fynboen

aftryk af fod og hånd..

12 indlæg i dette emne

Jeg vil rigtig gerne have lavet aftryk af lillepigens hånd og fod på et lærred...Hvordan ville i gøre det...

kom frisk med forslag... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Noget farve. Du kan købe sådanne sæt til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu tænkte jeg mere specifikt på hvordan i andre har fået sat trykket uden at malingen bliver smurt ud over det hele...

Har købt lærred og farve...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at man kunne tage en køkkensvamp (med den bløde side) og putte maling på den og bagefter duppe malingen på føderne/hænderne og så fødder på lærredet :D

-måske kunne man også omvendt -male fødderne og duppe svampen med dem, og så svampen på lærredet, men tænker lidt at det måske ikke bliver lige så tydeligt..

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at man kunne tage en køkkensvamp (med den bløde side) og putte maling på den og bagefter duppe malingen på føderne/hænderne og så fødder på lærredet :D

-måske kunne man også omvendt -male fødderne og duppe svampen med dem, og så svampen på lærredet, men tænker lidt at det måske ikke bliver lige så tydeligt..

:goodluck

Ej det var en god ide... Kunne være man skulle prøve det, for tænker lidt at det kunne hurtigt blive noget svineri hvis man skulle side med en pensel :) og de krøller jo hurtigt fødder/hænder sammen når man nærmer sig...

Jeg må se om det ikke kan lykkedes en dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det var en god ide... Kunne være man skulle prøve det, for tænker lidt at det kunne hurtigt blive noget svineri hvis man skulle side med en pensel :) og de krøller jo hurtigt fødder/hænder sammen når man nærmer sig...

Jeg må se om det ikke kan lykkedes en dag...

Ej du ville da også krølle dine tæer dammen hvis du blev malet under den med n pensel :whistling :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg forestiller mig også et værre svineri, -og som MLM siger, er det nok heller ikke ligeså rart :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej du ville da også krølle dine tæer dammen hvis du blev malet under den med n pensel :whistling :loveshower

hehe... ja det har du selvfølgelig ret i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lave det påpapirog derefter få trykt det på et lærred så det bliver helt perfekt.Mener det koster omkring 150 kr at få trykt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lave det påpapirog derefter få trykt det på et lærred så det bliver helt perfekt.Mener det koster omkring 150 kr at få trykt.

hvad er det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det men jeg kan da prøve :)

1 Du laver et aftryk af barnets fod eller hånd på et stykke papir.

2 du sender/ afleverer papireret der hvor du have det trykket/overført til et lærred.

3 WUPIT så har du det perfekte billede af et aftryk.

På den måde bliver det ikke splattet ud og man skal ikke ofre penge på 50 lærreder fordi bebs ikke lige gider sammenarbejde.

Håber det giver mening.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved helt små babyer er det svært at lave håndaftryk fordi de knytter hånden men vi har lavet fodaftryk Tristans fødder... Bl.a på dåbsinvitationerne og der stak jeg bare min finger i malingen og smurte ud på hans fod og så trykkede jeg kortet mod hans fod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER