Girl Next Door

Blogger i?

19 indlæg i dette emne

Nu er jeg så småt begyndt at få gang i min blog, men er dog stadig meget grøn på området. Jeg tænkte at vi herinde kunne linke til vores blog, og lige skrive kort om hvad bloggen omhandler. Så kan jeg opdatere her i #1 med en liste samt beskrivelse af hvad bloggen omhandler :)

Er i med på den?

Girl Next Door - Made In Wonderland By Alice - En blog om kreative sysler. Mest syning.

Vanni - Vanni's verden - En blog om livet som administrativ gravid

Loneb - Fam. Berthou Engelhardt - En blog om hverdagens trommerum :)

Fister - Cici på glatis - En blog om kringlerne oppe i hovedet ;)

Brineh - Brineh's blog - En blog om syslerier og lidt af hvert

Amaryllis - Rosenbak - En blog om stort og småt, dog mest om vores liv

Vinnus - Mine Digte - En blog med mine digte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min blog hedder Made In Wonderland By Alice og er om de kreative sysler jeg laver. Dog mest syning, da jeg ikke er så ferm til så meget andet :rolleyes Dog overvejer jeg om den også skal omhandle vores baby projekt, men ved ikke om jeg har lyst til at udstille mig SÅ meget på nettet.. Så lige nu er den kun om krea :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en blog, og kan læses her

Den handler om at være adminstrativ gravid og hundeejer, altså om mit liv på ventelisten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vannis blog hedder: Vannis verden og handler om livet som adminstrativ gravid :) big surprice

Dejligt man kan lure lidt med derinde også ;) Nu er jeg faktisk snart en ægte stalker. jeg ved hvor du bor, har dit telefon nummer, kan snage herinde, på bx og nu også på din blog. Jep jeg er en vaskeægte stalker! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt man kan lure lidt med derinde også ;) Nu er jeg faktisk snart en ægte stalker. jeg ved hvor du bor, har dit telefon nummer, kan snage herinde, på bx og nu også på din blog. Jep jeg er en vaskeægte stalker! :lolhit

ha ha ha jeg tænkte netop det samme, men kæmpede lige med at få lagt et link ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en blog der handler om vores familie herhjemme så den hedder Fam. Berthou Engelhardt ;)

Den er egentlig mest til familie og venner så de kan følge med, men I er velkomne til at kigge med alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jah men okay så: Cici på glatis hedder min, og I er nok så godt som de første som evt. læser den.

Den handler ikke om noget særligt, bare om alle kringlerne oppe i mit hoved. Jeg ved stadig ikke hvad den udvikler sig til.

(Og du dér LoneB :glad Jeg hedder også Engelhardt - meget sjovt, egentlig).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har os en blog Lige her :-)

Den handler om mine syslerier og sådan lidt af hvert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er listen opdateret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jah men okay så: Cici på glatis hedder min, og I er nok så godt som de første som evt. læser den.

Den handler ikke om noget særligt, bare om alle kringlerne oppe i mit hoved. Jeg ved stadig ikke hvad den udvikler sig til.

(Og du dér LoneB :glad Jeg hedder også Engelhardt - meget sjovt, egentlig).

Ej hvor skægt :D Jeg er blevet gift til navnet, så har ikke heddet det så længe ;) Hvad med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor skægt :D Jeg er blevet gift til navnet, så har ikke heddet det så længe ;) Hvad med dig?

Jeg er født med det, det stammer fra min morfars familie (vist nok oprindeligt fra Tyskland), noget med en tysk soldat som kom hertil vist. Hos os er det et mellemnavn nu:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er født med det, det stammer fra min morfars familie (vist nok oprindeligt fra Tyskland), noget med en tysk soldat som kom hertil vist. Hos os er det et mellemnavn nu:)

Ja der er det vist også meget almindeligt :) Jeg ved ikke lige hvor det kommer fra hos manden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en blog, men er på fra telefon så kan ikke linke - men den hedder http://Rosenbak.info - en blog om stort og småt, mest om livet hos os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om jeg er den eneste i verden, der ikke har en blog :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om jeg er den eneste i verden, der ikke har en blog :rolleyes

nej det tror jeg ikke du er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om jeg er den eneste i verden, der ikke har en blog :rolleyes

Jeg har heller ikke vores liv er ikke så spændende :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke vores liv er ikke så spændende :balloons

Heller ikke her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ikke her :)

Heller ikke her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit linkJeg har en blog hvor jeg af og til lægger digte ind, så den er ikke blevet opdateret i et stk tid. :rolleyes

Men det var mest for at have et sted at lægge mine digte efter digte.dk blev lukket ned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER