pjevser79

så fik vi det grønne lys

23 indlæg i dette emne

Så fik vi endelig det grønne lys så skal scannes på mandag og hvis ægblæren er stor nok så skal jeg tage ægløsning sprøgten mandag aften og have insimertion på onsdag ;0b er så glad. Men også lidt øv for hvis vi ikke bliver gravid denne gang så skal jeg have en opration da de har fundet en cystes hvor der er knogler, hår og brusk i så den skal væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hepper for at det lykkes første gang :glad

Det bliver rigtig spændende. Du må endelig holde os opdateret herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for jer på mandag, og at det lykkes denne gang :goodluck

- skal selv afsted til scanning på mandag, så lad os håbe, at vinden blæser i vores retning :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

glæder mig til i morgen om ægget er klar til en æl sprøjte, er godt nok spændt kan godt mærke at det hele kører rundt i hovede på mig glemmer ting hele tiden det er ikke sjovt øvøv og drømmer hele tiden at jeg er gravid og sådan nogle ting. så jeg krydser finger ss, og skal nok krydse finger for dig Hyrskov i morgen jeg har tid kl 9.20 så skal heldigvis ikke ventet så lang tid i morgen og om aften tager jeg med min mor og datter til norge og kommer hjem onsdag morgen hvor jeg skal have min insimertion onsdag middag så det er dejligt ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv skal scannes igen torsdag æg kun 5 mm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for, at æggene er blevet meget større til torsdag :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også men de sagde at jeg nok først skulle have insimertion i starten af næste uge syntes det lyder underligt da efter mit regnstykke skulle have æl på fredag så går der da for lang tid gør det ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan ikke rigtigt bruge din egen beregning af hvornår du har æl længere, når du er i behandling. Hvis din ægblære kun var 5 mm sidst du blev scannet, så skal den jo immervæk alligevel vokse noget inden der kommer naturlig æl, så det tror jeg slet ikke du skal bekymre dig over.

Det bliver spændende at høre hvor stor den er i morgen - jeg tror sagtens der kan komme tale om inseminering i starten af næste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv også :kram

Du kan nok ikke regne helt, at du kan regne dig frem til din ÆL, for du bliver jo styrret hormonelt af dem. Og når ægget ikke er større, så går det vel noget tid endnu. Mine æg var i mandags mellem 10-12mm, idag var de 13-15mm, og skal så til kontrol fredag igen. Men jeg regner ikke med at skulle tage ÆL-sprøjten før tidligst fredag aften - muligvis først lørdag eller søndag. Så tror det passer meget godt med, at de siger en gang i næste uge til dig.

Men øv hvor er den ventetid bare træls :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er ikke i hormon behandling er i mit naturlig cyklus så krydser finger for at det lykkes jeg er i det offentlige så der er ikke noget i weekenden kun i hverdage så håber at det paser det i siger men glæder mig til i morgen skal være der kl 9

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahhh ja så kan jeg godt se, hvorfor du prøvede at regne dig frem. Men tror ikke du skal regne med ÆL på fredag, når de ikke var større??? Naturen laver dem vel også store, inden de løsnes? Ved du hvor store de skal være - har de nævnt det?

Jeg er også inden for det off., og jeg skal skam afsted i weekenden, hvis det er det, som det kræver.

Spændende hvad de har at sige i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ok de har ikke sagt noget men er det ikke omkring de 15 til 18 mm det skal være. Ok jeg troede ikke at de lavede noget i det off når der var weekend og ferier men nu må vi se hvad der sker i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, jeg tror også de fra naturens side lige skal vokse sig op til en 17 mm inden de måske løsner. Så tror stadig bare du kan tage det roligt :)

Jeg er også i det offentlige, og blev tilbudt ægoplægning en lørdag, så noget laver de i hvert fald i weekenderne. Ved dog ikke om de ser forskelligt på det fra sted til sted og fra IUI til IVF...?

Ferier tror jeg til gengæld til holder helt lukket. Mener at de på Skejby lukker ned en uge over jul og to uger i sommerferien, hvor der ingen muligheder er. Hvordan det er med påsken f.eks. ved jeg faktisk ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øvøv ingen baby til os denne gang de var blevet enig om at jeg skal opereres i stedet for og at den ene æggestok skal væk pågrund af den cystet det var godt nok lidt overvældene det gik rigtig hurtigt helt pludselig blev jeg lyttet på fik taget blodprøver, snakkede med anastæsilægen og dagkirugi afd. og fik en tid den 10 maj. ikke en rar måde men det skal jo gørers og så kan vi gå igang efter sommerferien hvor de så vil stimulere mig da jeg så kun har en æggestok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øvøv ingen baby til os denne gang de var blevet enig om at jeg skal opereres i stedet for og at den ene æggestok skal væk pågrund af den cystet det var godt nok lidt overvældene det gik rigtig hurtigt helt pludselig blev jeg lyttet på fik taget blodprøver, snakkede med anastæsilægen og dagkirugi afd. og fik en tid den 10 maj. ikke en rar måde men det skal jo gørers og så kan vi gå igang efter sommerferien hvor de så vil stimulere mig da jeg så kun har en æggestok

:kram :kram2 :kram :kram2 :kram

Øv en skuffelse! Jeg håber, det så lykkedes efter din operation! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kiss :kram :kram2 :kiss :kram

Øv øv øv! Håber du er ok. Rigtig meget øv, at der ikke sker noget i denne omgang. Men dejligt at de vil gøre noget aktivt for dig via stimulation, når I må komme i gang igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahhh ja så kan jeg godt se, hvorfor du prøvede at regne dig frem. Men tror ikke du skal regne med ÆL på fredag, når de ikke var større??? Naturen laver dem vel også store, inden de løsnes? Ved du hvor store de skal være - har de nævnt det?

Jeg er også inden for det off., og jeg skal skam afsted i weekenden, hvis det er det, som det kræver.

Spændende hvad de har at sige i morgen!

Ikke altid. Kroppen kan godt sende dem afsted mens de er alt for små, f.eks. hvis man har PCOS. Hvis den gør det er de ikke store nok til at kunne blive befrugtet og man bliver derfor ikke gravid, så naturen har heller ikke altid styr på det. Men som regel har den jo :) Ville bare lige pointere at det ikke er en garanti at æggene er store nok ved naturlig ÆL. Læste om det i en af mine utallige bøger om PCOS og behandling af samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øvøv ingen baby til os denne gang de var blevet enig om at jeg skal opereres i stedet for og at den ene æggestok skal væk pågrund af den cystet det var godt nok lidt overvældene det gik rigtig hurtigt helt pludselig blev jeg lyttet på fik taget blodprøver, snakkede med anastæsilægen og dagkirugi afd. og fik en tid den 10 maj. ikke en rar måde men det skal jo gørers og så kan vi gå igang efter sommerferien hvor de så vil stimulere mig da jeg så kun har en æggestok

Ej hvor er det synd for dig :( Det er en lang periode i skal holde pause fra PB og endnu værre at du skal gennem operation :( Håber alt går som det skal og at du ikke bliver for generet af det. Held og lykke med både operation og PB :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har snakket med klinikken i dag da jeg har haft ondt hele weekenden men de vil ikke gøre noget da det ikke er akute smerter og de ved jo hvad det er. men de har flytter min op dag til den 16 april istedet for den 10 maj så det er godt kun 15 dage tilbage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har snakket med klinikken i dag da jeg har haft ondt hele weekenden men de vil ikke gøre noget da det ikke er akute smerter og de ved jo hvad det er. men de har flytter min op dag til den 16 april istedet for den 10 maj så det er godt kun 15 dage tilbage

Det er jo lige om lidt. Håber alt går som det skal og at du snart er ovenpå igen. Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er det på Mandag at op skal forgå er godt nok nervøs. Så jeg har ikke fået min men. som jeg skulle i fredags så er lidt spændt hvornår den kommer jeg plejer at være temmelig pærsic men ikke denne gang. Har det bare sådan nu at det gerne må være overstået gider ikke ventet mere, er godt nok glad for at jeg ikke skal ventet til den 10 maj som var min første dato, det kan godt betale sig at ringe og brokke sig. Men min tanker kører omkring det hele tiden og hvordan jeg skal forklare det til min datter og hvordan hun tager det. Hun får det at vide i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik op? Håber du er ok :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det gik godt men havde godt nok mange smerter efter op. og de fandt også noget andet noget med slimhinde som ikke skulle sidder der hvor det sad altså nogle forandreninger men ikke noget alvorligt men den eneste måde man kan behandle det på er at tage p-piller da det øger mens. smerter men det holder jo ikke lige med vores baby projekt. Så nu slapper jeg bare af for at komme ovenpå igen men har smerter når jeg ikke lige tænker mig om og får båret noget der er for tungt eller går lidt for meget. Håber at vi lige når en insimeringen inde sommer ferien men det tror jeg desværre ikke men nu krýdser vi finger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER