Piphans

Kan I stadig ligge på maven?

16 indlæg i dette emne

Er 18 uger henne, og her den anden "kom jeg til" at falde i søvn på maven. Var simpelthen så træt så nåede ikke at finde en god sovestilling før jeg faldt i søvn. Tænker bare på om det er så sundt for baby. Vågnede op i samme stilling, så har ligget hele natten på maven.

Har ikke haft ondt, men undrer mig bare over det overhovedet var muligt.

Kan I stadig ligge på maven??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er i 39. uge og har slet ikke tænkt over man ikke "måtte" ligge på maven. Jeg sover altid på siden/maven. Selvfølgelig ligger jeg ikke helt omme på maven længere, men ligger så langt omme jeg kan komme for maven hehe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man må gerne ligge på maven :) Jeg er 29 uger henne og ligger også af og til på maven - dog mest på skrå, så jeg ligger halvvejs på siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt ligge på maven i sengen, men gulvet er lidt sværere, der går ikke længe inden jeg ikke kan længere - kan allerede se mig selv som en af de gravide der til sommer graver et hul til maven i sandet på stranden :lol

Barnet er godt beskyttet af vandet omkring den så den bliver ikke mast. tror der kommer en naturlig grænse når maven bliver for stor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 20+3 og kan ikke ligge på maven mere. Både pga mave men også ryggen/bækken brokker sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby vækker mig hvis jeg sover på maven.. :rolleyes

SÅ jeg har ammepuden mellem benene, som forhindre mig i at vælte om på maven :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger ikke helt omme på maven, men jeg sover tit med det meste af maven ned mod madrassen, og det går fint, og det er stadig min foretrukne sovestilling, men kun hvis jeg ligger på venstre side. højre siden kan jeg ikke gøre det på, der bliver det ubehageligt..

men jeg har læst at det ikke skulle skade noget at sove på maven.

jeg er i uge 19+

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får ikke lov til at sove på maven - min baby mosler rundt, når jeg prøver.. Så har opgivet at ligge på maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i dag 19+1 og har ikke sovet på maven i en del uger efterhånden! Det føles simpelthen ubehageligt, hvis jeg gør <_< Så jeg ligger på siden, men alligevel med maven skrående ned mod sengen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg bliver gravid synes jeg simpelthen det er voldsomt ubehageligt at ligge på maven helt fra starten.... Så det er læææænge siden jeg har lagt sådan, og jeg savner det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 16+6 og ligger stadig på maven, tror dog det er spørgsmål om tid, før jeg ikke kan mere :)

Men jeg bliver ved, så længe jeg kan og så længe lillesøster ikke bliver sur over det :lol: kan huske G sparkede helt vildt, hvis det ikke passede hende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner at ligge på maven.... Men jeg kan ikke gøre det mere, det er ubehageligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er 16+2 jeg syntes ikke det rat at ligge på maven... det gør lige som ondt på en mærkelig og forkert måde... :-/ !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at hvis det ikke var godt at ligge på maven ville kroppen sige til. Så længe det ikke gør ondt eller føles ubehageligt, så tror jeg ikke der sker så meget ved det :) Kroppen plejer at være meget god til at sige til og fra :) Men hvis du er i tvivl så spørg din læge? En fagkyndig person der kender dig og din krop må være den bedste til at svare på spørgsmålet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare jeg fortsætter med at ligge på maven indtil det føles ubehageligt, kroppen må jo, som nogle af jer også nævner, sige fra :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 15+3 og kan stadig godt ligge på maven, men synes at det er lidt ubehageligt.. Så ligger mest på siderne... Men vågner engang imellem liggende på maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER