Sandie

Så det B&B-dag :)

44 indlæg i dette emne

I forbindelse med valentines snakkede vi om, om vi ville gøre noget for vores mænd hvis der var en omvendt dag, hvor det var mændene der skulle forkæles. Det kom jo på banen at de har sådan en dag, i dag d. 14 Marts er B&B-dag nemlig Bøf og blowjob dag...

Nogle af jer der har tænkt jer at følge op på dette og forkæle manden ;) :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke give BJ lige pt pga kvalme, så her bliver dagen ikke holdt ;) kunne dog godt finde på det næste år :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fejrede vist dagen lidt på forskud i søndags :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her skal den afholdes med et twist - vi har nemlig lavet det til en hummer og blowjob dag :D

Og så er manden så heldig rent faktisk at have fødselsdag idag, så det er bare hans dag på alle mulige måder :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej der er vidst noget jeg er gået glip af... Den har slet ikke fanget... Kan være jeg skubber den i nogen dage, for han skal da ikke snydes...

Fortæller i ham "hvorfor" eller er det bare en win win for ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej der er vidst noget jeg er gået glip af... Den har slet ikke fanget... Kan være jeg skubber den i nogen dage, for han skal da ikke snydes...

Fortæller i ham "hvorfor" eller er det bare en win win for ham :)

Jeg har givet min mand nogle hints, og sagt det er noget mærkedag i dag, men hvis han ikke ved noget om det, er det bare ærgeligt ;) nu han jo på face og synes efterhånden en del af mine mandlige venner derinde skriver noget om det, så mon ikke manden nok også fra face (eller eb) skal opspore hvad det er for en dag ;)

Der ligger et par bøffer i køleskabet og dem har han set nu, så kan han nok godt regne den ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej der er vidst noget jeg er gået glip af... Den har slet ikke fanget... Kan være jeg skubber den i nogen dage, for han skal da ikke snydes...

Fortæller i ham "hvorfor" eller er det bare en win win for ham :)

Hos os er det manden, der kom hjem fra skole i sidste måned og fortalte at der faktisk var sådan en dag :whistling Jeg havde heller ikke hørt om det før, men synes det er skægt, også fordi det så lige er hans fødselsdag, så det sagde jeg, at vi da bestemt skulle efterleve så, selvom han jo havde sagt det lidt i sjov og nok ikke forventet noget (håbet er en anden ting :P ) ;)

Vi har siden joket med det og han ved udemærket, hvad der venter ham idag :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har givet min mand nogle hints, og sagt det er noget mærkedag i dag, men hvis han ikke ved noget om det, er det bare ærgeligt ;) nu han jo på face og synes efterhånden en del af mine mandlige venner derinde skriver noget om det, så mon ikke manden nok også fra face (eller eb) skal opspore hvad det er for en dag ;)

Der ligger et par bøffer i køleskabet og dem har han set nu, så kan han nok godt regne den ud :)

Verdensklasse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Biksen biksen, jeg tager ned og svømmer :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke give BJ lige pt pga kvalme, så her bliver dagen ikke holdt ;) kunne dog godt finde på det næste år :D

Min kvalme er næsten ved at være væk.. kun få opkastninger om morgen, så sålænge det er et aften"projekt" burde det vel kunne udføres ;) Dog synes jeg egentlig det dårligt lagt af sådan en dag, da jeg pt er meget forkølet og har svært ved at få luft.. Det kunne godt have været en sommerdag så man ikke var ramt af forkølelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Biksen biksen, jeg tager ned og svømmer :whistling

Haha, det lyder også lækkert :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tvivler på at det bliver efterlevet herhjemme. Kæresten er på arbejde, så jeg har lige sendt ham en besked om han fejrer b&b dag - så må vi se hvad han svarer til den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan overhovedet ikke komme på tale herhjemme, jeg har fødselsdag, så er der nogen der skal ha er det mig ;) :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan overhovedet ikke komme på tale herhjemme, jeg har fødselsdag, så er der nogen der skal ha er det mig ;) :lolhit

Haha :badgirl Og stort tillykke med fødselsdagen :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tvivler på at det bliver efterlevet herhjemme. Kæresten er på arbejde, så jeg har lige sendt ham en besked om han fejrer b&b dag - så må vi se hvad han svarer til den :)

Haha og det er så intet vi fejrer herhjemme, kærestens svar på sms'en var hvad er b&b? - så nej, han slipper :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bøffen spiser jeg. Kæresten sidder 100 km væk, så det andet vil nok være rimelig svært. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan da godt være man skulle forkæle kæresten lidt i aften.

Han var så sød at gå ned med børnene og lade mig sove længe og så kom han op og vækkede mig og havde lavet lækker morgenmad til mig :biglove :biglove :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige spist en banan.. Det må være nok for i dag :rolleyes

Ej, kæresten har selv taget bøffer op af fryseren - så ved ikke lige hvad han forventer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige spist en banan.. Det må være nok for i dag :rolleyes

Ej, kæresten har selv taget bøffer op af fryseren - så ved ikke lige hvad han forventer ;)

Uhh... Det kan være han har store forventninger :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige spist en banan.. Det må være nok for i dag :rolleyes

Ej, kæresten har selv taget bøffer op af fryseren - så ved ikke lige hvad han forventer ;)

Haha hvor godt.. Tror ikke du slipper uden om så :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke her, her der ikke noget der blowjob og andet sjov hvis det ikke er weekend ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er kedelig, og gør mig slet ikke i den slags :blush

Og manden kan ikke lide bøffer...... :whistling

Men vi talte faktisk om det til valentin.... Og vi er blevet enige om ikke at fejre nogen af dagene. Jeg er ellers stærk fortaler for den slags hyggelige mærkedage, men manden er desværre ikke enig :rolleyes

Jeg har så fået lov til at købe en stor buket blomster til mig selv hvert år på valentinsdag, så jeg er fint tilfreds :P (om han så fejrer dagen i dag "på sin egen måde", det blander jeg mig ikke i :D :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer hjem.. Manden er i gang med at lave bøffer.. Han har støvsuget hele huset, og gjort rent og vasket tøj... Gad vide hvad filan han fedter for ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fejrer ikke Valentinsdag - har sagt til manden, at jeg hellere vil have en buket blomster og en romantisk aften på hvilken som helst anden dag i løbet af året

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer hjem.. Manden er i gang med at lave bøffer.. Han har støvsuget hele huset, og gjort rent og vasket tøj... Gad vide hvad filan han fedter for ;)

Haha :goodluck :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER