Påskeharen

Påskekonkurrence

125 indlæg i dette emne

Nogle ting er op af bakke :balloons :balloons

PÅSKEHARE der er sket noget med min signature der står noget med sort jeg ikke forstår :balloons

Hold da op - det er kun 14,8 milliarder indlæg! det når du da snildt i aften!! :yiepie

(og nu må du godt kalde det en udfordring!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nogle ting er op af bakke :balloons :balloons

PÅSKEHARE der er sket noget med min signature der står noget med sort jeg ikke forstår :balloons

:bask :bask :bask :bask :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle ting er op af bakke :balloons :balloons

PÅSKEHARE der er sket noget med min signature der står noget med sort jeg ikke forstår :balloons

Sej signatur :P

Men det når du da sikkert :) Sikke en udfordring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dobbelt post ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til MLM og Vanni

Så tror jeg vist lige I er oppe på 14841241484 besvarelser, som I skal nå at lave før I er med i konkurrencen

:bask

[/Quote]

:sc

Kan du ikke bare banne Vanni og MLM indtil efter påske? Så øger det vi andres vinderchancer ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:sc

Kan du ikke bare banne Vanni og MLM indtil efter påske? Så øger det vi andres vinderchancer ^_^

Og det er derfor du dobbel poster :whistling Nå men jeg holder da bare et par dages pause no problemo :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:sc

Kan du ikke bare banne Vanni og MLM indtil efter påske? Så øger det vi andres vinderchancer ^_^

God ide :P

Hvordan kan I forresten se, vores antal besvarelser fra en bestemt dato til en anden, er det admin power?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det er derfor du dobbel poster :whistling Nå men jeg holder da bare et par dages pause no problemo :balloons

Man bliver nødt til at dobbelt poste hvis man vil høres i den her hønsegård ;)

Og bliv du bare. Kan jo godt li jer alligevel :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:sc

Kan du ikke bare banne Vanni og MLM indtil efter påske? Så øger det vi andres vinderchancer ^_^

Se den er jeg med på ;)

Og hvad sker der så lige for de der døde påskekyllinger nogle har fået... Ja jeg synes måske bare det er en smule morbidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så forresten at en gammel bruger herindefra har fået påskeæg i form af en ny bil... Sådan et ønsker jeg mig også søde Påskehare ;) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:sandie mmmmmh påskeæg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se den er jeg med på ;)

Og hvad sker der så lige for de der døde påskekyllinger nogle har fået... Ja jeg synes måske bare det er en smule morbidt ;)

kære lille påskehare

på dette punkt må jeg altså give Trine ret. Tænk hvis det havde været harer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kære lille påskehare

på dette punkt må jeg altså give Trine ret. Tænk hvis det havde været harer

Jeg syntes sgu det er verdensklasse og lige noget jeg kunne finde på :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes sgu det er verdensklasse og lige noget jeg kunne finde på :balloons

Og jeg synes det er genialt at "din" ene hare hedder Arne! Jeg har sq* aldrig hørt om påskeharen Arne før!! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kære lille påskehare

på dette punkt må jeg altså give Trine ret. Tænk hvis det havde været harer

Arghhh Gitte - du må ALDRIG ALRIG snakke om døde harer - det løber mig koldt ned af min pelsbesatte ryg :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så forresten at en gammel bruger herindefra har fået påskeæg i form af en ny bil... Sådan et ønsker jeg mig også søde Påskehare ;) :whistling

Det kender jeg ikke noget til - medmindre den bil kan klemmes ned i et lille påskeæg, så hun nok se laaaaangt efter den :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kender jeg ikke noget til - medmindre den bil kan klemmes ned i et lille påskeæg, så hun nok se laaaaangt efter den :bunny

Definer lille... Altså hvis vi nu siger at jorden er guds eget lille påskeæg, så kan den HELT sikkert klemmes ned i en, men snakker vi et kinderæg, ja så kan det godt være at det bliver lidt af et "gør selv" projekt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Definer lille... Altså hvis vi nu siger at jorden er guds eget lille påskeæg, så kan den HELT sikkert klemmes ned i en, men snakker vi et kinderæg, ja så kan det godt være at det bliver lidt af et "gør selv" projekt ;)

Fiat panda - nu som saml selv :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig fået noget, jeg har aldrig fået noget, jeg har aldrig, aldrig, aldrig, aldrig fået noget!! :rolleyes :lolhit :blush :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig fået noget, jeg har aldrig fået noget, jeg har aldrig, aldrig, aldrig, aldrig fået noget!! :rolleyes :lolhit :blush :bask

Passer ikke..: Du har MINDST fået noget en gang, ellers er du et sandt påskemirakel med den ticker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Passer ikke..: Du har MINDST fået noget en gang, ellers er du et sandt påskemirakel med den ticker ;)

Argh jeg tænkte nok den kom!! :D Ja et sandt påskemirakel. :whistling De andre 2 er julemirakel og øhh et andet mirakel. :P

Nej jeg tænker mere, sære tickere og vunde konkurencer. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad hedder påskeharen i de forskellige dele af Danmark? Jeg er opvokset i Sønderjylland, hvor mussehare kommer med æg :) hvilket den selvfølgelig også gør heroppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til Påskehare - endnu en ven er tilføjet :balloon :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh jeg tænkte nok den kom!! :D Ja et sandt påskemirakel. :whistling De andre 2 er julemirakel og øhh et andet mirakel. :P

Nej jeg tænker mere, sære tickere og vunde konkurencer. ;)

Ja ja, men så må du jo være mere præcis ;) Så kom ikke og sig du ikke har fået noget..: du vælter jo nærmest i det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hyggeligt at du kigger forbi BK påskehare :)

Men jeg håber, at du husker din aftale med min datter om at komme forbi sommerhuset i påsken, så hun kan komme ud og finde påskeæg i haven :loveshower;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER