Guest

En lille leg

532 indlæg i dette emne

Synes vi trænger til en lille leg herinde.

Legen går ud på at en person skriver f.eks. Kaffe?, næste person skriver så Like eller Dislike og skriver selv et ord. Håber folk forstår konceptet - det er faktisk meget sjovt :balloons

Jeg starter:

Kildevand?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

LIKE LIKE LIKE for det er det eneste vand jeg kan drikke for alt andet får jeg ond i maven af ;)

OG drikker virkelig meget af de i de her dage...

Bom bom bom

Twilight

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LIKE LIKE LIKE for det er det eneste vand jeg kan drikke for alt andet får jeg ond i maven af ;)

OG drikker virkelig meget af de i de her dage...

Bom bom bom

Twilight

DISLIKE. Har aldrig forstået konceptet med det. Får akut fniller af det. :whistling

Kidd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DISLIKE. Har aldrig forstået konceptet med det. Får akut fniller af det. :whistling

Kidd?

Dislike! overhovedet ikke min stil!

kongehuset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dislike! overhovedet ikke min stil!

kongehuset

DISLIKE DISLIKE DISLIKE! Går ind for det skal nedlægges.

Coca Cola?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Like... Synes de er gode ambassadører... de måtte godt få lidt mindre appanage, men på den anden side er de altid på arbejde :)

Prutter under dynen

Ja ja pepper lige stemningen op ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Like... Synes de er gode ambassadører... de måtte godt få lidt mindre appanage, men på den anden side er de altid på arbejde :)

Prutter under dynen

Ja ja pepper lige stemningen op ;)

DISLIKE. Det lugter jo forfærdeligt.. Ej, add.. Bvdr.. :puke

Bitterfissen Bethany?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DISLIKE. Det lugter jo forfærdeligt.. Ej, add.. Bvdr.. :puke

Bitterfissen Bethany?

DISLIKE...

man skal stå ved sine meninger og ikke gemme sig bag en facade

Autentiske Film

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DISLIKE...

man skal stå ved sine meninger og ikke gemme sig bag en facade

Autentiske Film

LIKE

TV2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TV2 som i fjernsyn - Like, det er da fint nok :)

TV2 som i bandet - Dislike fordi de simpelthen blev spillet så meget i radioen en overgang så jeg fik fnat af det :rolleyes

Apple konceptet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TV2 som i fjernsyn - Like, det er da fint nok :)

TV2 som i bandet - Dislike fordi de simpelthen blev spillet så meget i radioen en overgang så jeg fik fnat af det :rolleyes

Apple konceptet?

Dislike for deres måde at omgåes de danske forbrugerregler og ikke til forbrugerens fordel

Like for deres fede produkter. (Er enormt dobbeltmoralsk her. Bryder mig egentlig ikke om dem, men eeeelsker min ipad :whistling )

Popstars-Jon som politiker? link her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dislike for deres måde at omgåes de danske forbrugerregler og ikke til forbrugerens fordel

Like for deres fede produkter. (Er enormt dobbeltmoralsk her. Bryder mig egentlig ikke om dem, men eeeelsker min ipad :whistling )

Popstars-Jon som politiker? link her

Dislike tror jeg...... Han er en vældig sød fyr, og jeg har ikke noget imod ham. Men jeg tror desværre ikke han har "stamina" nok til at være i politik, og det vil ende som en joke fordi han ikke kan follow through på det.....

Hmmmmmm....... Hva med falske øjenvipper/eyelash extensions?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dislike tror jeg...... Han er en vældig sød fyr, og jeg har ikke noget imod ham. Men jeg tror desværre ikke han har "stamina" nok til at være i politik, og det vil ende som en joke fordi han ikke kan follow through på det.....

Hmmmmmm....... Hva med falske øjenvipper/eyelash extensions?

Like ved særlige lejligheder og dislike permanent.. der er bare noget alt for Sidney Lee-agtigt ved at sige "jeg skal lige ha' mine eyelashes på og så kan vi tage i netto" - bare min mening

TÆNDTE STEARINLYS OM DAGEN

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dislike tror jeg...... Han er en vældig sød fyr, og jeg har ikke noget imod ham. Men jeg tror desværre ikke han har "stamina" nok til at være i politik, og det vil ende som en joke fordi han ikke kan follow through på det.....

Hmmmmmm....... Hva med falske øjenvipper/eyelash extensions?

Dislike.. Synes at mænd i dag nærmest køber katten i sække... forestil dig at gå i byen som ung fyr og slæbe en LÆKKER pige med hjem og så skal man ellers i gang ;) Først smider hun control strømpebukserne, så kontrol trusserne, den ekstra vatterede Bh, negle, øjenvipper, extensions og så står man bare tilbage med et skrællet lig ;) hahahaha... Altså lidt i små mængder kan være ok, men når der går inflation i den, så er det sq for meget af det gode :)

Familien Kessler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dislike.. Synes at mænd i dag nærmest køber katten i sække... forestil dig at gå i byen som ung fyr og slæbe en LÆKKER pige med hjem og så skal man ellers i gang ;) Først smider hun control strømpebukserne, så kontrol trusserne, den ekstra vatterede Bh, negle, øjenvipper, extensions og så står man bare tilbage med et skrællet lig ;) hahahaha... Altså lidt i små mængder kan være ok, men når der går inflation i den, så er det sq for meget af det gode :)

Familien Kessler

DISLIKE! For groft! Mikkel kan jeg til nøds godt lide, men Linse og resten af gøglerne i familien kan jeg slet ikke klare.

Kaffe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DISLIKE! For groft! Mikkel kan jeg til nøds godt lide, men Linse og resten af gøglerne i familien kan jeg slet ikke klare.

Kaffe?

Dislike... Det er alt for bittert til mig, men kan godt have duften af friskkværnet kaffe ;)

Chai

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dislike... Det er alt for bittert til mig, men kan godt have duften af friskkværnet kaffe ;)

Chai

Dislike. Skal have rigtig grøn the, hvis det endelig skal være ;)

Witamin Water?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dislike tror jeg...... Han er en vældig sød fyr, og jeg har ikke noget imod ham. Men jeg tror desværre ikke han har "stamina" nok til at være i politik, og det vil ende som en joke fordi han ikke kan follow through på det.....

Hmmmmmm....... Hva med falske øjenvipper/eyelash extensions?

Dislike. Det er ikke så længe siden jeg fik limet nogen på. Mine øjne blev irriteret og mine egne vipper faldt af sammen med de kunstige <_<

Dislike. Skal have rigtig grøn the, hvis det endelig skal være ;)

Witamin Water?

Like. Elsker at det smager af andet end vand, også selvom det ikke er så sundt som det lyder ;)

Alternativ behandling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dislike. Det er ikke så længe siden jeg fik limet nogen på. Mine øjne blev irriteret og mine egne vipper faldt af sammen med de kunstige <_<

Like. Elsker at det smager af andet end vand, også selvom det ikke er så sundt som det lyder ;)

Alternativ behandling

Like - med lidt forbehold. Visse ting synes jeg ikke alternative behandlere kan løse, men noget kan de.

Hjem-Is?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Like - med lidt forbehold. Visse ting synes jeg ikke alternative behandlere kan løse, men noget kan de.

Hjem-Is?

LIKE - og specielt deres jordbær-hindbær sorbet.... MUMS siger jeg bare!!

Hva så med viking-is? Og deres "ringetone"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Like - med lidt forbehold. Visse ting synes jeg ikke alternative behandlere kan løse, men noget kan de.

Hjem-Is?

Dislike. kan ikke lide at de mener de har patent på at køre rundt at ringe med klokke. Det stammer jo fra USA <_< Derudover kommer de altid sent, så børnefamilier tit bliver generet af det når de små poder skal sove <_<

Økologi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LIKE - og specielt deres jordbær-hindbær sorbet.... MUMS siger jeg bare!!

Hva så med viking-is? Og deres "ringetone"

Synes Viking is burde få lov at føre samme koncept som hjem is :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes Viking is burde få lov at føre samme koncept som hjem is :)

Gør de ikke allerede det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dislike. kan ikke lide at de mener de har patent på at køre rundt at ringe med klokke. Det stammer jo fra USA <_< Derudover kommer de altid sent, så børnefamilier tit bliver generet af det når de små poder skal sove <_<

Økologi

Like.. Er ikke så god til at kigge efter det, men kan godt lide konceptet..

Folk der udtaler "at bremse" med a-lyd (brAmse)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER