ki schou

BK Street Credit

53 indlæg i dette emne

Har I set den nye funktion, hvor man kan give noget Street Credit for en god besvarelse?

Hver gang du modtager Street Credit så opdateres din profil :toot

Man kan ikke give negativ Street Credit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har I set den nye funktion, hvor man kan give noget Street Credit for en god besvarelse?

Hver gang du modtager Street Credit så opdateres din profil :toot

Man kan ikke give negativ Street Credit.

Ja, jeg sad lige og kiggede på det, men forstod ikke helt, hvad det gik ud på - udover man kunne filtrere besvarelser fra medlemmer med "for lav" street credit" fra :D

Glæder mig til at afprøve det, når jeg engang selv har fået noget "Street Credit" :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gav jeg dig 1 street cred nu? For så har jeg fundet funktionen ;)

Hvis ikke har jeg bare fundet ud af hvordan jeg giver et indlæg +1 - hvad det så betyder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gav jeg dig 1 street cred nu? For så har jeg fundet funktionen ;)

Jep, jeg gjorde nemlig lige det samme :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er en rigtig god idé :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Smart lille detalje :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger ens "street credit" ens profil eller fremgår det kun i det indlæg, hvor man har fået point? For ved, at jeg har fået street credit i et indlæg, jeg har oprettet, men kan ikke se det i denne tråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lige have den med skeer; Hvad gør det godt for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den knap kan jeg godt lide :super Men jeg aner ikke HELT hvorfor :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den knap kan jeg godt lide :super Men jeg aner ikke HELT hvorfor :toot

...og ØV man kan ikke give sig selv...HAR forsøgt!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger ens "street credit" ens profil eller fremgår det kun i det indlæg, hvor man har fået point? For ved, at jeg har fået street credit i et indlæg, jeg har oprettet, men kan ikke se det i denne tråd :)

Du kan se din Street Credit på din profil :rolleyes

Jeg skal lige have den med skeer; Hvad gør det godt for?

Ikke andet end at man kan vise, at man synes, at et emne eller en besvarelse er særlig god :D

...og ØV man kan ikke give sig selv...HAR forsøgt!! :D

Ha ha - nix den går ikke

:P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik skrevet noget sludder i går, da jeg besvarede Calla, der spurgte, om det gør godt for noget.

Ved ikke om det gør godt for noget, men ud over at man anerkender en besvarelse ved at give noget Street Credit,

kan kan man filtrere på de besvarelser, man ser. Hvis man f.eks. kun vil se besvarelser, der er skrevet af medlemmer med mere end x antal Street Credit points. Jeg ved, at jeg ikke selv kommer til at bruge netop den funktion, men den findes anyway om nogen er interesserede

:toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår jeg det rigtigt, det er noget ala 'synes godt om' knappen på Facebook? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår jeg det rigtigt, det er noget ala 'synes godt om' knappen på Facebook? ;)

Ja det kan du godt sammenligne det lidt med.

:toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en hyggelig funktion :) (Og dejligt at der kun kan gives plusser - god karma, eller hvad man nu siger ;))

Kan man se, hvor man har fået sin street credit fra, eller hvem der har givet en den? Jeg har nemlig fået en, og nu er jeg da nysgerrig efter hvornår jeg har gjort mig fortjent til den. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en hyggelig funktion :) (Og dejligt at der kun kan gives plusser - god karma, eller hvad man nu siger ;))

Kan man se, hvor man har fået sin street credit fra, eller hvem der har givet en den? Jeg har nemlig fået en, og nu er jeg da nysgerrig efter hvornår jeg har gjort mig fortjent til den. :whistling

Hejsa Mette

Nej man kan ikke se, hvem der har givet Street Credit til en - det er lidt ligesom den hemmelige drillenisse :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa Mette

Nej man kan ikke se, hvem der har givet Street Credit til en - det er lidt ligesom den hemmelige drillenisse :bunny

Synes det er en rigtig fin idé B) Dejligt at kunne give positiv feed back på den måde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er en lidt ærgelig funktion. Ligesom dengang der gik inflation i besvarelser, hvor folk svarede bare for at få mange. Samtidig giver det en følelse af at man ikke er vigtig, hvis man ikke har street cred. :blush

Så bliver man sorteret fra. For mig virker det ubehageligt.

Ved ikke engang om der er nogen der kan se mig.... :unsure

Hallooooooooo

Jeg har 0 i strestcred , sure tæer og 2 besvarelser. :o

Tæller jeg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er en lidt ærgelig funktion. Ligesom dengang der gik inflation i besvarelser, hvor folk svarede bare for at få mange. Samtidig giver det en følelse af at man ikke er vigtig, hvis man ikke har street cred. :blush

Så bliver man sorteret fra. For mig virker det ubehageligt.

Ved ikke engang om der er nogen der kan se mig.... :unsure

Hallooooooooo

Jeg har 0 i strestcred , sure tæer og 2 besvarelser. :o

Tæller jeg?

Jeg har nu givet dig street credit.

Forstår heller ikke funktionen, men mon ikke den bare er for sjov. Jeg ville ikke sortere fra pga manglende credit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er en lidt ærgelig funktion. Ligesom dengang der gik inflation i besvarelser, hvor folk svarede bare for at få mange. Samtidig giver det en følelse af at man ikke er vigtig, hvis man ikke har street cred. :blush

Så bliver man sorteret fra. For mig virker det ubehageligt.

Ved ikke engang om der er nogen der kan se mig.... :unsure

Hallooooooooo

Jeg har 0 i strestcred , sure tæer og 2 besvarelser. :o

Tæller jeg?

Sådan har jeg det også... Også tit når man skriver i et indlæg og alle qouter hinanden.. undtagen altid lige ens indlæg...

man kan få lidt tanken... jeg er nok ikke velkommen her... sådan har jeg har jeg det desævrre både her, mbk, bryllupsklar og babyxplore...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er en lidt ærgelig funktion. Ligesom dengang der gik inflation i besvarelser, hvor folk svarede bare for at få mange. Samtidig giver det en følelse af at man ikke er vigtig, hvis man ikke har street cred. :blush

Så bliver man sorteret fra. For mig virker det ubehageligt.

Ved ikke engang om der er nogen der kan se mig.... :unsure

Hallooooooooo

Jeg har 0 i strestcred , sure tæer og 2 besvarelser. :o

Tæller jeg?

Kan godt se, hvad du mener - det kan jo også opfattes negativt, men jeg tror på, at det er lidt ligesom "synes om" på FB, og det er det der er tanken bag.

Selvfølgelig tæller du :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ingen Street Credit så gad vide om I kan se mig *ss*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bunny Så gav jeg lige lidt flere ud i denne tråd :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER