mille1981

Der ér altså to...

101 indlæg i dette emne

Jamen man kan jo sagtens se to stregers mon ikke også clearbluen vil sige GRAVID, når du får den :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med dem positive test :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart at høre det ikke kun er mig der er testo-man. Jeg tror ejg ved lige prøcis hvordan du har det. Jeg har taget 4 tests på 48 timer :whistling og har ret så meget lyst til at tage en mere... Men når man har prøvet så længe, så virker det bare helt uvirkeligt når det sker!

Det bliver ikke nemmere... lige for tiden går jeg og overfortolker ALLE tegn.. Gør brysterne ikke ondt nok, hvorfor har jeg ikke morgen kvalme, borde jeg kunne mærke noget osv... Jeps, bliver bare rart at blive scannet :)

Men ring til lægen på mandag og bestil en tid, så tager de også lige en test så føler man det lidt mere virkeligt... Gik derfra tudende ned gennem byen fordi jeg slet ikke kunne forstå det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mille :D

Jeg har først lige læst din tråd nu her... Har ikke været super aktiv de sidste par dage :)

Men vildt og TILLYKKE, hvor det da bare skønt!!!

Har du prøvet med den der clearblue også?? Ikke fordi jeg skal så nogen tvivl, er bare nysgerrig!! Og jeg holder min mund lukket, ingen tvivl!

Selvom jeg tænker at du sikkert eller i hvert fald muligvis har snakket med vores fælles bekendte om det!?!? ;)

Stort kram og tillykke herfra!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :balloons

Hvor er det dejligt for dig.

KÆMPE KÆMPE tillykke med de 2 streger..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også sagtens se en streg :)

Stort tilykke :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mille :D

Jeg har først lige læst din tråd nu her... Har ikke været super aktiv de sidste par dage :)

Men vildt og TILLYKKE, hvor det da bare skønt!!!

Har du prøvet med den der clearblue også?? Ikke fordi jeg skal så nogen tvivl, er bare nysgerrig!! Og jeg holder min mund lukket, ingen tvivl!

Selvom jeg tænker at du sikkert eller i hvert fald muligvis har snakket med vores fælles bekendte om det!?!? ;)

Stort kram og tillykke herfra!!!!

Tak for din hilsen :)

Jeg har ikke prøvet clearblue endnu - postmanden har endnu ikek været her :( Men testen i går aftes blev tydeligere end de andre, så det går den rigtige vej :) Den clearblue jeg har bestilt, skulle kunne sige noget om hvor langt henne man er. Om det virker eller ej ved jeg ikke, men når den komemr, så prøver jeg.

Jeg har ikke fortalt det til S endnu. Vi skal i biffen på fredag, så måske hun får det af vide der. Tror ikke jeg kan holde mund ;) Men på den anden side vil jeg også gerne lidt længere hen, inden jeg fortæller det til folk... Men kender jeg mig selv, kan jeg altså ikke tie stille 8 uger endnu... Kom også til at fortælle mine veninder om det, da min mand og jeg skulle på rådhuset selv om det var en hemmelighed :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en gang tak for alle Jeres tillykker - det er rigtig skønt at se så mange :lovebk

Min mor kom lige uanmeldt forbi for ldit siden. Og jeg havde bogen "2 streger og 1000 tanker" og "Venindeguide til mor-skab" liggende på natbordet... Heldigvis skulle hun bare lige aflevere noget og smuttede hurtigt igen.

Jeg ved ikke helt hvornår jeg skal fortælle det. Jeg er jo stadig bange for at det går galt. Hvis det gør det det tror jeg ikk,e at jeg vil tude i flere dage, men håber at jeg ser der som en kæmpe sejr at jeg rent faktisk kan blive gravid uden hjælp, men at spiren bare ikke var stærk nok til at blive siddende denne gang. Og så orker jeg helt ærligt ikke en masse medfølende ord på vejen, fordi jeg er kommet til at fortælle det til en hulens masse mennesker (udover alle de 1000 medlemmer der er på BK....).

Hmmm... må vende det med manden i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for din hilsen :)

Jeg har ikke prøvet clearblue endnu - postmanden har endnu ikek været her :( Men testen i går aftes blev tydeligere end de andre, så det går den rigtige vej :) Den clearblue jeg har bestilt, skulle kunne sige noget om hvor langt henne man er. Om det virker eller ej ved jeg ikke, men når den komemr, så prøver jeg.

Jeg har ikke fortalt det til S endnu. Vi skal i biffen på fredag, så måske hun får det af vide der. Tror ikke jeg kan holde mund ;) Men på den anden side vil jeg også gerne lidt længere hen, inden jeg fortæller det til folk... Men kender jeg mig selv, kan jeg altså ikke tie stille 8 uger endnu... Kom også til at fortælle mine veninder om det, da min mand og jeg skulle på rådhuset selv om det var en hemmelighed :blush

Spændende med den clearblue!!! Jeg prøvede ikke selv sådan en da jeg fandt ud af at jeg var gravid.. Men min test var også meget tydelig om aftenen.. Det var vidst to dage efter jeg skulle have haft min mens. Men ville, efter jeg har set de dersens clearblue, have prøvet en :) Og din lyder jo super interessant!! :) Og dejligt, at de bliver tydeligere og tydeligere :)

OK - vedr. S :) Jeg ved hun bliver SÅ glad, når du siger det!!

Og ydermere, vi valgte at sige det til nærmeste venner og veninder relativt hurtigt og jeg også til mine kollegaer. Et valg vi tog, fordi jeg ikke kan holde det hemmeligt overfor de nærmeste, men også fordi jeg kom frem til skulle det gå galt jamen så ville jeg hellere at folk omkring vidste hvad der skete og at jeg ikke skulle til at fortælle det hele efterfølgende, når jeg var ked af det.. Håber det gav mening :)

Men ihhh Mille, det glæder mig rigtig meget at du står med to streger!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortalte det til den naermeste familie og faa venner fra starten. Men ogsaa en masse andre, hvilket jeg ikke ville goere en anden gang :)

Dejligt, at den er tydeligere loveshower.gifloveshower.gifloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... var på nettet for at bestille tid hos lægen - men den første ledige tid var 1. maj! Jeg har bestilt tid, men tror jeg ringer derop i løbet af ugen, og hører om jeg skal/kan komme tidligere... De må jo gemme nogle mere akutte tider, som man så kun kan bestille på telefonen. Det kan da ikke være rigtig, at man skal vente en måned med at komme til sin praktiserende læge!

Har fået clearbluen med posten, men der står at det mest nøjagtige tidspunkt kommer med morgenurin, så jeg venter til i morgen med at teste. Har i stedet taget en strimmeltest som kompensation :rolleyes

Har snakket i telefon med min svigerinde og mormor i dag - det er bare svært at holde mund! Glad for I gider lytte herinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, ja, vi kunne ikke holde mund overhovedet! Det startede med at min mand kaldte en fjern ven op og fortalte det og saa ringede ned efter svigermor, som kom op og fik nyheden. Saa maatte jeg da ogsaa ringe til min mor og far laugh.gif

Spaendende med Clearblue imorgen bd.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud, hvor spændende!!! Nu har jeg været bortrejst, så har først set tråden her nu. Jamen altså! Hååååååber for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med :gravid Kan se du havde købt en af de Clearblue tests med uge indikator- og de er altså lidt nogle snydere! De fortæller kun om befrugtningen er sket indenfor 1-2 uger, 2-3 uger eller 3+ - og ikke om du er 4+X eller lignede. Det troede jeg nemlig da jeg købte en, også bliver man ikke meget klogere af et 3+ ;)

Igen stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuuuuh glæder mig SÅ meget til du kommer med din clearblue :) Er SIKKER på at den siger det samme som de andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, clearblue sagde gravid, og at befrugtningen er sket for en til to uger siden :)

Der var dog lidt blod på papiret i morges men håååber at blyp sidder fast derinde... Men tænk hvis jeg ikke havde testet i onsdags, så havde jeg jo været glad for blodet, for ville så bare tro det var min mens der endelig kom...

Manden kommer hjem i løbet af eftermiddagen. Håber han har kunne tie stille overfor hans brødre, selvom de nu har været sammen en hel weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg klar til en update på din clear blue test ;) Du ville tage den her til morgen, ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov - også imens jeg skriver laver du en update!! :D

Ihhh... Den siger også at du er gravid!!! Skønt :)

Håber ikke at blødningen betyder noget!!! Jeg har jo blødt flere gange i starten af min graviditet, uden at det har betydet noget.. Men blod er aldrig rart!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er taget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Hvor er det fantastisk :balloon håber ikke blodet har nogen betydning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med det! balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med den positive Clearbluerolleyes.gif

Jeg krydser saa meget for at spiren har taentk sig at blive der og at det bare er lidt pletbloedning - maaske er det den bloedning som kan komme, naar aegget saetter sig fast, som kommer ud nu... Selv har jeg ogsaa blodt i starten, saa det er ikke unormalt bd.gifbd.gifbd.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh altså :loveshower Det er jo under alle omstændigheder et super godt tegn! Kan du så "bare" tage at blive derinde lille mus :biglove

:bd :bd :bd

Det passer jo også nogenlunde med, at du skulle have mens nu, og det er jo heller ikke unormalt, at man bløder lidt i den forbindelse. Uhhh jeg håber for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med positive historier, selvom der er blødninger i starten... Har dog en del ondt i maven også. Føler det lidt som jeg skal have mens... Er det normalt?! Masser af forvirrede tanker... Nu må manden altså godt snart komme hjem!!!

post-94-091403400 1333276073_thumb.jpg

Testen indikerer, at befrugtningen er sket for 1-2 uger siden :loveshower Hvilket vil sige jeg er omkring 3-4 uger henne. Men eftersom jeg kunne teste positiv i onsdags, er det jo nok 4+x...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De gange jeg har blødt, har jeg følt at jeg skulle have mens... Også selvom det, de to gange jeg har blødt, var i 14 dage begge gange.

Legiment smerter føles også som mens smerter... Det kan jo være begge dele!

Mine blødninger kom fra en blodlomme som lå lige udenfor moderkagen. Har nu ikke blødt i 14 dage, så satser på at denne lomme er tømt. Skal tjekkes for det til MD scanningen d.18 April :)

Håber at din blødning ingen betydning har!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER