metten86

Troede aldrig det skulle opleves igen..

17 indlæg i dette emne

.... Ved godt det er "Old News", men nu er det lige om lidt og jeg glæder mig som et lille barn til....

Jeg var i biografen og se den i 1998 (12 år gammel) og husker det som en kæmpe oplevelse. Troede aldrig jeg skulle få muligheden for at se den på kæmpe skærm og med fed lyd igen og så er det endda i 3D. Det bliver så godt!! :loveshower :loveshower :loveshower

Andre end mig der skal se den..?? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har aldrig set den i et stræk.. Så mon jeg ville kunn eholde til det i biografen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg overvejer det, kæresten er hundrede procent uinteresseret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I need to :-)

Skal helt sikkert ind og se den, og skal have en veninde og hendes mor med :-)

Glæder mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal HELT SIKKERT ind og se den igen - fantastisk oplevelse sidste gang. Jeg skal bare huske et par pakker Kleenex :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikk.. jeg er bare ikke så god til at tage i bio, og betale for at se en film, jeg har hjemme på hylden :blink

Ved godt det er 3D, men jeg er altså en sparegris på det punkt.. ;)

Dermed ikke sagt at jeg måske ikke kunne finde på at tage ind og se den..

Kan jo være en veninde overtaler en :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope.. Den siger mig intet.. Det eneste spændende og tårevædene ved den film, er når når de er ved at gå under og de fattige bliver låst inde.. Det tog mig også flere gange før jeg fik den set helt.. Men har en søster som er total titanic fan og er sikker på hun skal se den - måske endda flere gange igen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej jeg synes desværre den skuffede mig. Jeg kan bedre lide den gamle titanic film...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej jeg synes desværre den skuffede mig. Jeg kan bedre lide den gamle titanic film...

Enig.. Det handler for meget om Leo og Kate og den kærlighedshistorie.. Måske jeg ikke er den store romantiker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig.. Det handler for meget om Leo og Kate og den kærlighedshistorie.. Måske jeg ikke er den store romantiker ;)

jeg er stor romantikker, men jeg synes netop også, at det bliver for meget om de to frem for om hovedhistorien - Titanic

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej jeg synes desværre den skuffede mig. Jeg kan bedre lide den gamle titanic film...

Enig.. Det handler for meget om Leo og Kate og den kærlighedshistorie.. Måske jeg ikke er den store romantiker ;)

jeg er stor romantikker, men jeg synes netop også, at det bliver for meget om de to frem for om hovedhistorien - Titanic

Jeg er absolut uenig. :rolleyes

Jeg er stor "Titanic-fan". Har set flere film, udstillinger, læst mange bøger og scoret gode karakterer for opgaver om emnet i skolen. Jeg synes denne her film er den absolut bedste der er lavet. Jo, den handler rigtig meget om Leo og Kate, men synes det er en dejlig kærlighedshistorie, som passer rigtig godt ind og filmen havde IMO ikke været det samme uden. Jeg er en SUCKER for romantik. :kuller Og hvis man lægger mærke til små detaljer, så får man rigtig mange små informationer igennem filmen om både skibet og selve ulykken. Jeg synes den er rigtig godt lavet. En fantastisk historie komponeret med gode billeder og gode lydeffekter, gode skuespillere og en stor mængde informationer om Titanic!! :super

Men vi er jo heldigvis allesammen så dejligt forskellige... ;)

Hvis det ikke lige var fordi jeg havde planer den dag, så kunne jeg godt se det symbolske og fede i at tage i biffen og se den d. 14/4, da det den dag er nøjagtig 100 år siden Titanic gik ned.. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh det er så stort! Blev også helt glad, da jeg så, at den kom igen! Vil så gerne. Haha det er nok udelukket at få lokket M med, men mon ikke jeg kan trække en veninde med derind. Ikke at gense den, når man har muligheden, er jo en skændsel :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er absolut uenig. :rolleyes

Jeg er stor "Titanic-fan". Har set flere film, udstillinger, læst mange bøger og scoret gode karakterer for opgaver om emnet i skolen. Jeg synes denne her film er den absolut bedste der er lavet. Jo, den handler rigtig meget om Leo og Kate, men synes det er en dejlig kærlighedshistorie, som passer rigtig godt ind og filmen havde IMO ikke været det samme uden. Jeg er en SUCKER for romantik. :kuller Og hvis man lægger mærke til små detaljer, så får man rigtig mange små informationer igennem filmen om både skibet og selve ulykken. Jeg synes den er rigtig godt lavet. En fantastisk historie komponeret med gode billeder og gode lydeffekter, gode skuespillere og en stor mængde informationer om Titanic!! :super

Men vi er jo heldigvis allesammen så dejligt forskellige... ;)

Hvis det ikke lige var fordi jeg havde planer den dag, så kunne jeg godt se det symbolske og fede i at tage i biffen og se den d. 14/4, da det den dag er nøjagtig 100 år siden Titanic gik ned.. :P

Var det ikke d. 15. april? Eller det er måske et fortolkningsspørgsmål fordi det var om natten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var det ikke d. 15. april? Eller det er måske et fortolkningsspørgsmål fordi det var om natten :)

Du har ret.. :) Ulykken skete den 14/4, men skibet gik først ned over midnat d. 15/4.. :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har ret.. :) Ulykken skete den 14/4, men skibet gik først ned over midnat d. 15/4.. :super

Lidt nørd er man vel altid ... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer det, kæresten er hundrede procent uinteresseret

Det er det samme her hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER