Pari

Hvad sker der med min krop?

17 indlæg i dette emne

Hej alle sammen. Min mand og jeg har været igang med projekt baby i over 1 år nu. Jeg skal have min menstruation den 3. "som jeg håber udebliver".

Min cyklus er på 31 dage. Hvis jeg er gravid, så er jeg 3+3 idag. Jeg har haft lidt brunt udflåd idag, som jeg aldrig plejer at have. Har de sidste par dage også haft meget vandigt udflåd og føler mig meget oppustet.

Er der nogen af jer, der har prøvet det under jeres graviditet. Håber jeg kan få nogle svar på min bekymring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næ men du kunne jo forsøge at teste om et par dage og se hvad der sker :balloons

:goodluck :goodluck Med babyprojekt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke vente med at teste, derfor vil jeg høre om nogen har oplevet det, under deres graviditet.

Men jo tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vandligeudflåd er er vist mange der ar prøvet (ikke mig) - så jeg ville teste hvis jeg var dig - jeg kunne ikke vente :whistling hvis jeg var dig, så jeg havde nok købt nogle billige tests og så forsøgt alligevel :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positivt 3+3, så hvis jeg var dig, ville jeg da bare prøve at teste så hurtigt som muligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde (har :rolleyes ) også vandigt udflåd og var (er :rolleyes ) oppustet. :goodluck

Jeg vil dog anbefale at vente med at teste til du er gået OVER tid, så du mindsker risikoen for at blive skuffet HVIS nu det er en BIO. Jeg tænker også at udflåd og luft godt kan være nogle af de ting, som kroppen gør uden at man er gravid, fordi man håber det rigtig meget...

Men jeg krydser da fingre for at du får to streger, når du tester!!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser, tak for jeres dejlige svar.

Jeg tror jeg venter med at teste, hvis jeg kan holde mig fra det.

Har nemlig et spørgsmål. Jeg har haft samleje med min mand, og derefter haft en masse bruntlig udflåd, men overhoved ingen smerter. Har læst mig lidt frem til at det kan være pga. Sarte slimhinder. Er virkelig i tvivl.

Er der nogen, der har haft implations blødning og derefter en mild blødning som brunt udflåd, efter samleje.

Venter spændt på jeres svar.

Mange knus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nix.. har aldrig haft blødning eller brunligt udflåd efter samleje..

Men følte mig meget oppustet lige da jeg var blevet gravid og havde (har) også vandtyndt udflåd..

Så :goodluck :goodluck :goodluck og :bd :bd :bd :bd Håber du for de 2 streger!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber da på Positivt svar når du må testebd.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Anette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser, tak for jeres dejlige svar.

Jeg tror jeg venter med at teste, hvis jeg kan holde mig fra det.

Har nemlig et spørgsmål. Jeg har haft samleje med min mand, og derefter haft en masse bruntlig udflåd, men overhoved ingen smerter. Har læst mig lidt frem til at det kan være pga. Sarte slimhinder. Er virkelig i tvivl.

Er der nogen, der har haft implations blødning og derefter en mild blødning som brunt udflåd, efter samleje.

Venter spændt på jeres svar.

Mange knus.

Jeg var vist ret sart i starten havde dog ikke blødninger efter samleje, men jeg havde en masse blødninger i starten, i hvert fald flere end jeg selv syntes var sjovt :( men den lille havde det helt fint, så det kan godt være det! Jeg krydser fingre for dig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Majs, hvordan var din blødning? Kraftig som menstruation? Er lige vågnet med smerter og jeg er begyndt at bløde rigtig meget, så har ingen håb mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld det sene svar, har været på ferie.

Øv hvor træls for dig. Nej jeg havde muren i maven den første måned eller halvanden og så var der blod på papiret da jeg var på toilet - en enkelt gang var der direkte rødt i trusserne også. Var virkelig bange hver gang, men HELDIGVIS er den der endnu og spræller dagligt :loveshower

Jeg krydser fingre for projekt baby lykkes snarest muligt :goodluck Husk for hver mens er der en ny chance :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak. Har brug for en masse baby støv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :bd :bd Sender en bunke afsted, håber du snart står med de to magiske streger... det er så magisk når du ser streg nummer to.. :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh hvor bliver jeg glad for at høre, sådan nogle positive og dejlige ord. Tusind tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER