Posted March 29, 2012 Like :mam Cognac Dislike.. Får kvalme bare ved tanken om smagen.. :puke Biblen? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2012 Dislike.. Får kvalme bare ved tanken om smagen.. :puke Biblen? Like, jeg er ikke kirsten men det er da en fin historiebog Motionscykel Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2012 Like, jeg er ikke kirsten men det er da en fin historiebog Motionscykel Like... Så længe jeg ikke skal op og køre den selv ;) Har sagt til manden han gerne må få en med sidevogn og så skal den være med varme, isoleret. tv osv ;) PÅSKEHAREN Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2012 Besvaret I dag, 13:23 Thalia, den 29 March 2012 - 06:09, sagde: Dislike.. Får kvalme bare ved tanken om smagen.. :puke Biblen? Like, jeg er ikke kirsten men det er da en fin historiebog Motionscykel DISLIKE Motionscykel, kan simpelthen ikke se meningen med at sidde på en cykel uden at komme nogen steder. KAKAO Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2012 Hov jeg kan ikke finde ud af at gøre som jer andre med de kasser hvor de andres besvarelse står i. men jeg DISLIKE altså Motionscykel. og det nye ord er: KAKAO Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2012 Hov jeg kan ikke finde ud af at gøre som jer andre med de kasser hvor de andres besvarelse står i. men jeg DISLIKE altså Motionscykel. og det nye ord er: KAKAO Like Dobbelt dyner Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2012 Like Dobbelt dyner Dislike - Jeg vil have min egen dyne! Snevejr? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2012 Dislike - Jeg vil have min egen dyne! Snevejr? DISLIKE DISLIKE DISLIKE! Selvbruner? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2012 DISLIKE DISLIKE DISLIKE! Selvbruner? Dislike Burger King? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2012 Dislike Burger King? Like Chokoladeknapper Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2012 Like Chokoladeknapper Dislike Energi drikke Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2012 Dislike Energi drikke hmm blandet, kommer en på hvorfor en.. ;) Så (dis)like Facebook Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2012 hmm blandet, kommer en på hvorfor en.. ;) Så (dis)like Facebook Dislike! Øl Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2012 Dislike! Øl LIKE :D (nyder dem, mens jeg kan ;) ) harembukser?? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2012 LIKE :D (nyder dem, mens jeg kan ;) ) harembukser?? Dislike (eller egentlig like... Synes bare ikke de klæder mig <_< ) Helle Thorning Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2012 Dislike (eller egentlig like... Synes bare ikke de klæder mig <_< ) Helle Thorning Like Ballerina sko Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2012 Like Ballerina sko Loke man kan da ikke hade sko :whistling Smykker Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2012 Loke man kan da ikke hade sko :whistling Smykker Like. Ligesom sko kan man da kun elske dem Chokokadekiks Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2012 Like. Ligesom sko kan man da kun elske dem Chokokadekiks Loke som sko og smykker Læder sofaer Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2012 Loke som sko og smykker Læder sofaer Like. Der er ikke noget mere børnevenligt :) Kondisko Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 1, 2012 Like. Der er ikke noget mere børnevenligt :) Kondisko Som i de gode gamle hvide slags? Dislike - synes de er meget... hvide :D Lortebleer :lolhit Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 1, 2012 Som i de gode gamle hvide slags? Dislike - synes de er meget... hvide :D Lortebleer :lolhit Dislike Gammeldaws Kylling i ovn med hele svineriet ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 1, 2012 Dislike Gammeldaws Kylling i ovn med hele svineriet ;) LIKE :mam Rottehaler på voksne kvinder? Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 1, 2012 LIKE :mam Rottehaler på voksne kvinder? Dislike, med mindre det er en del af en udklædning eller temafest ;) Programmet VED DU HVEM DU ER? Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 2, 2012 Dislike, med mindre det er en del af en udklædning eller temafest ;) Programmet VED DU HVEM DU ER? Jeg har slet ikke nogen ide om hvad det er :blush Share this post Link to post Share on other sites