 18 juni 2009

Alt gik godt igår med min mor - hun havde slet ingen gener af det! Så det er jo fantastisk. Svarene får hun idag...

Og det er også idag hun skal have 1. gang stråling! Puha, jeg har en dårlig dag idag!

Og imorgen er det anden gang! Jeg skal så med hende mandag og tirsdag i næste uge. Jeg har taget ferie nemlig!

Åhh kryds fingre for behandlingen hjælper

Den 29 juni 2009

Så har vi overstået 4 x strålebehandling. Og det har hun klaret rigtig flot, dog har hun fået en kriller hoste, som gør hun hoster så meget hun kaster op!

Og der er mere nyt i sagen - hun er ligeså lige blevet indlagt (for 15 min siden) på Holstebro Sygehus fordi hun slet ikke kan få vejret Hun har haft det sådan i længere tid, men det er bare blevet værre indenfor kort tid!

Men er meget positiv omkring det, for så er der nogle til at holde øje med hende hele tiden! Det er meget godt! Men åhhh, alligevel hårdt!

Den 30 juni 2009

Så har vi endelig fået af vide hvorfor min mor ikke har kunnet få vejret! Hun har en kæmpe infektion i kroppen grundet den lungebetændelse hun aldrig er kommet over, så lige nu ligger hun med drop med antibiotika i og skal være på hospitalet en uge!

Jeg er SÅ glad for de valgte at ringe derop, for hvis hun var startet på kemo på fredag (som nu er udskudt) og med så meget infektion i kroppen, kunne det have været livstruende! Hendes immunforsvar er så svækket! Men lægen sagde hun nok skulle komme ud og spille golf inden ugen er omme, for han havde været på den afdeling hun er på i Århus, så han vidste godt hvad han skulle gøre med hende Det er vildt betryggende!

Jeg tager derop idag og besøger hende, glæder mig til at give hende et knus!

Den 1 juli 2009

Jeg besøgte hende jo igår og hun ser slet ikke bedre ud og har heller ikke fået det bedre Hun har iltmaske på og drop i hånden, synes det var mega hårdt at se hende sådan, men det er jo desværre nok noget jeg skal vænne mig til! Det er mega svært at forholde sig til endnu synes jeg, selvom der er gået 5 uger så burde man have vænnet sig til tanken, men det har jeg bare slet ikke!

Det var nu dejligt at se hende igår og kramme hende og sige til hende at jeg elsker hende! Det betyder mega meget at jeg kan få lov til det!

Jeg har endnu ikke fået fat på hende idag, men jeg håber snart hun ringer tilbage, for man blir lidt nervøs i den her situation synes jeg - og får alt for grimme tanker!

Hmmm endnu en dårlig dag for mit vedkommende åbenbart!

Den 1 juli 2009

Min mors er langsomvoksende, eller det må det være for de mener hun har haft det i 4-6 år, hvor det "kun har spredt sig via metastaser til højre lunge også! Min mor kan ikke opereres, men de kan holde de i skak med stråling og kemo - mener de. Men hun kan ikke helbredes desværre!

Jeg må lægge mit lid til at lægerne ved hvad de gør og at kemo og stråling gør at vi kan have hende mange år endnu! Men det er hårdt at se min mor så svag som nu, hende der altid er så stærk - dumme lungebetændelse!

Jeg håber snart hun genvinder sin styrke og energi så hun kan få overstået behandlingen også så vi har en chance for at få af vide hvad de kan gøre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den 6 juli 2009

Det kan man vist godt kalde en møg weekend!

Fredag og Lørdag havde mor det godt - men lørdag aften begyndte hun at få det skidt og få feber Vi var alle hjemme ved min far (på nær Dennis) og hyggede os lørdag, hvor vi skiftevis tog op til mor i løbet af dagen. Søndag ringer mor, og mig og Mila er de eneste der er stået op, og hun har haft en rigtig skidt nat. Hun kunne slet ikke få vejret og hyperventilerede oveni - så både lægerne og hende troede at nu var det sket!

De fik hende stabiliseret og hun havde maske på hele natten og sov slet ikke

De mener så at det er den infektion i kroppen de ikke kan få styr på - de troede også at det kunne være lungerne der var klappet sammen. Vi får yderligere besked idag. Men på røngten igår kunne de se at det ikke var lungerne der var klappet sammen.

Men det gode af det hele er - at kræften, bare af stråling, er mindsket en smule - så det er jo super positivt!

Man blir fandme bare bange når det er man får af vide at de troede hun ville stille træskoene! Men det var heldigvis ikke det der var galt!

Hun får ny antibiotika nu, som skulle gå ind og fjerne flere forskellige bakterier end den anden hun fik, plus hun får nogle piller mod svamp, som også kan gøre hun har det så dårligt! Så de gør hvad de kan for hende, men ville nu gerne de havde ringet lørdag nat hvor de var så bange for hende - men heldigvis skete der ingenting!

Den 6 juli 2009

Modersvulsten sidder øverst i venstre lunge - så tror sagtens det kan være det der gør at vejret ikke er bedre, men at det er blevet værre! Man føler jo bare det burde blive bedre nu da strålebehandlingen rent faktisk mindskede kræften en lille smule, men nej!

Jeg håber medicinen kan hjælpe på det - og nogle af bivirkningerne kunne faktisk være godt for hende blandt andet sulten og energiboosted, hvis det kan virke positivt! For hun er træt og tynd, hun har tabt sig meget den sidste tid! Det har jeg også - men det er ikke fordi jeg er syg, men spekulationerne er ved at tage livet af mig! Synes sq det er hårdt!

Jeg håber hun kan få lov til at komme i kemo - for hun fortjener at får en second chance, synes bare ikke der har været andet end modgang siden hun fik det konstateret

Den 8 juli 2009

Nå, en lille update om min mor:

De sidste 2 dage har faktisk været okay. Det virker til hun er i bedring. I går da jeg snakkede med hende var hun glad og positiv, og hun hørte Mila snakke i baggrunden, hvilket gjorde hende glad! Mila talte til 7, også mens bedstemor hørte på det, og så rendte hun rundt og kaldte på hende ”beddemoar” Søde lille pige!

Nå men det ser også ud til at Prednisolon virker på hende. Hun fik iltmaske på 10% før, nu har de skruet det ned til 5%, og hendes iltprocent ligger på 94. Det er bare super, og det betyder hun får mere og mere ilt ind selv! Positive nyheder! Men udsigten til at komme hjem er ikke stor endnu.

Det nye antibiotika hun har fået har også hjulpet på den infektion (som hun åbenbart har alligevel) for hendes infektions tal er fra i går til i dag faldet fra 100 til 35. Så det virker også!

Men i nat skete det samme som i lørdags, hun kunne ikke få vejret. Lægerne og sygeplejerskerne har sporet sig ind til at det kan være angst anfald og når hun ikke kan få vejret i forvejen kan det være livstruende. Men det var heldigvis hurtigt overstået.

Hun er i dag blevet tilbudt psykolog, og det er vi andre også! Og jeg skal med første gang i morgen kl. 15 på Holstebro Sygehus.

Det bliver dejligt at få snakket om tingene, og bare det at komme ud med sine tanker. Så kommer reaktionen nok kraftigere.

Mig og D har også fået det lidt bedre, og han støtter mig virkelig nu, og det er skønt! Lige det jeg har brug for!

Jeg har købt en gave til hende som skal symbolisere vores tætte familie. De 2 hvide perler er hendes 2 børnebørn og de 3 sidste sølvroser er min søs, far, og mig.

post-580-022861100 1292231965_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den 16 juli 2009

Det er vist tid til en update på min kære mor!

Hele denne uge har været fantastisk for hende! Og det er bare super skønt. Hendes iltprocent har hele ugen ligget på mellem 93 og 96 hvilket er super fint (min ligger på 98 ) og iltmaskinen er skruet ned på 4%, det er bare dejligt! De mente hun havde haft en blodprop i lungen og derfor var hun blevet så svag i løbet af kort tid, men efter hun blev scannet kunne de konstatere at det heller ikke var tilfældet. De kan ikke rigtig sige hvad det er der gjorde hun fik det så dårligt, men hun er i hvert fald i bedring nu, og det er positivt!

OG SÅ HAR HUN VÆRET UDE AT GÅ :loveshower Det er bare fantastisk! Hun bliver ikke så let forpustet mere, og lægerne mener det er fordi hun får dobbelt dosis prednisolon nu at hun har fået det så meget bedre. Far havde hende med i parken i går, som hun bare nød helt vildt! Og hun har fået eget tøj på igen Hun er stadig på antibiotika, men det er slut fra i morgen.

Jeg tør ikke sige det, men tror hun kommer hjem i næste uge For lægerne siger frisk luft vil være mega godt til hende, og at iltapperatet snart kan undværes!

Jeg er bare så glad! Det betyder alt for mig at min mor har fået det bedre, fik denne besked tirsdag som rørte mig til tårer :

Hurra jeg har sovet godt i nat blev vækket kl. 6.35 og har det fint med vejret. Skulle bare lige fortælle det til nogen. Knuz mor

Så det går fremad igen, og lægerne er nu sikre på hun kan starte i kemo fredag d. 24/7, for det vil hun være frisk til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den 20 juli 2009

Og inden jeg får nogen anden information, så er den nye indtil videre:

:yay MIN MOR BLIR UDSKREVET IDAG :yay

Den 20 juli 2009

DANSE DAGEN LANG, BEKYMRE SIG EN ANDEN GANG, SYNG SÅ GODT I KAN

FOR TINA'S MOR KOMMER HJEM!!

Jeg er bare så glad!

Min mor har haft en møg nat fordi hun har været så spændt på om hun fik lov til at komme hjem! Og hun er nu udskrevet, og glæder sig til at komme væk fra hospitalet og hjem til sin familie! Hun får en rollator med og en stol til badet! Og selvom hun kun er 54 år - så er det gode hjælpemidler der kan få hende ovenpå igen med kræfter! Glæder mig!!!

Den 27 juli 2009

Så er der en lille update igen:

Min mor har nu været hjemme en uge og det er bare gået rigtig godt. Var hos hende igår sammen med lillepigen, og hun nød hvert et sekund af det.

Jeg hjalp hende med at farve hår, øjenbryn og at plukke dem, fordi hun vil så gerne se lidt pæn ud. Hun var lidt træt af man kunne se alle de grå hår vi har givet hende i tiden løb

Men hun er i bedring og hun starter kemo behandling den 5. august. Af det siger lægerne også at hun vil få det bedre! Dejligt!

God update!

Den 17 august 2009

Hmm ja, hvordan skal jeg snart starte!

Min mor havde det okay for 2 uger siden, og onsdag d. 5/8 skulle hun starte på kemo! Og hun havde det rigtig fint. Vi valgte så at tage afsted på ferie torsdag d. 6/8 - til Kreta for mor havde det fint! Men efter vi var taget afsted gik det bare ned af bakke Mandag i sidste uge blev hun så indlagt igen, da hun var så afkræftet og slet ikke kunne gå eller andet! Nøj hvor var jeg ked af vi var på Kreta!

Det har faktisk ikke ændret sig meget. Hun har det stadig skidt! Jeg kom hjem natten mellem torsdag og fredag i sidste uge og har været oppe ved hende næsten hele weekenden!

Det er psykisk hun har det meget skidt. Hun har en svær depression nu. Så hun spiser ingenting og sover slet ikke. Hun er bange for døden, eller angst nærmere, og stiger pulsen så falder ilten, og det er en skidt kombination. Der kommer nogle på til at medicinere hende rigtigt mht depressionen.

Vi har også snakket om Hospice (som ikke er sidste stoppested), og det arbejder min far på at få hende ind der!

Men vi skal have hende til at have modet og håbet tilbage, for ellers er det ikke kræften hun dør af, men depressionen. Alle tal ser nemlig fine ud, både blodtal, infektionstal og hendes røngten billeder er så flotte som de kan være!

Øv det er hårdt! Håber på bedring snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den 19 august 2009

Så er der ny update:

De sidste 2½ dag er gået rigtig rigtig godt. Hun havde igår besøg af dem fra palliativt team, og de har været gode! De kommer hver dag i denne uge. Hun sidder op nu og går selv på toilettet. Hun kan meget bedre få vejret fra morgenen af. Jeg ringede til min moster for knap en halv time siden og jeg har været i godt humør siden Det ser ud til at gå fremad nu, hun blir medicineret rigtigt mht. depressionen og hun får fysioterapeut på idag!

Nu skal hun bare til at tage på og ikke være så angst, så skal det nok gå det hele! Man skal glæde sig over hendes gode dage, men jeg må indrømme jeg ved hvor hurtigt det kan vende igen, men jeg bliver nødt til at bevare optimismen!

Idag skal jeg besøge hende - og så gør vi hende lækker igen! Det glæder jeg mig til!

Den 21 august 2009

Jeg har lige fået en rigtig dårlig nyhed!

Mor kommer ikke hjem mere! Hun skal tilbringe resten af sit liv på hospitalet eller på hospice. Hun er alt for svag til at få hjemmehjælp, så det er udelukket!

De mener at kræften spreder sig lidt mere end de havde regnet med, og derfor så mange vejrtrækningsproblemer.

Jeg kan slet ikke tænke klart, for vi skal nu til at indstille os på at hun nok ikke lever et år mere

Jeg får mere svar i eftermiddag!

Den 23 august 2009

Min bedste veninde, min mor, er idag stille sovet ind.

Hun klarede desværre ikke kampen mod kræften. Men ingen smerter og vi var der allesammen. Det smerter mit hjerte. Ikke kun min mor er borte, men min bedste veninde, hun blev kun 54 år.

Jeg er bare så tom :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og som en "ende" på denne dagbog vil jeg gerne dele lidt billeder med jer.

Min mors gravsted og et smukt billede af den dejlige person hun var! Nøj det river op i de gamle følelser, men det er godt at få det bragt op igen og læst det igennem.

Jeg savner stadig hende uendeligt meget!

post-580-007363300 1292233163_thumb.jpg

post-580-096723200 1292233177_thumb.jpg

post-580-065052500 1292233190_thumb.jpg

post-580-074685700 1292233203_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh sødeste Tina... Den trak tårer :boo

Hvor må det dog have været en ufattelig hård tid for dig at komme igennem!

Din historie kommer virkelig ind under huden på mig, når jeg sådan læser denne dagbog fra den sidste tid med din mor...

Det virker bare så møg uretfærdigt... Og det har du på ingen måde fortjent!

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige... Men jeg håber for dig at du, ved at dele med os, får bearbejdet hele oplevelsen igen, og at det kan hjælpe dig lidt i sorgen!

Mange gode tanker herfra :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det trak tårer hos mig at læse og fik mig lige bragt tilbage til dengang min mormor også var igennem en dum kamp mod kræften..ikke noget negativt, for ind i mellem hjælper det at gennemgå det igen..

Jeg håber at det hjælper for dig at skrive om det herinde...Jeg er ked af at du mistede din mor og bedste veninde så tidlig.. 54 år er jo ingen alder...

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Tina jeg føler med dig :kram2 - alene tanken om at skulle gå de ting i gennem du beskriver giver mig kvalme, puh ha sikke et hårdt forløb.

Livet er skøbeligt, for dælen da.

Jeg ønsker for dig at du får en god psykolog så du kan hele en smule. Helt bliver det aldrig :(

1000 knus og tanker til dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er det bare flot skrevet :kram2

Sidder med tårer i øjnene, og kan slet ikke forestille mig hvor meget det må have smertet dig, at miste din mor. Ved slet ikke hvad jeg skal sige, andet end at give dig et par kæmpe :kram og en masse tanker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh sødeste Tina... Den trak tårer :boo

Hvor må det dog have været en ufattelig hård tid for dig at komme igennem!

Din historie kommer virkelig ind under huden på mig, når jeg sådan læser denne dagbog fra den sidste tid med din mor...

Det virker bare så møg uretfærdigt... Og det har du på ingen måde fortjent!

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige... Men jeg håber for dig at du, ved at dele med os, får bearbejdet hele oplevelsen igen, og at det kan hjælpe dig lidt i sorgen!

Mange gode tanker herfra :kram2

Du er simpelthen så sød :kram Tusind tusind tak for dine dejlige ord. Det er dejligt at få det ned på skrift og læse det igennem, det hjælper mig, men det gør også afsindigt ondt!!! Håber bare psykologen kan hjælpe!

Men tak fordi jeg må læsse af herinde, det betyder så meget!

Det trak tårer hos mig at læse og fik mig lige bragt tilbage til dengang min mormor også var igennem en dum kamp mod kræften..ikke noget negativt, for ind i mellem hjælper det at gennemgå det igen..

Jeg håber at det hjælper for dig at skrive om det herinde...Jeg er ked af at du mistede din mor og bedste veninde så tidlig.. 54 år er jo ingen alder...

:kram2

Tusind tusind tak! Ej, kræft er bare en l*rte sygdom, og den rammer bare ikke (undskyld mig) de gamle altid. Det er simpelthen uretfærdigt synes jeg!

Stort kram til dig også, er ked af at høre du har mistet din mormor!

Åh Tina jeg føler med dig :kram2 - alene tanken om at skulle gå de ting i gennem du beskriver giver mig kvalme, puh ha sikke et hårdt forløb.

Livet er skøbeligt, for dælen da.

Jeg ønsker for dig at du får en god psykolog så du kan hele en smule. Helt bliver det aldrig :(

1000 knus og tanker til dig :kram2

MAnge gange tak :boo Åhh jeres ord rører mig bare så meget, og hvor er jeg dog glad for jeg må læsse af herinde. Er glad for BK er et dejligt lille vidunderligt forum hvor der er en masse mennesker der støtter en.

Endnu engang tak :kram

Årh hvor er det bare flot skrevet :kram2

Sidder med tårer i øjnene, og kan slet ikke forestille mig hvor meget det må have smertet dig, at miste din mor. Ved slet ikke hvad jeg skal sige, andet end at give dig et par kæmpe :kram og en masse tanker.

Tusind tak for de vidunderlige ord - sidder med tårer i øjnene og kan ikke læse hvad jeg selv skriver. Vender tilbage når jeg lige har overstået dette :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen kl 9.15 sidder jeg hos min nye psykolog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt uden ord... Tina jeg aner simpelthen ikk hvad jeg skal skrive :kram

Tak fordi du deler dit liv med os.. Håber din nye psykolog kan hjælpe dig lidt på vej :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været ved psykolog igen, idag faktisk.

Nej hvor var det hårdt denne gang, jeg tror jeg tudede hele vejen igennem. Det er nok fordi julen er så tæt på og der bliver rippet op alle de følelser. Problemet er at jeg tit reagerer udfra mine følelser men kan sagtens tænke rationelt, men det er følelserne der kommer til overfladen. Jeg kan ikke reagere i gråd overfor andre mennesker men det kan jeg godt overfor min nye psykolog.

Vi vendte et kæmpe område idag, og det var min mor. Alle følelserne kom op i mig. De ting jeg husker hende for og som jeg savner helt vildt kunne jeg pludselig mærke. Hendes måde at kærtegne mig på kunne jeg mærke på kroppen (hun tog altid hårdt fat ved skulderen som jeg altid har hadet :) ) og det gjorde ondt at mærke de ting igen. Det gjorde ondt at tænke på jeg savner hendes omsorg og knus....hendes kærlighed. Jeg savner hende så uendeligt meget, og jeg tror først idag at det er gået op for mig at jeg faktisk ikke har min mor mere. Det er svært at acceptere for jeg finder aldrig en som hende, og jeg kan heller ikke forvente at andre folk skal leve op til det. Ergo jeg forventer for meget af folk. Det har fået mig til at føle mig enormt ensom.

Alt hvad jeg stod for før hen - den selvsikre og glade pige - er forsvundet med min mor i graven.

Så jeg skal til at arbejde med at være ærlig overfor mig selv, og andre, for det er bestemt ikke muligt for andre at læse tanker.

Så det er mit næste skridt - at være bund ærlig omkring det jeg føler, men frygter folks reaktion, for det er jo følelser og ikke rationel tænkning.

En skræmmende tid jeg går i møde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

Dejligt du har fået en psykolog du kan tale med :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER