Malene84

At få tænder trækker tænder ud...

12 indlæg i dette emne

Det ser ud til at Samuel er ved at få sin første tand. Han er 7,5 mdr. og har lææænge savlet og tygget på stof og lignende, men de sidste dage har han været ENORMT pylret og helst villet ligge på mig og sove om natten...det er hårdt! Og om dagen er det hårdt at høre ham være så ked, det meste af tiden.

Han får agurkestykker at gnave på som kan dulme lidt. Han er ikke så meget for at spise det han plejer at få som grød og mos...heller ikke rugbrødshapserne glider ned lige nu. Han tager lidt havregrød med frugtmos om aftenen dog. Ellers bliver han bare ammet og får lidt vælling så han bliver mæt. Stakkels ham.

Han får også kolde bideringe, men gider dem ikke rigtig så længe.

Jeg glæder mig til tanden er brudt frem og forhåbentlig får min glade dreng tilbage, for det her er bare surt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan bare være så hårdt. Jeg håber den snart bryder rigtig igennem så i kan få lidt ro igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååh jeg husker det alt for godt.. møg tænder at de skal skabe så meget ballade.. håber den snart er ude.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh det lyder ikke rart :(

Theo er også 7,5 måneder, men har ingen tænder fået endnu.

Så den oplevelse har vi stadig til gode :unsure

God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh det lyder ikke rart :(

Theo er også 7,5 måneder, men har ingen tænder fået endnu.

Så den oplevelse har vi stadig til gode :unsure

God bedring :kram

Nogen gange kan man være heldig at de ikke er så mærket af det. Ronjas to første tænder opdagede vi kun fordi hun bed mig i fingren. Hun havde været en smule plyret men ikke noget vildt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen gange kan man være heldig at de ikke er så mærket af det. Ronjas to første tænder opdagede vi kun fordi hun bed mig i fingren. Hun havde været en smule plyret men ikke noget vildt :)

Man kan jo altid håbe :goodluck

Indtil videre har han i hvert fald ikke vist sig at være en pyllerbaby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kristine er knap 7 måneder gammel og har heller ikke fået tænder endnu. Da jeg stadigvæk ammer en del, gør det mig heller ikke noget :whistling

Vi har nogen gange troet, at der var noget på vej, men hver gang var det "falsk alarm" :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så brød Samuels første tand frem i går :) han virker allerede gladere, men jeg tror der kommer en til lige om snart. Så kan det være vi kan få en lille pause før de næste dukker op.

Han fik børstet sin tand for første gang i går aftes og jeg tror det kløede for han syntes det var dejligt :)

Lige nu sover han eftermiddagslur og har sovet lææænge, så måske er han ved at blive smertefri, det håber jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at den er kommet frem :) Håber at I får en lille pause inden den næste kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå det var godt :)

Sødt at han godt kunne lide at få den børstet :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den næste kom allerede 2 dage efter! Og nu er tandbørstningen ikke så sjov mere <_< han suger tandpastaen af og bliver derefter sur. Men det skal jo gøres :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja synes hellere ikke lige tandbørstning er det sjoveste. Vi har fået indkaldelse til tandlæge her d. 16/4 så der håber jeg at få nogen råd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER