Posted March 26, 2012 Dislike. Levede af dem da jeg var gravid pga kvalmen så har spist nok :) Bacardi breezers? Dislike Ipad Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 26, 2012 Dislike. Levede af dem da jeg var gravid pga kvalmen så har spist nok :) Bacardi breezers? Like... Især med ananas... Uuh hvor gad jeg godt at kunne drikke en nu ;) BLIND DATES Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 26, 2012 Like... Især med ananas... Uuh hvor gad jeg godt at kunne drikke en nu ;) BLIND DATES Dislike... Har kun prøvet det en gang men sikken fiasko... Alkoholfri øl? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 26, 2012 Dislike... Har kun prøvet det en gang men sikken fiasko... Alkoholfri øl? Klart dislike Rengøring? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 26, 2012 Klart dislike Rengøring? Dislike. Bortset fra håndvaske. Er pjattet med at gøre dem rene af en eller anden grund ;) alt andet skal bare overstås. Orkideer? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 26, 2012 Dislike. Bortset fra håndvaske. Er pjattet med at gøre dem rene af en eller anden grund ;) alt andet skal bare overstås. Orkideer? Dislike de dør ligeså snart de kommer hjem til os :whistling Forskelsbehandling Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 26, 2012 Dislike de dør ligeså snart de kommer hjem til os :whistling Forskelsbehandling Dislike - det betyder altid nogen bliver kede af det. TENNIS Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 26, 2012 Dislike - det betyder altid nogen bliver kede af det. TENNIS Dislike. Synes virkelig det er en kedelig sport. Popcorn? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 26, 2012 Dislike. Synes virkelig det er en kedelig sport. Popcorn? Big time LIKE Støvsuger Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 26, 2012 Big time LIKE Støvsuger Uhhh LIKE Røde æbler? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 26, 2012 Uhhh LIKE Røde æbler? Like - de er bedre end de grønne ;) Soveposer Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 26, 2012 Like - de er bedre end de grønne ;) Soveposer Like bare jeg ikke skal sove i en :whistling Saltlakrids Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 26, 2012 Like bare jeg ikke skal sove i en :whistling Saltlakrids LIKE LIKE LIKE :glad Camping Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 26, 2012 LIKE LIKE LIKE :glad Camping Hmmm dislike Charter :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 28, 2012 Dislike! Hellere planlægge ferie selv og opleve kultur. skovmandsskjorter? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 28, 2012 Dislike! Hellere planlægge ferie selv og opleve kultur. skovmandsskjorter? Dislike... De var smarte da jeg gik i dem for snart 20 år siden, men nu kan jeg slet ikke ha dem ;) ROSENDAHL Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 28, 2012 Dislike... De var smarte da jeg gik i dem for snart 20 år siden, men nu kan jeg slet ikke ha dem ;) ROSENDAHL Like Kjole? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 28, 2012 Like Kjole? Like... Rigtig meget... Eller Tunika/kjoler er jeg blevet rigtig glade for med tiden.. LAKS Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 28, 2012 Like... Rigtig meget... Eller Tunika/kjoler er jeg blevet rigtig glade for med tiden.. LAKS Like Fitness? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 28, 2012 Like Fitness? Dislike, men skal jo gøres ;) Er dog mere til en time med at svømmebaner eller en god gå tur ;) KILDEVAND Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 28, 2012 Dislike, men skal jo gøres ;) Er dog mere til en time med at svømmebaner eller en god gå tur ;) KILDEVAND Like Frugt Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 28, 2012 Like Frugt Like... kan dog ikke lide bananer rå eller grønne kiwier og melon er jeg heller ikke god til CAKE BOSS Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 28, 2012 Like... kan dog ikke lide bananer rå eller grønne kiwier og melon er jeg heller ikke god til CAKE BOSS LIKE altså siger ordet cake ikke alt :whistling Gaver Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 28, 2012 LIKE altså siger ordet cake ikke alt :whistling Gaver like..: og lige så meget at give som at få :) HVAD BRUDEN IKKE VED Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 28, 2012 like..: og lige så meget at give som at få :) HVAD BRUDEN IKKE VED Dislike magen til lorte program Bedsteforældre Share this post Link to post Share on other sites