Girl Next Door

Lav selv stof bleer

12 indlæg i dette emne

Jeg får tilbud på mail fra en side i USA der handler med stof. Normalt sletter jeg disse mails da de sjældent har tilbud på noget jeg synes jeg mangler ;)

Men i dag fangede mailen mig, da den havde overskriften "Eco Friendly for Your Baby - Potty Like a Rock Star!‏" Så jeg klikkede ind, og de har simpelthen alt hvad man skal bruge for at lave sin egne bleer, PUL stof, velcro, mønstre, microfiber der suger, flannel osv :) De har garanteret også andet, men det er hvad der er på bud i dag (tilbuddet gælder til søndag)

Så hvis det er noget, kan i se det HER

Man kan klikke på de 4 øverste emner og se mere af denne kategori hvis det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Husk told, naar det kommer udefra EU wink.gif

Jeg er ikke en oern til at sy, men hvis nogen er det og kaster sig ud i det, saa er Funkjogging.dk ogsaa et godt sted, tror jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk told, naar det kommer udefra EU wink.gif

Jeg er ikke en oern til at sy, men hvis nogen er det og kaster sig ud i det, saa er Funkjogging.dk ogsaa et godt sted, tror jeg :)

Mie (funkjogging.dk) er helt klart et godt alternativ, men synes ikke hun har så meget at vælge imellem ;)

Og ja, man skal lige være obs på at der kan komme told på ens varer fra USA. Men det var også bare lige hvis nogen havde siddet og tænkt over hvor man kunne få de forskellige ting. Så var der lige en side med meget af det man skal bruge. Og så endda på tilbud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da ogsaa en side med super mange fine ting loveshower.gif

Mie er vist paa barsel whistling.gif Derfor farver hun nok ikke stoffer pt., men hun vender staerkt tilbage smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk tip!! :loveshower

Synes bestemt at det ville være topsejt med hjemmesyede stofbleer!

DOG har jeg forlængst vedtaget at jeg ikke kaster mig ud i hjemmesyede. Jeg er simpelthen for doven, for fumlefingret og for lidt kreativ :whistling It just ain't gonna happen :numse Så personligt kaster jeg bare nogle penge efter dem, der laver flotte bleer istedet. :P

Meeeeeen, hvis der er nogen, der kaster sig ud i at lave flotte hjemmesyede bleer, så håber jeg da at de flasher dem herinde!!! :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk tip!! :loveshower

Synes bestemt at det ville være topsejt med hjemmesyede stofbleer!

DOG har jeg forlængst vedtaget at jeg ikke kaster mig ud i hjemmesyede. Jeg er simpelthen for doven, for fumlefingret og for lidt kreativ :whistling It just ain't gonna happen :numse Så personligt kaster jeg bare nogle penge efter dem, der laver flotte bleer istedet. tongue.gif

Meeeeeen, hvis der er nogen, der kaster sig ud i at lave flotte hjemmesyede bleer, så håber jeg da at de flasher dem herinde!!! :lovebk

Lidt gammel tråd at hive fat i, men fandt den under en søgning.

I hvert fald er jeg i gang med at sy mine egne stofbleer, stadig meget i en testfase ;), men er ret stolt af den sidste her.

Billederne er i min min vej til graviditets tråd "ønsker mig en baby", men kan smide billeder op herinde når jeg kommer fra forelæsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se den stofble jeg selv har syet :D det her er forsøg nummer to med pul (øvede mig første med et gammelt dynebetræk ;)) det er meget bedre end det første, det er stadig ikke perfekt men altså :)

post-5117-0-76993200-1378311363_thumb.jp

post-5117-0-39922300-1378311381_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se den stofble jeg selv har syet :D det her er forsøg nummer to med pul (øvede mig første med et gammelt dynebetræk ;)) det er meget bedre end det første, det er stadig ikke perfekt men altså :)

Den er sgu da flot :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er sgu da flot :respekt

Er også meget stolt :) nok også mere end jeg burde være :P..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er sgu da flot :respekt

:ditto 100 gange bedre end jeg kunne have lavet den i hvert fald! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt Den er super flot!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto 100 gange bedre end jeg kunne have lavet den i hvert fald! :lolhit

:respekt Den er super flot!

Mange tak :D!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER