mille1981

Der ér altså to...

101 indlæg i dette emne

Jeg har været væk et par måneder herindefra, men blev altså lige nødt til at stikke hovedet ind og sige hej og få lidt gode råd ;)

Som I måske ved har jeg PCO, og kan derfor ikke teste efter cyklus, men tester lidt i blinde, blot for at se om der på en eller anden måde skulle være sket noget.

I går aftes tog jeg en ÆL og en G-test, og var egentlig mest interesseret i ÆL-testen, bare for at se om jeg kunne fremtrylle bare en svag teststreg på den. Men det blev altså ret hurtigt G-testen der blev mest interessant, for der var altså 2 streger... Den var svag, men den var der. Jeg tog en igen i morges med morgenurin, og der var også en svar streg. Jeg har her til aften taget en ny, og stadig en svag streg. Men burde den ikke blive bare en smule kraftigere? Jeg synes tit man ser en udvilking, når folk har testet flere dage i træk?

Jeg tør slet ikke glæde mig endnu, for tænk nu hvis det blot skyldes en fejl i testene, at de har været opbevaret forkert eller noget helt 3... Jeg har bestilt en clearblue test der skulle komme i morgen. Hvis den også er positiv tør jeg godt glæde mig :whistling

Manden har gæster der først går efter min sengetid i aften, og i morgen tidlig tager han afsted på weekend med hans brødre, så det bliver en meget mærkelig weekend, hvis den også er positiv i morgen...

Ved ikke helt hvor jeg vil hen - er bare skrupforvirret, men bestemt også glad, hvis det viser sig at det er lykkedes helt uden hjælp! Mht. vægttab og job kunne det dog med fordel lige have ventet ½ år, men det er vist aldrig optimalt at blive gravid ;)

Det kan også være at det er falsk alarm, og der slet ikke er nogen grund til mine forvirrede tanker... Andre der har oplevet det?

Forresten, shhhh hvis du kender mig udenfor BK, det kunne jo være der var kommet nye til siden jeg var her sidst. Synes jeg har en del gravide i min omgangskreds pt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HCG fordobles over 2 dage, så hvis jeg var dig ville jeg vente med at teste til i overmorgen igen :)

Krydser for den bare er der :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, spaendende cheerleader3.gif

Det graviditetshormon, som testen maaler, det stiger ikke uafbrudt, men fordobles ca hver anden dag. Det er ikke sikkert at en test vil udvikle sig voldsomt meget fra dag til dag, men over en uge eller to maaske :)

bd.gifbd.gifbd.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En g-test viser kun positivt hvis der er hcg i urinen :yay

Hvis det er meget tidligt du tester så kan der godt i starten være nogle dage hvor testens tydelighed ikke forandrer sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HCG fordobles over 2 dage, så hvis jeg var dig ville jeg vente med at teste til i overmorgen igen :)Krydser for den bare er der :goodluck :goodluck

Ihh, spaendende cheerleader3.gifDet graviditetshormon, som testen maaler, det stiger ikke uafbrudt, men fordobles ca hver anden dag. Det er ikke sikkert at en test vil udvikle sig voldsomt meget fra dag til dag, men over en uge eller to maaske :) bd.gifbd.gifbd.gif

Tak tøser, vidste der var gode råd herinde :lovebk Så vil jeg vente lidt med at gå i panik over at stregen ikke er blevet tydeligere i dag ;) Jeg tester dog sikkert igen i morgen - Jeg kan stadig ikke tro på der er to... Men venter så sikker med clearblue testen til lørdag og tager en strimmel mere i morgen (godt de er billege, med det testniveau jeg har pt. :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende, søde! :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En g-test viser kun positivt hvis der er hcg i urinen :yay

Hvis det er meget tidligt du tester så kan der godt i starten være nogle dage hvor testens tydelighed ikke forandrer sig.

Ja, det er også det jeg siger til mig selv, men eftersom jeg ikke har haft ÆL siden juli, virker det helt surrealistisk, hvis jeg skulle være blevet gravid.

Jeg aner ikke om det er tidligt jeg tester, for jeg har desværre ingen ide om, hvornår jeg evt. har haft ÆL, udover at jeg i et par uger har haft ømme brystvorter... Men testede for et par uger siden, og der var den bragende negativ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende, søde! :glad :glad

Ja, lige nu synes jeg godt min mands gæster kunne smutte ud af døren så jeg kunne snakke med ham, men så er det godt vi har BK :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor spændende. :glad Håber den er der. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spændende!!! Krydser for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt Mille!! Jeg håber og tror på den er der - og tør godt komme med et lille bitte forsigtigt tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor spændende. :glad Håber den er der. :kram

Meget spændende! Jeg håber også den er der, selvom det bestemt ikke var ventet hvis det viser sig at vi klarede den uden hjælp...

Ej hvor spændende!!! Krydser for jer!

Tak! Skal nok komme med en update så snart ejg ved mere!

Hvor dejligt Mille!! Jeg håber og tror på den er der - og tør godt komme med et lille bitte forsigtigt tillykke! :loveshower

Tak for tillykket - jeg håber inderligt, at du om et par dage kan sige et stort tillykke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare spændende :) Håber den er der :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :bd :bd :bd :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor spændende :glad

på en g-test er en teststreg jo gyldig uanset hvor svag eller tydelig den er :) mht. udvikling så vil man først for alvor kunne se en udvikling, hvis man tester hver 2. dag :) Håber at den er der for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige taget et billede med mobilen, men kan ikke få det lagt på fra mobilos, så I må vente med det til i morgen aften...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne ha været mig der skrevet det for en uge siden (hvilket jeg egentlig også gjorde) Har selv pcos og efter MANGE år uden noget så troede jeg faktisk ikke at jeg kunne naturligt, MEN søndag for to uger siden der testede jeg positiv og troede den var falsk positiv, men urinprøve hos lægen og flere test bekræfter mig altså i at den stadig bliver positiv og nu bliver den ikke tydeligere bare hurtigere positiv ;)

Så tillykke med det og se så at få de test herind, vi kan da ikke vente til i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor spændende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne ha været mig der skrevet det for en uge siden (hvilket jeg egentlig også gjorde) Har selv pcos og efter MANGE år uden noget så troede jeg faktisk ikke at jeg kunne naturligt, MEN søndag for to uger siden der testede jeg positiv og troede den var falsk positiv, men urinprøve hos lægen og flere test bekræfter mig altså i at den stadig bliver positiv og nu bliver den ikke tydeligere bare hurtigere positiv ;)

Så tillykke med det og se så at få de test herind, vi kan da ikke vente til i morgen ;)

Ej Trine det har jeg først set lige nu :glad

Tillykke tillykke tillykke :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej Trine det har jeg først set lige nu :glad

Tillykke tillykke tillykke :loveshower :loveshower :loveshower

Tak søde, men nu er det jo ikke min tråd ;)

Venter stadig utålmodigt på TS sætter billede ind ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spændende Mille.. :goodluck jeg håber så meget den er der for jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at læse din historie Trine! Og et kæmpe tillykke til dig! jeg var jo også sikker på vi skulle have hjælp, da min ene Gynekolog sagde at vi nok ikke kbyte selv. Men måske har fem måneder på pco-kost været nok...

Kunne ikke vente med at fortælle manden det, så holdt mig vågen til kl sent indtil han endelig kom i seng. Han smilede og kiggede på mig, og spurgte om han skulle køre på tanken ;) i dag er jeg godt nok bare træt, men det bliver man vist af fem timers søvn... Godt det er kort dag på jobbet i dag!

Jeg skal nok sætte billedet ind så snart jeg kan, men er først ved computeren ugen i aften :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager tastefejl, mobilen vil ikke helt som jeg vil....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nej nej nej... Jeg kan da ikke vente helt til i aften.... Det er jo tortur.... VI VIL SE NU...!!!!

Jeg ved ikke hvad der har virket for mig... Om det er fordi jeg tænker mere over hvad vi spiser herhjemme, metforminen eller rygestoppet er altsammen uvist, men fakta er at pludselig var den der bare da det var allermest uventet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende :loveshower

Du får også et forsigtigt tillykke fra mig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER