tazdiginez

Tanker..

9 indlæg i dette emne

Ikke at vi går i nummer 2 tanker eller prøver, men øv hvor er jeg skruk for tiden.

Jeg savner SÅ meget graviditeten, maven, samhørigheden med babyen, sparkene og forventningerne... Iiihh! :P

jeg skal bare lige ha' luft for det uden at blive beskyldt for en masse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha hvor kan jeg følge dig... Har det på samme måde. Spænding over hvad der kommer og alle tankerne... Bliver selv næsten skruk igen, og skal ikke have en mere endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for ikke at være den eneste :)

Øøøv, hvor er jeg træt af det efterhånden.

Jalousiens grimme ansigt viser sig hele tiden og jeg kan blive så vred når folk siger "nyd nu jeres datter inden nummer 2".

Det var meningen J og jeg skulle ha' startet på projekt lillebrøster denne måned, men så kom indberetningen og nu tør jeg simpelthen ikke... Mit hovede ee kommet nogenlunde "på plads" nu hvor kommunen er ude af billedet, men jeg tør bare ikke selvom jeg SÅ gerne vil berige Maliva med en lillebrøster :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå.. Selvom jeg kun kender en brøkdel af alt det der skete med den indberetning så kan jeg sagtens forstå dig.. Du må bare ikke lade dig slå ud af det. Hvis I virkelig gerne vil have nummer to skal i dag gå i gang.

Jeg er bange for vi aldrig får nummer to. Manden er tilfreds med ham vi har og han siger at vi skal være glad for hvad vi har, vi ved jo ikke hvad vi får. Åh nej men kunne nu alligevel være rart at tobias kunne få en at lege med f.eks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå.. Selvom jeg kun kender en brøkdel af alt det der skete med den indberetning så kan jeg sagtens forstå dig.. Du må bare ikke lade dig slå ud af det. Hvis I virkelig gerne vil have nummer to skal i dag gå i gang.

Jeg er bange for vi aldrig får nummer to. Manden er tilfreds med ham vi har og han siger at vi skal være glad for hvad vi har, vi ved jo ikke hvad vi får. Åh nej men kunne nu alligevel være rart at tobias kunne få en at lege med f.eks.

Vi ville gerne ha' nummer 2 begge to, men nu er vi begge bange for at skulle igennem alt det med kommunen igen, så vi er lidt afholdne.

Skulle det ske at jeg bliver gravid er babyen da velkommen, men jeg føler ikke det samme for det mere, som før indberetningen.

Jeg er skruk og jeg savner at være gravid og alt det der følger med, men jeg er sindsygt bange for det ansvar der kommer med ved en 2'er og så det med kommunen. <_<

Lige for tiden ønsker jeg slet ikke flere børn, for det jeg gik igennem med kommunen og Maliva var HELVEDE for mig psykisk og jeg ønsker ikke at gå igennem det igen, men jeg ønsker jo også at gøre Maliva til storesøster for det er den største gave man kan give sit barn. Jeg er bare bange for hvad der vil ske...

Åh hvem der bare havde en krystal kugle :rolleyes

Der kommer et tidspunkt, hvor din mand også kommer til at savne babydelen og at se dig gravid, mærke sparkene på mavsen og se lille pjevs kravle henover gulvet - jeg tror bare at han lige NU ikke kan se endnu en i familien, fordi jeres skønne søn fylder så meget for ham allerede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal !! Nu begynder mine forældre at prikke til os med, hvornår nummer 2 lander...

åhhh... hvis jeg dog bare var så modig :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal !! Nu begynder mine forældre at prikke til os med, hvornår nummer 2 lander...

åhhh... hvis jeg dog bare var så modig :boo

Søde dig så må du melde alt det her ud så de forstår dig længere er den ikke. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og kæmpe kram det er mega hårdt at skulle stå op imod sine forældre :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke nemt at skulle fortælle éns forældre om hvorfor der ikke lige kommer en nummer to med det samme, men ro på Maliva er kun 6 måneder. Isaac er 3½ og har stadig igen søskende. Jeg er ikke uenig med dig om at søskende er en gave, men nyd hende I har og så skal nummer to nok komme når tiden er den rette.

Og så kan I får lagt kommunen bag jer i stedet og måske har Jesper fået fast job og du har fået en uddannelse. Børn er dejlige, men en dag flyver de fra reden og hva så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER