marjun

Hej til alle herinde

7 indlæg i dette emne

Jeg er helt ny herinde :)

Jeg har en søn på 11 år og en datter på 5 år, som betyder alt for mig.

Jeg har lige været gravid 11 uger henne og mistede min baby i en spontan abort Tirsdag i sidste uge. Jeg begyndte at bløde, ikke noget voldsomt, men det blev værre med smerter i underlivet om natten. Og blev indlagt på Rigshospitalet dagen efter, og blev scannet og fik at vide at der ikke var nogen hjerterytme mere-og at min graviditet var gået til grunde....

Det eneste der gik igennem mit hoved var...jamen så få det lille hjerte til at slå igen...men er godt klar over at det er naturens gang og at der har været noget galt. Men jeg har aldrig oplevet så mange smerter og kramper i mit underliv, da min krop ville af med fosteret. Presse veerne varede i 4 timer uden pauser og så kom det hele endelig ud. Er meget glad for at min krop selv kunne skille sig af med fosteret og jeg ikke skulle have en medicinsk abort el. en udskrabning som jeg var tæt på at få.

Var til scanning 3 dage efter og alt så fint ud, og lægen fortalte at vi snart kunne prøve at blive gravide igen.

Meget smertefuld oplevelse da min krop selv ville af med fosteret, men har det ok nu.

Jeg ville høre om der er andre som har oplevet noget lignende og om i er blevet gravide hurtig igen. Og hvordan i har taklet det efterfølgende.

Jeg vil gerne være gravid hurtigst muligt igen,men er også bange for at jeg skal opleve det samme igen.

Jeg har fået begge mine børn med Kejsersnit, så har aldrig prøvet at have veer før. :o

Ja jeg havde bare brug for at fortælle om min oplevelse og høre om andre der har oplevet noget lignende.

Mange hilsener fra en såret lille sjæl som kæmper sig videre over tabet. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jeg ked af at høre, men desværre nok en grund til babyen ikke ville mere.

Hjertelig velkommen herinde :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Marjun,

Hvor er jeg ked af at høre om din grimme oplevelse. Jeg kan sige dig at samme dag har jeg været i akkurat samme situation som dig. Gravid med første barn. Dog fik jeg en kirurgisk abort og det var sørme også en fæl oplevelse.

Jeg sørger også, vi prøvede i tre år inden der var held i sprøjten, hvilket der så ikke var alligevel :boo

Jeg fik at vide at vi i en uge ikke måtte have sex,og ellers bare måtte gå i krig igen. Dog er jeg ikke stoppet med at bløde, så vi venter til det stopper, og ellers går vi igang ASAP. Det kan kun gå for langsomt og jeg er bange for jeg ikke 'heler' før jeg er gravid med en ny baby... Helst en der bliver denne gang tak.

Held og lykke med det hele og så ser jeg frem til at vi begge bliver gravide igen, snart... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af dit tab søde, men det ved du :kram2

Og velkommen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :) og sender dig en masse :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selfølgelig også en masser krammer til alle jer andre :kram og :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER