rikkes78

efterveer av for H......!!!

9 indlæg i dette emne

Ja dem der siger at efterveer bliver værre for hvert barn man føder.... De har RET... For dælen hvor gør de ondt, selv her en god uge efter fødslen.. Synes det var slemt efter barn nummer 3 men denne gang er jo helt vildt. Håber snart det bliver bedre.. Skulle bare lige af med lidt galde.. Sorry.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er jeg hverken ekspert eller særlig vild med at forskrække folk, men jeg ville altså be om et læge tjek en af dagene hvis jeg var dig - for så ondt syns jeg ikke det skal gøre. Jeg har født 3 børn, og efter min 2. fødsel havde jeg meget smertefulde efterveer, men det viste sig at skyldes at livmoderen ikke trak sig sammen som den skulle pga der var hinderester og blod i den. Jeg gik til læge fordi jeg havde klumper i barselsblodet, og endte med at måtte ha en udskrabning 9 dage efter fødslen.

Håber selvfølgelig der ikke er noget galt hos dig, og du bare er lidt mere øm i livmoderen end de fleste. Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( en lille trøstekrammer herfra :kram2

og så håber jeg da ikke at der er noget galt, som Saga74 havde oplevet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pu ha nej jeg må til lægen mandag hvis det fortsætter.. Synes også blødningen er blevet lidt værre.. Det var ellers stilnet meget af :(

tak for krammet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedre at få det tjekket så!

:kram til stakkels dig som skal ha så dumme smerter. Håber det bedste for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de er væk igen men det tog godt nok lang tid denne gang.. Det blev bedre hen over weekenden så tog ikke til lægen. Men skønt det er ovre så venter jeg bare på at jeg stopper med at bløde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her 6 ½ uge efter fødslen bløder jeg stadig <_< ... vildt træls

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har blødt i 9 uger med de andre.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER